es regnet...
es regnet...
... in kleinbasel!
- Beizensportler
- Erfahrener Benutzer
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
vereinzelte Tröpfchen in Allschwil. Lausig!
Ihre Werbung hier! Sichern Sie sich diesen einmaligen Werbeplatz für nur CHF 69.-/Monat. Ihr Firmenname wird täglich mehrmals erwähnt. Auf Wunsch auch gerne Intialisierung von grossen Forenskandalen und Intrigen. Bad news are good news - Greifen Sie jetzt zu!
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
das windchen hier vor der haustüre kann nicht mal mit einem einfachen chilifurz verglichen werden.tilly hat geschrieben:okey, okey.
ich berichtige: es tröpfelt und ein windchen kommt auf...
Ihre Werbung hier! Sichern Sie sich diesen einmaligen Werbeplatz für nur CHF 69.-/Monat. Ihr Firmenname wird täglich mehrmals erwähnt. Auf Wunsch auch gerne Intialisierung von grossen Forenskandalen und Intrigen. Bad news are good news - Greifen Sie jetzt zu!
- Éder de Assis
- Erfahrener Benutzer
FATAMORGANA WO? Nur lauter Gedonner.
Hesch Depeche-Tix?
Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."
César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."
César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
du gsehsch jo grad bi mir ins wohnzimmer! gang mol zem fänschter, huus rächts dachwohnig, balkon.baselll hat geschrieben:Allschwil:
- *BEBBI*4ever!!!
- Erfahrener Benutzer
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
Also ich ha z Prattele e paar geili Blitz gseh (so wie uffem Foti obe), numme abkiehlt hetts nid und irgendwie kasch bi däm Nass (lol) wo abe ko isch bi aller Grosszügigkeit nid im Entfärnteschte vo Räge rede, do kasch allerhöggschtens vo Tröpfle ala Prostata oder Blooseproblem rede, ämel bi uns aafangs Prattele (Richtig Muttenz)....
Es sott aber aagäblich die Nacht oder die näggschti none Grossfront erwartet wärde....
Es sott aber aagäblich die Nacht oder die näggschti none Grossfront erwartet wärde....
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Brandstifter
- Erfahrener Benutzer
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
jo und jetzt? bi dr claramatte und uf em wolf han i rayonverbot...Stanislaw hat geschrieben:du weisch jo dass er uf em allschwiler stroosestrich umenanderstoht---
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
ha kei luscht uf dä reizwöschpass!Stanislaw hat geschrieben:muesch di halt registriere loh!!
- Kurtinator
- Erfahrener Benutzer
Man das was s Wätter mit däm Räge macht, däm sag ich d Bäum
und s räschtliggi Grienzüügs fuggse....
Dört fallts Laub, aber dört wos sott falle, bliibts....
und s räschtliggi Grienzüügs fuggse....

Dört fallts Laub, aber dört wos sott falle, bliibts....

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen