mir könne au e depot hinterlege oder so, mr bruche eifach was am fritig

danke für alli guete tips
muesch d'server bi dr stawa hole?blubb hat geschrieben:kennt do inne öbber e garage oder privat wie au immer wo me ka für e tag e auto miete obwohl me s billet nonig ganz e joor het? (im august wärs sowit aber mir bruche am fritig e kleine transporter oder van zum öbbis go abhole z bärn wo mr wohl mien 2 mol fahre)
mir könne au e depot hinterlege oder so, mr bruche eifach was am fritig![]()
danke für alli guete tips
60kg feuerwerk. dafür hätten 300 kinder in somalia 2 monate zu essen!blubb hat geschrieben:2 mol oder evtl 3 mol fahre well me maximal dörf 20kg netto explosiv
strohmann ist ja dann versicherungstechnishc ein problem, ausser er wäre dabei, aber da wüsste ich spontan niemanden der freitags zeit hat....Kawa hat geschrieben:So viel ich weiss geht's nicht bei den normalen Autovermietern und privat auch nicht (jemand der dich kennt wird dir kaum sein Auto geben) .....
Kennst keinen Strohmann der das Billett schon länger hat ?
Kawa hat geschrieben:3.3 Gramm Feuerwerk pro Tag/Kind ?
Wieviel Nährwert hat denn das Zeugs .....
Bisch ganz sicher????blubb hat geschrieben:brucht me nit isch kategorie 4, s gröschte kaliber 150mm und alles no legal ohni sprängschiin...
usser natürlich es git füürwärkverbot, das wär denn üsserscht scheisse![]()
400 kg uf mim Töff transportiere, bisch deppert ???blubb hat geschrieben:also was machsch dämfall am fritig kawa? hesch schnäll paar stündli zyt?![]()
meinsch mit 2x 140/170kg persone zuesätzlich und e paar hundert kilo füürwärk wirds äng uf dim rollerKawa hat geschrieben:400 kg uf mim Töff transportiere, bisch deppert ???
Ha jo nid emol e Gepäckträger, de Soziussitz isch au numme so e Notding, do passt nur e schlanks Kätzli druff und das halte die au nid lang us (Füss am Arsch obe)![]()
willst du ihn jetzt mit festplatten, datenmüll und RJ45 kabeln bewerfen, nerd?Kawa hat geschrieben:Bis jetzt bisch mer jo no sympatisch gsi (naja so lala), aber jetzt hesch's verschisse .....![]()
![]()
![]()