MSN und Outlook göhn nümm...

Der Rest...
Antworten
skraggy
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 379
Registriert: 10.12.2004, 08:43

MSN und Outlook göhn nümm...

Beitrag von skraggy »

Also: Hanis geschter z'Obe d'Wireless Verbinding inschtalliert. Alles tip top gloffe, Internet i.O., MSN het funktioniert, Outlook au, aber hüt nümm. Chumm zwar no ins Internet, cha aber weder Mails abriefe no mittem MSN Server connecte. Ha dr glych Router wie vorhär dra, eifach über d'Wireless Verbindig schtatt über LAN.

S'Outlook channi zwar uffmache, wenni aber Mails abriefe will, passiert gar nüt meh. MSN hanni glöscht und neu inschtalliert, cha's aber nit uffschtarte.

Irgendwehli Idee?

Benutzeravatar
Rankhof
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1654
Registriert: 06.12.2004, 23:33

Beitrag von Rankhof »

bitte präzisieren:
- startet das Programm nicht mehr?
- startet das Programm normal?

- können die Programme eine Internetverbindung herstellen oder nicht?
- oder können "nur" keine E-Mails empfangen/gesendet werden?

- benutzt du eine Firewall (Hardware/Software) und hast du dort oder ggf. anderweitig Ports geblockt bzw. nicht geöffnet? Browser, Outlook und MSN benötigen unterschiedliche Ports
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

skraggy
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 379
Registriert: 10.12.2004, 08:43

Beitrag von skraggy »

Also, s'Outlook goht merkwürdigerwyys wieder, aber MSN nach wie vor nit, Internet isch immer gange. Wenn ich aber MSN wot schtarte, erschiint zwar s'MSN Symbol in dr Taskleischte (und im Symbol noche channi mi sogar bi MSN amälde), aber ich cha nit uffs Programm zuegriffe, schprich wenn ich uffs Symbol in dr Taskleischte klick chunnt kai Benutzeroberflächi, es passiert eifach gar nüt.

Mit dr Firewall oder em Router het's wohl nüt z'tue, geschter z'Obe isch's au gange und ich ha nüt meh veränderet sithär.

Benutzeravatar
Bull
Benutzer
Beiträge: 49
Registriert: 07.12.2004, 10:44

Beitrag von Bull »

msn neu installiere
Viele Leute geben Geld aus das ihnen nicht gehört um Leute zu beindrucken die sie nicht mögen.....

skraggy
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 379
Registriert: 10.12.2004, 08:43

Beitrag von skraggy »

Hanni gmacht, nüt passiert. Jetzt will au s'Outlook wieder nümm, ich glaub s'wird Zyt dassi ändlich Linux druff hau... :rolleyes:

Benutzeravatar
hansy
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1335
Registriert: 18.05.2005, 15:05

Beitrag von hansy »

mit linux haste aber kein outlook / msn. selbst bei windoof würd ich persönlcih kein outlook oder msn verwenden.
“The scientists of today think deeply instead of clearly. One must be sane to think clearly, but one can think deeply and be quite insane.”
― Nikola Tesla

Antworten