Wär goht an Match Congeli-FCB?
Wär goht an Match Congeli-FCB?
Wär goht an Match Congeli-FCB? Wo esch das Liechtathletik-Stadion? Hinder dr Joggeli-Halle?
was koste?
ich ha zyt und gang sicher. was koschtets? weiss das öpper?
-
- Erfahrener Benutzer
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
Tja, wägeme Fründschaftsspiel nimm ich definitiv au nit frei...do isch mir dä Feriedaag "zdüür"! S git am Samschtig jo no Wil...Basilou hat geschrieben:Teschtspiel wärde halt nid in erschter Linie für d Zueschauer gmacht. Aber schisst mi au a, am 3 am Nomidag han ich definitiv kei Zit.
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
- joggeliwurscht
- Erfahrener Benutzer
wo 'sch das genau?
isch dä platz 9 ganz hinde? oder wie oder was?
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
[quote="SCAR"]Halb 8i agfange!Wenig Mittag und denn hani no e Stund zguet,d.h i ha offiziell 45 Min. Minus gmacht..
!I nimm ein für di,oder 2... ]
Hmm...soso, jetzt verstand ich warum du d Terminplän sälber erstellsch...das het scho sini Vorteil! Thanx, take a pint...cheers!
Aber nit dass de zObe im Mättli bsoffe bisch... 

Hmm...soso, jetzt verstand ich warum du d Terminplän sälber erstellsch...das het scho sini Vorteil! Thanx, take a pint...cheers!

- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
bin zu 90% dabei.
und: ein ganzer ferientag brauchts ja nicht (ausser man wohnt weit ausserhalb). 3 stunden gleitzeit gebe ich gerne dran.
testspiele sind halt für den verein und weniger für die fans, iregdnwie scheints logisch, dass vor allem den beiden involvierten clubs der termin passen muss.
edit: habe meinen thread gelöscht. danke pernambuco für den hinweis, dass es schon einen gibt.
und: ein ganzer ferientag brauchts ja nicht (ausser man wohnt weit ausserhalb). 3 stunden gleitzeit gebe ich gerne dran.
testspiele sind halt für den verein und weniger für die fans, iregdnwie scheints logisch, dass vor allem den beiden involvierten clubs der termin passen muss.
edit: habe meinen thread gelöscht. danke pernambuco für den hinweis, dass es schon einen gibt.
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
-
- Neuer Benutzer
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
Hmm...mini Quelle isch am Match und s könnt guet sii, dasser bimene Gwiell im Stroofruum nit genau gseh het wärs gmacht het. Wobii mini Quelle kei Brülle het und au keini bruche sött...s isch aber ebe au ufem Platz 9, somit stoht me uf dr gliiche Höchi wie d Spieler...ich frog nomol noche!Basel Night hat geschrieben:Im Radio händs jetzt grad gseit, dass dä Gimenez s'Goal gschosse hät. :confused