http://de.wikipedia.org/wiki/Mara_Salvatrucha

du hast ja gehört dass der knast zum "universitätsabschluss" in sachen gewalt gehörtSauhund hat geschrieben:Mara Salvatrucha
Ich weiss ja nicht... dieser Typ der dort ständig interviewt wurde zeigt sein Gesicht, beichtet Morde und sagt, dass er weiter tätigen werde...Kann man dafür nicht justizlich verfolgt werden?!
Ansonst eine interessante und imponierende Doku! Ich bilde jetzt auch eine Gang![]()
wurde ja laut der doku zwei wochen später nach einem mord verhaftet...Sauhund hat geschrieben:Mara Salvatrucha
Ich weiss ja nicht... dieser Typ der dort ständig interviewt wurde zeigt sein Gesicht, beichtet Morde und sagt, dass er weiter tätigen werde...Kann man dafür nicht justizlich verfolgt werden?!
...isch mol e minute gsi...wo si nonig jede drogesüchtige hirnamputierte gassebruder uffgnoh hän....muesch jo nur e paar füscht wägstegge....früener hesch müesse überläbe...Maxon hat geschrieben:13 Sek verprügelt wärde zum mitmache? Heftig. S schlimmschte isch aber wenn de e Frau bisch, kasch di au vergewaltige lo, wenn de mit mache willsch. Das isch eifach krank.
ihr wär für e MS13-banner in dr kurve.......Späcki hat geschrieben:...und scho morn göhn so halbgscheiti Hobby-Gangstas bi uns go MS-13 an d'Wänd spraye...
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
scheinbar wird in mittelamerika z.t. auch so vorgegangen...Nur So... hat geschrieben:genau![]()
ärnsthaft...
Bi sonige Idividue due ich durchus au Stalinistischi Lösige in Betracht zieh... die chasch jo nüm igliedere... die Glaube an gar nix meh, und respektiere nüt und niemerts...