Wär het Träne vergosse?
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Nope, bi aifach entdüscht gsi und e bitz druurig.
Denn isch mer aber au klar worde, dass es jetzt nur no um d'Meischterschaft goht und dass somit das Usscheide au sini guete Site het. Mit zwei Sieg könne mer jetzt em FCZ widr um 6 Pünggt vorrus seggle und die nimmt uns in dere Saison denn niemerds meh.
Denn isch mer aber au klar worde, dass es jetzt nur no um d'Meischterschaft goht und dass somit das Usscheide au sini guete Site het. Mit zwei Sieg könne mer jetzt em FCZ widr um 6 Pünggt vorrus seggle und die nimmt uns in dere Saison denn niemerds meh.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- Riverplate
- Erfahrener Benutzer
Genau so ist es mir auch ergangen.Los jetzt ,auf zum Meistertitel und danke für die schönen Uefa-Cup AbendeDiggi_Eier hat geschrieben:Nope, bi aifach entdüscht gsi und e bitz druurig.
Mein Herz schlägt für den FCB!!!
keini träne aber im 1. Momänt schwer entüscht! So nah und doch so entfernt vom EUROPAPOKAL! mir wärde nüm so schnäll so witt cho in Europa.
D`Art und Wies wies zu däm cho isch (0:1 noch 30Minute) macht sganze no extremer!
Jetzt aifach d`Energie finde zum die scheissrusse am Sunntig, dRieblifrässer am mittwuch usw wägzputze!
SEMPRE, COMUNQUE E OVUNQUE FCB!
D`Art und Wies wies zu däm cho isch (0:1 noch 30Minute) macht sganze no extremer!
Jetzt aifach d`Energie finde zum die scheissrusse am Sunntig, dRieblifrässer am mittwuch usw wägzputze!
SEMPRE, COMUNQUE E OVUNQUE FCB!
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Und wenn scho? Die lön jo anduurend so Sache uuse. Die spüüre uns halt langsam, während ihre Fuessball halt langsam über dr Zenit isch, wenn sie so witr mache.Pioneer hat geschrieben:an die wo d'entscheidig ufm dsf gluegt händ: stimmts, dass dr schwoobe kommentator vor luter freud übers 4:1 fascht in d'hose gschisse het![]()
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
Brutale Enttäuschung und irgendwie durch die 2te HZ persönlich beleidigt und wütend waren eher meine Gefühle
Seh auch das Positive, dass jetzt 100% auf die Meisterschaft gearbeitet wird!!!
Wenn die vergeigt wird muss Gross weg!
zum Glück spiele hüt zobe Patent Ochsner nomol im Volkshuus zBasel (gescht scho), so chan i mi wenigstens scho wieder uf öppis freue!!!
Seh auch das Positive, dass jetzt 100% auf die Meisterschaft gearbeitet wird!!!
Wenn die vergeigt wird muss Gross weg!
zum Glück spiele hüt zobe Patent Ochsner nomol im Volkshuus zBasel (gescht scho), so chan i mi wenigstens scho wieder uf öppis freue!!!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
-
- Erfahrener Benutzer
- Varela-8
- Erfahrener Benutzer
- Wohnort: D4 Balkon Reihe 8 Platz 4xx / Köln Registrierdatum: 31.7.2002
selten einen Kommentator gehört, de derart auf die Objektivität "gepfiffen" hat, das war keine Berichterstattung mit journalistischer Sicht sondern eine Fanveranstaltung für Inselaffen und enttäuschte Deutsch, wirklich schwach und aus Sicht des DSF einmal mehr sehr beschämend.Pioneer hat geschrieben:an die wo d'entscheidig ufm dsf gluegt händ: stimmts, dass dr schwoobe kommentator vor luter freud übers 4:1 fascht in d'hose gschisse het![]()
-
- Erfahrener Benutzer
Stimmt schon, aber was man ihm zugute halten muss: Im Gegensatz zu den SF-Experten, die uns zur Halbzeit schon in Eindhoven sahen, hatte er es kommen sehen, dass es noch ganz eng werden würde. War zwar parteiisch, aber näher an der Wahrheit.Varela-8 hat geschrieben:selten einen Kommentator gehört, de derart auf die Objektivität "gepfiffen" hat, das war keine Berichterstattung mit journalistischer Sicht sondern eine Fanveranstaltung für Inselaffen und enttäuschte Deutsch, wirklich schwach und aus Sicht des DSF einmal mehr sehr beschämend.
Dies hier ist eine provisorische Signatur!
Ich verwende meine Signatur dazu, kundzutun, dass ich den FC Zürich als Fussballmeister des Jahres 2007 nicht anerkenne.
Ich verwende meine Signatur dazu, kundzutun, dass ich den FC Zürich als Fussballmeister des Jahres 2007 nicht anerkenne.
- crazychillbär
- Erfahrener Benutzer