Auto

Der Rest...
Namelos
Benutzer

Auto

Beitrag von Namelos »

Hola meine Damen&Herren

Ich bi mr am überlege öbi mr söll e Auto zieh..
Bis jetzt hanis eigentligg mit mim döff rächt easy usghalte, aber dr Winter kunnt halt au.. :(

Nur, es isch ebbe scho dammi düür!

Weiss öbber, welles Auto vo sache Unterhalt,Benzin und Versicherig sau günstig isch??

Messi vilmol

Gruess namelos

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Namelos hat geschrieben:Hola meine Damen&Herren

Bis jetzt hanis eigentligg mit mim döff rächt easy usghalte, aber dr Winter kunnt halt au.. :(

Weiss öbber, welles Auto vo sache Unterhalt,Benzin und Versicherig sau günstig isch??

Messi vilmol

Gruess namelos
E smart wohrschinz oddr sunscht so e kleinschtauto... Je weniger PS und Hubraum desto weniger Benzin und Styyre... Je weniger Neupriis desto weniger Versicherig...

Was mechtsch denn ebbe usgeh?
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)

aber nid dr Josef

Namelos
Benutzer

Beitrag von Namelos »

Grga Mali hat geschrieben:E smart wohrschinz oddr sunscht so e kleinschtauto... Je weniger PS und Hubraum desto weniger Benzin und Styyre... Je weniger Neupriis desto weniger Versicherig...

Was mechtsch denn ebbe usgeh?
Jo d Aschaffigsköste vom Auto sin nid s schlimme. (Ca. 8000-10'000 so..)

Aber ebbe denne dr Unterhalt. benzinköschte sötte möglichscht gring sy.. :rolleyes:

Ha ebbe no e Töff..

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Wien ych die "wo gits am billigtschte", "was isch am billigschte" Threads doch hass!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Namelos hat geschrieben:Jo d Aschaffigsköste vom Auto sin nid s schlimme. (Ca. 8000-10'000 so..)

Aber ebbe denne dr Unterhalt. benzinköschte sötte möglichscht gring sy.. :rolleyes:

Ha ebbe no e Töff..
Kauf Dr e Hybrid, die suuge nid so viel Moscht!
Hesch gschpart und erscht none guets Gwysse
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Namelos
Benutzer

Beitrag von Namelos »

Lou C. Fire hat geschrieben:Kauf Dr e Hybrid, die suuge nid so viel Moscht!
Hesch gschpart und erscht none guets Gwysse
Was zem Deyfel isch denne das?? :eek:

Patzer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Patzer »

Namelos hat geschrieben:Was zem Deyfel isch denne das?? :eek:
mit zwei motore: benzin und elektro

Edgar
Neuer Benutzer

Beitrag von Edgar »

Ist ein Mischling Benzin / Elektro.

Ich empfehle dir einen kleinen Toyota :-)

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Halb elektro halb Benziner

d.h. so lang de kei Saft bruuchsch fahrt'r elektrisch und wenn de Gas gisch und d Laischtig vom Elektromotor nid längt schaltet automatisch dr Benziner zue (evtl. nid ganz richtig erklärt, aber so in die Richtig goht das ganze). Bin mol mit eim gfahre und zue mim Erschtuune hani kai Laischtigsiibuess gmerggt.

Im Momänt gits aber so viel y weiss Hyybride numme vo Toyota und Honda, Mercedes und BMW wän glaub näggscht Johr eine uf e Märt bringe. Fyr mi isch das uf jede Fall e dänggbari Alternative.

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Lou C. Fire hat geschrieben:Halb elektro halb Benziner

d.h. so lang de kei Saft bruuchsch fahrt'r elektrisch und wenn de Gas gisch und d Laischtig vom Elektromotor nid längt schaltet automatisch dr Benziner zue (evtl. nid ganz richtig erklärt, aber so in die Richtig goht das ganze). Bin mol mit eim gfahre und zue mim Erschtuune hani kai Laischtigsiibuess gmerggt.

Im Momänt gits aber so viel y weiss Hyybride numme vo Toyota und Honda, Mercedes und BMW wän glaub näggscht Johr eine uf e Märt bringe. Fyr mi isch das uf jede Fall e dänggbari Alternative.
Abbr ebbs scho Hybride fyr 8'000 Frangge git? Y mein die sin jo nonig so lang uf em Märt und dämentsprächend gits au wenig Occasione...

aber nid dr Josef

Ranzehänger
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ranzehänger »

Lou C. Fire hat geschrieben:Im Momänt gits aber so viel y weiss Hyybride numme vo Toyota und Honda, Mercedes und BMW wän glaub näggscht Johr eine uf e Märt bringe. Fyr mi isch das uf jede Fall e dänggbari Alternative.
Dr neui Lexus SUV gits au als Hybrid. Isch no e glatts Auteli.

bulldog™
Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...

Beitrag von bulldog™ »

do stoht wies funzzt ...
hybrid-motor ;)
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...

Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"

chickens**t
Benutzer

Beitrag von chickens**t »

Ranzehänger hat geschrieben:Dr neui Lexus SUV gits au als Hybrid. Isch no e glatts Auteli.
und goht ab wie sau

tonton
Benutzer

Beitrag von tonton »

BTT please!

Hybrid für 8-10 Riesen könnt ihr vergessen!

Wenn bei comparis.ch der billigste 16'900.- ist, wird's den kaum anderswo viel billiger geben. Der Honda Civic IMA scheint auf dem Occasionenmarkt überhaupt nicht vertreten zu sein.

Ich würde dir zu einem VW Polo/Seat Ibiza/Skoda Fabia raten, mit denen wirst du keine Probleme haben.

PS: Wir haben noch einen 88er Polo mit über 200'000km der a) immer noch problemlos läuft und b) keine grösseren Schäden hatte, deutsche Qualitätsarbeit eben :cool:

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

Edgar hat geschrieben:Ist ein Mischling Benzin / Elektro.

Ich empfehle dir einen kleinen Toyota :-)
was hän sie in Australie scho wiedr? au so öbbis ähnligs aber glaub Benzin/Gas (mittels Kippschalter), vor allem in de Outbacks
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

hybrid muesch viel fahre damit s lohnt, vo de koschte här. ha s mol grechnet. natürlich vo umweltschutzaspekt här, sicher lobenswert. aber ebbe, für die priisklass wo du suechsch findsch wohl nüd.

allgemein dänk ich kunnt eher e diesel in froog, die schlucke doch weniger als benzin und so unter em strich sottsch au geld spaare (selbscht wenn diesel weng tüürer isch als bleifrei)...oder was meine anderi user zum diesel?

Namelos
Benutzer

Beitrag von Namelos »

jo het ebber Erfahrige miteme Smart???

Benzinverbruch 4.6%

danke schomol für all die Tipps, me cha euch ebbe scho bruche :D

Namelos
Benutzer

Beitrag von Namelos »

jo het ebber Erfahrige miteme Smart???

Benzinverbruch 4.6%

Black Squad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Black Squad »

Namelos hat geschrieben:jo het ebber Erfahrige miteme Smart???

Benzinverbruch 4.6%

Jo bin mol e chli s'Smart Cabrio mit em 61PS Motor gfahre. Also mir passts nid und so viel ich weiss sind die dinger au nid für d'Ewigkeit baut. Platz hesch nid würklich viel. De Verbruch isch im Verglich zur Leistig vom Motor und em Gwicht vo dere Kischte rächt hoch. Zuedem isch d'Grüschkulisse schrecklich, alles chlaperet. Das isch warschinlich bi nid Cabrios weniger schlimm, aber wie das Teil im Inerum usseht isch wit wäg vo guet und Bös, alles Plastik, alles billig, alles grusig. Afahre isch öpis vom schlimmste, muesch immer voll ufs Gas und denn machts e cheibe Lärm, bisch aber nonig witer cho... schrecklich. Ich würd lieber nach me Fiat Punto, VW Lupo, Opel Corsa oder ähnlicher usschau halte, hesch wenigstens gering me Platz und es isch nid sone Chlaperkischte.

Namelos
Benutzer

Beitrag von Namelos »

Black Squad hat geschrieben:Jo bin mol e chli s'Smart Cabrio mit em 61PS Motor gfahre. Also mir passts nid und so viel ich weiss sind die dinger au nid für d'Ewigkeit baut. Platz hesch nid würklich viel. De Verbruch isch im Verglich zur Leistig vom Motor und em Gwicht vo dere Kischte rächt hoch. Zuedem isch d'Grüschkulisse schrecklich, alles chlaperet. Das isch warschinlich bi nid Cabrios weniger schlimm, aber wie das Teil im Inerum usseht isch wit wäg vo guet und Bös, alles Plastik, alles billig, alles grusig. Afahre isch öpis vom schlimmste, muesch immer voll ufs Gas und denn machts e cheibe Lärm, bisch aber nonig witer cho... schrecklich. Ich würd lieber nach me Fiat Punto, VW Lupo, Opel Corsa oder ähnlicher usschau halte, hesch wenigstens gering me Platz und es isch nid sone Chlaperkischte.
Hehe tönt jo richtig guet :D
Nei, danke vilmol für d Antwort!

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

kauf dr e alte 1.6-1.8 liter 3er golf - bekunnsch für öbbe 5000 - d stüre sin bi rund 400 hebel - versicherig bi mir rund e tonne gsi - benzin....pffft...suffe öbbe 7 liter uff 100km.....tanksch für e 20er und fahrsch die ganz wuche....bi mir längts emmel...
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

Namelos
Benutzer

Beitrag von Namelos »

Russe hat geschrieben:kauf dr e alte 1.6-1.8 liter 3er golf - bekunnsch für öbbe 5000 - d stüre sin bi rund 400 hebel - versicherig bi mir rund e tonne gsi - benzin....pffft...suffe öbbe 7 liter uff 100km.....tanksch für e 20er und fahrsch die ganz wuche....bi mir längts emmel...
Deent guet! Ha jetzt grad no eine gse und zwar dr VW Lupo Diesel!
DE sufft sicher no weniger Benz.. Mit em auto ins gschäft sins sicher 15 Km drum muessi scho uf's Benzin luege..

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

Namelos hat geschrieben:Deent guet! Ha jetzt grad no eine gse und zwar dr VW Lupo Diesel!
DE sufft sicher no weniger Benz.. Mit em auto ins gschäft sins sicher 15 Km drum muessi scho uf's Benzin luege..
lupo - zu viert ins tessin......schöne momänt!
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

Ein Freund der Familie
Benutzer
Beitrag von Ein Freund der Familie »

Namelos hat geschrieben:Hola meine Damen&Herren

Messi vilmol

Gruess namelos
du suechsch also e smart.... :D
Earthquake1356-s`beebe goot wyter

Huber
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Huber »

Ein Mensch hat dreierlei Wege, klug zu handeln:
Erstens: Durch Nachdenken - das ist der edelste. Zweitens: Durch Nachahmen - das ist der leichteste. Drittens: Durch Erfahrung - das ist der bitterste.

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Russe hat geschrieben:lupo - zu viert ins tessin......schöne momänt!
Problem wo?
Ich bin synerzyt (also vor mim unermässlige Rychtum) mit eme Fiat 127 uf Südspanie gfahre - zu dritt! Lägg isch das e Ritt gsi, in Basel dr Baggstai uf s Gaspedal gleggt und in Spanie widdr drab gnoh (max. Speed 155 km/h :D ) und genau glyych widdr zrugg. E paar Daag speter isch mr dr Bolle verreggt...

Namelos
Benutzer

Beitrag von Namelos »

@Huber

Do chani mr jo e Dag spötr grad widr e neus boschte!

:D

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Namelos hat geschrieben:Ha jetzt grad no eine gse und zwar dr VW Lupo Diesel!
DE sufft sicher no weniger Benz..
Hmmm das wär no meeglig he... Abbr pass uff, är brucht drfyr meh Diesel!

aber nid dr Josef

sublime
Neuer Benutzer

Beitrag von sublime »

also i bi vor drei joor vor öppe de glieche "problem" gstande... han dr occassion-märt chli agluegt und gfunde, dass die dütsche autos eher z'tüür sind... drum mich denn konzetriert uf seat und skoda... qualitativ absolut gliechwertig, skoda teilwies schiens sogar besser vearbeitet als vw, will die ganz e neui fabrik angestellt gha händ...

jedefalls han i mir denn e skoda fabia kombi kauft gha... super auto, überhaupt keinni problem gha bis jetzt... sufft öppe 6liter (überland) und in dr stadt chli mehr... versiecherig und verkehrstüür au im rahme...

han zwar nit wege dem gschriebe, aber möcht das auto jetzt verkaufe... handelt sich um e fabia (http://www.skoda.ch/skoda/fabia/fak_mod.jsp) 1,4l 16V... NP öppe 25'000... verkaufspries wär in den rahme wo du öppe möchtsch usgeh... isch früsch ab service, 8fach bereift (neui summerpneu), vw-radio, unfallfrei und wirklich tiptop im schuss... also meld di doch bi interesse!!!

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

Lou C. Fire hat geschrieben:Problem wo?
wenni würd cash für e auti springe loh, denn au grad eins wo bitzeli platz het....also e lupo, e 106 oder sunscht so kleiwäge sin doch ungepflegt!

Antworten