Hallo Gemeinschaft
Suche günstigen Flug von BSL/ZRH nach Edinburgh, gegen Ende Oktober.
easyjet und co. sind bekannt, vielleicht hat ja noch jemand Geheimtipps oder ähnliches.
Danke!
Flug Basel/Zürich-Edinburgh
-
- Neuer Benutzer
in Ermangelung eines billigen Fluges bin ich letztes Mal mit Swiss bis Manchester geflogen, von da mit dem Zug hoch nach Edinburgh. Für die Bahn müssen in diesem Fall etwa 100 Franken pro Person für ein Retourbillett eingeplant werden... (Alternativ würden ab Basel nun natürlich auch Liverpool mit Easy Jet zur Verfügung stehen)
-
- Erfahrener Benutzer
Y bi vor e paar Wuche in Edinburgh gsi. Direktflüg us dr Dütschschwitz gits nid. British Airways het Retourflüg so ab 350 Franke ab Basel (je noch Datum)- via London.
Ich bi schlussendlich mit easyJet gange- via London. Het alles guet klappt. London-Edinburgh fliege si jo mehrmols täglich, miesstisch nid emol lang in London umesiffe.
Gruess
Ich bi schlussendlich mit easyJet gange- via London. Het alles guet klappt. London-Edinburgh fliege si jo mehrmols täglich, miesstisch nid emol lang in London umesiffe.
Gruess
Ab Gänf diräggt mit Easy Jet
Es git ändlig wieder e Diräggtfluug ab dr Schwyz: d Easy Jet fliegt ab Gänf "ooni Halt" noch Edinburgh. Zwor hesch vo Basel us drei Stund mit em Zug uff e Genève Aéroport, aber under em Strich hesch weeniger Raisezyt als wenn mit em Flieger ab basel goosch und irgendnaime umstiige muesch. Und wenn frieh gnueg buechsch isch Easy Jet wie immer sehr gynschtig.
-
- Neuer Benutzer
dr seich isch dass dr easyjet-flug scho am 9i abfliegt....do muesch jo z basel am 5i am morge ufe zug...?!?Fanti hat geschrieben:Es git ändlig wieder e Diräggtfluug ab dr Schwyz: d Easy Jet fliegt ab Gänf "ooni Halt" noch Edinburgh. Zwor hesch vo Basel us drei Stund mit em Zug uff e Genève Aéroport, aber under em Strich hesch weeniger Raisezyt als wenn mit em Flieger ab basel goosch und irgendnaime umstiige muesch. Und wenn frieh gnueg buechsch isch Easy Jet wie immer sehr gynschtig.