"fankurvene" in dr 2. Rundi ....
isch eigentlig weniger e Schulterklopfe sondern eher e Armuetszügnis fir e CH Fuessball (bzw. dFankultur)Goose hat geschrieben:Höchste Zeit, sich gegenseitig auf die Schulter zu klopfen..
han höchste Respäggt vor so Type wo mit 25 anderne an e Uswärtsspiel fahre zem imene leere Stadion e relativ miesi Mannschaft unterstütze (fuessballtechnisch mies)
100% einverstanden.RALE BALE hat geschrieben:isch eigentlig weniger e Schulterklopfe sondern eher e Armuetszügnis fir e CH Fuessball (bzw. dFankultur)
han höchste Respäggt vor so Type wo mit 25 anderne an e Uswärtsspiel fahre zem imene leere Stadion e relativ miesi Mannschaft unterstütze (fuessballtechnisch mies)
-
- Erfahrener Benutzer
locarno isch eins vo denä unterklassige teams wo an jedes uswärtsspiel vo einige jungs begleitet wird. letscht joor bim ufstiegsspiel bi red star züri hend sie recht viel lüüt drbi gha oder au i de aktuelle saison bim derby in lugano oder letscht saison in mendrisio.
isch bi verein wie chiasso oder lausanne au so. lausanne hüt öbbe 25 fans in luzern gha. ha grosse respekt vor so nit so grosse gruppe wo immer präsent sind.
isch bi verein wie chiasso oder lausanne au so. lausanne hüt öbbe 25 fans in luzern gha. ha grosse respekt vor so nit so grosse gruppe wo immer präsent sind.
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
pix hani leider au keini, aber an dere stell grad no e lob an d locarno fanschinatown hat geschrieben:öbbe 8
3 Schwänkfahne (2kleini und 1grossi),
1 Zuunfahne,
Pix leider keini. Aber guete Support durch abwächsligsrichi Lieder!

bi dem scheisswätter als einzigi unerschütterlich duse gstande und s team apeitscht. dezue für so e match dur die ganz schwiiz greist.
au no öpis zu de kriens fans vo gester.. die hän zwor glaub ich kei einzigs eigens lied gha und über s "wir singen blauweisse scheisse" hani mich nid wirklich gfreut (pro congeli in schwarz wiiss!) aber trotz de grosse konkirrenz dur e fcl hän si e schöne huufe fans wo sich de arsch ufrisse.
Schwede -> Wältmeister 2006 ... Zlatan Ibrahimovic!!!
-> Vive Hervé Tum <-
-> Vive Hervé Tum <-
-
- Neuer Benutzer
- Bellach SO
- Erfahrener Benutzer
- lil gaucho
- Erfahrener Benutzer
- lil gaucho
- Erfahrener Benutzer
Also d Idee vo Lausanne ha ich aber au no geil gfunde, uff das muessme au zerschtmol ko (wenns Schnee hett und me in Winterthur spielt...)
Do sag ich drzue "Klein aber fein":

Do sag ich drzue "Klein aber fein":

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
isch jo nur ä Frog gsi, will i das irgendwie nid gseh ha und ufgrund vo dä Lüt rundum ha i dänggt es sin chli viel Jungi (wägä däm Family Corner)RALE BALE hat geschrieben:isch doch ok, wenn die dert au was mache, finds coooooolll
i finds au guet wenn dört öppis goht!!!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025