Spielerbewertung des 2.Halbjahres 2005

Diskussionen rund um den FCB.
the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Spielerbewertung des 2.Halbjahres 2005

Beitrag von the kaiser. »

do ich ab em samschtig für 1 monät in Asie bi, im vorus e bewärtig vo de fcb-akteure im 2. halbjoor 05, denn ich glaub nid, dass sich in de letschte 3 schpiil no grossi veränderige und neui erkenntnis wärde usekrischtallisiere.

zubi 4: liecht und schatte, ka s' schpiil bis zum hüttige tag zu oft nid läse, sini hampelmaa- und fliegerfängeraktione sin dohär kei zuefall, die gnüegend note dorum, will är au gueti mätch wie z.b. letschte sunntig gliefert het, aber insgesamt eifach zu bockafällig.

chipps 4.5: gueti leischtige in dr offensivi, aber uff sinenre position mit dr defensivarbät doch des öfteren überforderet, entweder mit em schtelligschpiil oder mit dr verhinderig vo flügelmärsch und flangge vo gegeschpiiler, das ganze isch aber nid si fähler, eigentlig au nid dä vom fcb, do dr kleber wägg isch, und dr berner sich verletzt het. e knapps 4.5.

smiljanic 3.5: schtargg in de zk, aber ungnüegend bi dr antizipation vo schpiilsituatione und dr verschtändigung mit em partner.

müller 4.5: schwache schtart, klari schteigerig, aber kei harmonie mit zanni und smiljanic, die maches ihm aber au nid eifach.

zanni 2.5: sorry, aber zumindescht als rv ganz klar überforderet. er het keis gfühl für s' tackling, ka am gegeschpiiler sini aktione nid läse, technisch zu limitiert und kei gfühl für e pass. entschpricht nid de afordrige, wo dr fcb an sich sälber schtellt.

quennoz 4.5: sehr konschtant, aschtändigi zk und antizipation, e schpiilerisch limitierte, aber zueverlässige und zkstargge inneverteidiger.

ba -5: trotz gwüsse schwächene am schluss, ohni ihn würd s' mf in sich zämmefalle, schnäll, bissig und beweglich, schpiilerisch nid dr bescht, aber usreichend, und sehr präsänt in dr mitti. zuedäm mues är d' defensivarbät für 4 usübe, do sini mf kollege nid annäherns so öbbis ähnligs wie defensivarbet verrichte.

baykal 3: ohni impuls, z' langam und mit zwenig körperliche präsänz für das eh scho zu offensiv usgrichteti mf, e unnötige transfer, do mir mit em müller, smiljanic, yakin und ergic zig alternative hän fürs dm, au wenn dr fcb bi sinere verpflichtig dr ba nonid do gsi isch. trotzdäm e fähler vom fcb, denn wenn me wirklig vom baykal überzüügt gsi wär, hääi me dr ba erscht gar nid gholt aka hallo transferpolitik.

rossi/degen 4: liecht und schatte, mängisch sehr wirblig, offensivschtargg und dr gegner vernaschend, denn wieder fremdkörper, defensivschwach und ohni präsänz bi gegeagriff. dr rossi sch entschuligt , denn är isch glernte schtürmer, bim degen isch es wohl (no) fehlendi schpiilintelligänz.

delgado -5: sehr torgföhrlig, au einigi gueti päss, aber v.a. im europacup zwenig präsänt, e kraftpaket wird är nie, aber es git wie vo mir au scho gseit schpiiler wie dr rosicky, d' allesandro und dr aimar, wo im promiboxe gege ihn dr krüzer zieh würde, uns sich trotzdäm hän könne profiliere. dr knopf in de internationale schppiil isch in belgrad ufgange, dass dr delgado gliich verhalte schpiilt wie in breme wärde me glaub nümm erläbe, denn dört isch är ohni jeglichi courage ufträtte.

ergic 3.5: none wite wäg, aber sini fuessballerische alaage hetr nid verlore, aber als polyvalänte schpiiler zumindescht chance uff witeri teilisätz.

eduardo 3: zwar e gute fuessballer, wo d' bäll ka abepflügge und si vorne hebe, au mit viilne assists. ich würd em au e 4 gä, wenn är näbe sich eknipser hätti, abewr mit em petric zämme länggt das nid, wär är torgförlig , wär är nid als bänggliwärmer nach basel ko.

petric 3.5: inkonstanz in person, s' git täg, wo är kei ball ka ahnä, wenigschtens e bitz torgföhliger als dr eduardo, aber e schpiiler wo i jedem 2. match e usfall isch, bringt dr fcb nid wiiter.

sterjovski 3.5: die note gib ich ihm als stürmer, är het zwar dr riecher, isch aber technisch zu limitert und zu unkonschtant. als mfschpiiler kei 3 wärt.

berner/dzomic hän z'wenig gschpiilt für e benotig, gimenez/kleber sin gschicht. und dann gabs ja noch den golfer ... :p
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

Früher hiess es mal, man könne Frei nicht holen, weil er Gimenez zu ähnlich sei. Petric und Eduardo sind sich zum Glück überhaupt nicht ähnlich. Einer von beiden muss jetzt raus und Rossi in den Sturm!

zeperdee
Neuer Benutzer

Beitrag von zeperdee »

zumindescht dr smiljanic hed ä wäsentlich besseri benotig verdient als du ihm gisch! so um di 4, minimum!!

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

zeperdee hat geschrieben:zumindescht dr smiljanic hed ä wäsentlich besseri benotig verdient als du ihm gisch! so um di 4, minimum!!
in dr meischterschaft sicher, aber in bremen und drheim gege strasbourg und tromsö het är doch e paar mol e bitz sehr unglücklich usgseh. ich ort ihn eifach momentan als ursache vo allen schtelligsfähler in dr iv und de misslungene offsidefalle, au wenn är gsamthaft gseh viilicht doch e 4 verdient hätti.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

falco

Heaven Underground
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heaven Underground »

Wow, sone schlächdi Mannschaft hämmer:

7 gnüegendi und
7 ungnüegendi Spieler.

Noteschnitt: 3.857142857

UND MIR SIND TROTZDEM ERSCHDE :D :D :D
[CENTER]Fisch ><(((*> stinkt.[/CENTER]

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Heaven Underground hat geschrieben:Wow, sone schlächdi Mannschaft hämmer:

7 gnüegendi und
7 ungnüegendi Spieler.

vo 11 schtammschpiiler sin 4 gnüegend, ich würd sage, das goht jo no. e ersatzschpiiler isch schnäll ungnuegend, do är kei schpiilpraxis het. aber söll i am zanni und em eduardo, wo in 5 europacup schpiil kei einzigi kischte gmacht het und in dr asl au numme 3, assists hin oder här, e gnüegneni gä ? oder ame petric, wo i jedem 2. match e totalusfall isch ?
ps: erschte si in dr asl heisst nolang nid guet schpiile, mit de momentane vorusetzige ka sich strasbourg jederzyz wiiderhole :rolleyes:

falco

hansy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hansy »

7 gnüegendi und
7 ungnüegendi Spieler.

ich kanns zwar ned sagen, da ich zuwenig spiele gesehen hab, aber wenn man den bewertungen der glaubhaften / kompetenten user glauben schenken darf, is diese benotung von the kaiser. ok.

klar sind wir erster, vergiss ned, wir sind in ner sauschwachen liga und die noten setzen wir so, wie sie angekündigt waren vom fcb. man will hoch hinaus und hat ein budget dementsprechend, da darf man doch ned superleauge als vergleich nehmen.
“The scientists of today think deeply instead of clearly. One must be sane to think clearly, but one can think deeply and be quite insane.”
― Nikola Tesla

zeperdee
Neuer Benutzer

Beitrag von zeperdee »

the kaiser!

booooah alte, mit dine bewärtige chunsch mir ihne wie mi mathe lährer! tss ;)

voll dr strängi siech!

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

[quote="zeperdee"]the kaiser!

booooah alte, mit dine bewärtige chunsch mir ihne wie mi mathe lährer! tss ]

ich weiss reto, si bemüä sich und sin flyssig, aber ich ka ihne eifach kei besseri note gä ! :D

falco

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

7 gnüegendi und
7 ungnüegendi Spieler.

Wenn es dich beruhigt, der Notendurchschnitt des FCZ liegt bei 1.4894455, der von GC bei 1.0000000000001.

Die Benotung von Kaiser ist mehr oder weniger ok.

Schreckmöpfli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schreckmöpfli »

Coole Fred, machi glat met... :p

Zubi würde ich sogar eine 3- geben, da seine Flops die Tops bei weitem übertreffen. Die vermeintlich guten Paraden welche er hin und wieder zeigt, stellen sich doch eher als pures Glück heraus und sind meist nicht gut gehalten sondern dumm angeschossen. So gesehen gegen GC. (Nein ich bin kein Zubi-hasser, die Person Zuberbühler ist mir sympathisch)

Müller würde ich so unterschreiben, er würde sich sogar noch um ein Weiteres steigern, hätte er zwei laufstarke Leute um sich die sich von ihm befehligen lassen würden.

Zanni 1-2! Er ist mit Abstand der unfähigste AV den ich seit langen in irgendeinem Club gesehen habe. Nahezu jeder Angriff über seine Seite läuft, wird zur Gefahr, keine, wirklich keine Flanken kommen offensiv an den Mann, zudem ist er langsam, unbeweglich, etc.

Stereo würde ich eher noch eine schlechtere Note geben! Er ist technisch arg schwach und bringt auf seiner eigentlich Position im Mittelfeld, ausser Ballverluste nichts zustande.

Edu war bis jetzt doch eher auch ein Fehlkauf aber eine 3 finde ich etwas gar hart. Eine knappe 4 würde es doch auch tun. Spieler die den Ball halten können haben wir mehr als genug, was wir brauchen ist ein Glückskind im Stile von der Nummer 13!

Achja und Gross, dem gebe ich ne' 3, was brauchst du noch um zu sehen dass Chipps ins Mittelfeld und Zanni ins Mannschaftsklo gesperrt gehört?! Und da wäre auch noch die Sache mit den Jungen... :mad:

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Schreckmöpfli hat geschrieben: Stereo würde ich eher noch eine schlechtere Note geben! Er ist technisch arg schwach und bringt auf seiner eigentlich Position im Mittelfeld, ausser Ballverluste nichts zustande.
Er ist aber KEIN Mittelfeldspieler, auch wenn Gross meint er sei einer, bei Lille wurde er als Stürmer eingesetzt und auch bei uns war er bei Spielen als Stürmer zum Teil viel besser als im Mittelfeld...

Das Grossche Problem ist halt, dass er meint die Spieler seiner Taktik anpassen zu wollen, statt die Taktik seinen Spielern ;)
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

zeperdee
Neuer Benutzer

Beitrag von zeperdee »

the kaiser. hat geschrieben:ich weiss reto, si bemüä sich und sin flyssig, aber ich ka ihne eifach kei besseri note gä ! :D
oh ja, genau so!!!! :D

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

7 gnüegendi und
7 ungnüegendi Spieler.

UND MIR SIND TROTZDEM ERSCHDE
Danke!! :) Das hat den Fred doch etwas gerettet. Wird bei der Benotung Barcelona als Masstab genommen? :)

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

SubComandante hat geschrieben:Danke!! :) Das hat den Fred doch etwas gerettet. Wird bei der Benotung Barcelona als Masstab genommen? :)
nei, strasbourg ;) :rolleyes:

falco

A.C.A.B.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von A.C.A.B. »

the kaiser. hat geschrieben: smiljanic 3.5: schtargg in de zk, aber ungnüegend bi dr antizipation vo schpiilsituatione und dr verschtändigung mit em partner.

quennoz 4.5: sehr konschtant, aschtändigi zk und antizipation, e schpiilerisch limitierte, aber zueverlässige und zkstargge inneverteidiger.
ja.. eigentlich nur schade, dass sie nie im ZK der SU waren..
USER DES JAHRES 2005

Zur klarstellung: mein Name ist bloss ein Gruss an unsere netten Tiere ausm Urwald...

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

Ich sags hier nochmals: Smiljanic ist ein trojanisches Pferd.

hansy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hansy »

Balisto hat geschrieben:Ich sags hier nochmals: Smiljanic ist ein trojanisches Pferd.
dann lassen wir mal am besten n antivirenscanner drüber laufen.
“The scientists of today think deeply instead of clearly. One must be sane to think clearly, but one can think deeply and be quite insane.”
― Nikola Tesla

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

hansy hat geschrieben:dann lassen wir mal am besten n antivirenscanner drüber laufen.
die datei smiljanic wurde erfolgreich aus dem system entfernt :D

falco

comenden
Erfahrener Benutzer

Beitrag von comenden »

Zubi 4: längt grad no knapp für es gnüegend. Und zwar nid wege sim Könne, sondern wege sinere Persönlichkeit. Was hend mir denn sünscht no für richtigi Type in dr Mannschaft

Dzombic 3-4: Naja, eigentlich durchschnittlichi Leischtige, wenn är het dörfe spiele. Do müesst mehr cho in de Spiel wenn är sich möcht ufdränge.

Quennoz 3: In jeden Spiel min. 1 Bock gschosse. Und dä mit "vo 0 uf 100" chame au nüm bringe wenn e Spieler 10+ Spiel gmacht het.

Stereo 4-5: Am Afang wo är regelmässig gspielt het e sehr wichtige Spieler vo eusere Offensive. Ich würd ihn am Eduardo vorzieh.

Petric 4-5: Dä cha no mehr. Teilwis zwenig entschlosse und mit zwenig Zug. Trotzdem wichtig für unseri Offensive.

Chippi 4-5: Eigentlich gueti Saisonhälfti ufere ungwohnte Position. Het defensiv schnell vill drzue glernt. Die letschte paar Spiel aber widr mit es paarne Stelligsfehler.

Ba 3: Fehltransfer: E bitz Fuessball spiele sött me halt glich chönne. Vor allem wenn me 2 Kischte choschtet...

Mesbah -: Zwenig gspielt. Mag mi nüm richtig erinnere -> unuffällig.

Müller 3-4: Immer wieder fatali Fehler. Die letschte Spiel aber immerhin mit guete Szene im Spielufbau.

Rakitic/Kuzmanovic -: Zwenig gspielt. Hend mir aber in Testspiel/Bosnie guet gfalle.

Crayton 5-6: Isch e super Typ! Was är als Goali cha, isch schwer z beurteile.

Delgado 5-6: Wer als Mittelfeldspieler so vill Gool macht het au sone Note verdient. Gege Schluss vo dr Vorrundi und gege starki Gegener aber leider nid wirklich e Leader. Het in dere Beziehig no einiges Verbesserigspotential.

Degen 5-6: Immer widr gföhrlichi Szene über die rechti Site. Super Saisonhälfti. D Nati isch nüm wit weg für ihn. Er sött sich aber amigs no chli mehr unter Kontrolle chönne halte (bim Schiri etc.).

Ergic 3-4: No sehr träg... ich hoff das chunnt besser im Früehlig.

Eduardo 3: Kei Zug ufs Gool. Chancetod. Spielt nur rückwärts... Cha zwar dr Ball halte, aber das wers denn scho. Bim zrugglaufe wird me halt nid bsunders attackiert.

Berner 3-4: Isch verletzt gsii und het no nid vill gspielt. Aber do mues no mehr choo.

Baykal 4: Isch nid so schlecht wie do inne oft gschriebe wird. E junge mues sich jedoch mehr ufdränge wenn är Spielminute bechunnt.

Smiljanic 5: Sehr gueti Spiel bis zu sinere Verletzig/Natipause, denn het är leider chli abgee.

Zanni 2: No comment

Rossi 5: Vilicht zämme mit sim erschte Joor s beschte wo är do in Basel zeigt het. Bi immer dr Meinig gsii, dass me dr Rossi bimene guete Agebot sött lo zieh. Dä Herbscht bini aber sehr zfriede mit ihm.

Gross 4: Isch im Soll wenn mir no witer chömme im UEFA-Cup. Mehr Rotiere wer positiv, aber wenn me s Resultat gege Xamax gseet, isch das Thema vorläufig wohl mol vom Tisch... Wieso spielt dr Zanni immer? Wieso spielt dr Stereo nid öfters füre Eduardo? Warum spielt dr Ba immer obwohl uf dere Position Ersatz do wer (Baykal, Kuzmanovic, Ergic)

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

comenden hat geschrieben:Quennoz 3: In jeden Spiel min. 1 Bock gschosse. Und dä mit "vo 0 uf 100" chame au nüm bringe wenn e Spieler 10+ Spiel gmacht het.
über 10 Spiel? In jedem e Bock? het dr FCB mehreri Quennoz'? Dä vo däm du do verzellsch kenn ich jedefalls nid...

(au dä 5-6-Däge kenn i nid, bzw nur us es paar sehr guete Spiel, bzw wenn er mit em Ball eifach nur müest chönne laufe und nid abspiele)

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

sagt mal, was soll dieses spieler noten gegebe ?

Bild

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

the kaiser. hat geschrieben: chipps 4.5: gueti leischtige in dr offensivi, aber uff sinenre position mit dr defensivarbät doch des öfteren überforderet, entweder mit em schtelligschpiil oder mit dr verhinderig vo flügelmärsch und flangge vo gegeschpiiler, das ganze isch aber nid si fähler, eigentlig au nid dä vom fcb, do dr kleber wägg isch, und dr berner sich verletzt het. e knapps 4.5.
Aha.....hmhm....und wäm sy Fähler isch es denn wenn mir uff gwüsse Positione plötzlig e Unterbsetzig hänn und dr Chipps muess anehebe?!?

Bi immer dr Meinig gsi dass isch Sach vom Club......aber lutt Dinere Ussag jo nitt..... :rolleyes:

Und sooooo enorm schlächt wie Du unseri Mannschaft benotisch miesste mir ungefähr dr letschti Tabelleplatz inäh. Pardon, wieviel mol hämmer verlore die Saison?!?

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

comenden hat geschrieben:Ba 3: Fehltransfer: E bitz Fuessball spiele sött me halt glich chönne. Vor allem wenn me 2 Kischte choschtet...
Ba eine 3? Du hast doch mehr Spiele gekuckt als die letzten 2-3, oder? Vielleicht eine 3 im Faustball, aber hier gehts um Fussball... :D Und Müller so schlecht benoten - wir können froh sein, haben wir den!!! Und Crayton höher zu bewerten als Zubi und und und ...

Von der Benotung her müssten wir um den Abstieg spielen momentan.

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

the kaiser. hat geschrieben:ich weiss reto, si bemüä sich und sin flyssig, aber ich ka ihne eifach kei besseri note gä ! :D
sbeschte isch, dass de jetzt i ferie chasch
villecht gseschs nachhär wieder e bitzeli relaxter :p

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

comenden hat geschrieben: Quennoz 3: In jeden Spiel min. 1 Bock gschosse. Und dä mit "vo 0 uf 100" chame au nüm bringe wenn e Spieler 10+ Spiel gmacht het.

Ba 3: Fehltransfer: E bitz Fuessball spiele sött me halt glich chönne. Vor allem wenn me 2 Kischte choschtet...

Crayton 5-6: Isch e super Typ! Was är als Goali cha, isch schwer z beurteile.
Sorry, aber was erwartest du von einem spieler der die meiste zeit auf der bank verbringen muss. er hat bis dato in dieser saison 6 spiel (458 minuten)in der schweizermeisterschaft gespielt, 3 Internationale (249 minuten) und 1 spiel im swisscom cup (90 minuten) ergibt ein total von 10 spielen oder 797 minuten dem gegen über stehen 26 ausgetragene spiele!

und ich hatte nie bedenken wen er einmal an stelle eines anderen spielen musste, da er absolut kein risiko darstellt!

BA als einen fehlkauf zu betiteln finde ich scho einwenig anmassend, da er für mein empfinden einen guten job macht.

Crayton eine solche note zu geben ist ja wohl schon fast einwenig lachhaft, nur weil er ein geiler typ ist tzzzzzzzzz spielen habe ich ihn noch nie gesehen und somit kann ich diesen auch nicht beurteilen. richtig hingegen ist, keiner freud sich so schön wie er, auch wenn er nicht gespielt hat.

und zu guter letzt bekommt der user "comenden" von mir eine 2 für seine
benotung der spieler. entwicklungspotential eventuelle vorhanden. zum glück ist die anmeldung in diesem forum gratis, ansonsten müsste man sich fragen für was dieses geld ausgegeben wurde........................
Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.

Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967

komposchti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von komposchti »

the kaiser. hat geschrieben:rossi/degen 4:dr rossi sch entschuldigt , denn är isch glernte schtürmer, bim degen isch es wohl (no) fehlendi schpiilintelligänz.
Au dr D.Däge isch glernte Stürmer. ]]petric 3.5: inkonstanz in person, s' git täg, wo är kei ball ka ahnä, wenigschtens e bitz torgföhliger als dr eduardo, aber e schpiiler wo i jedem 2. match e usfall isch, bringt dr fcb nid wiiter.[/QUOTE]
Petric isch e Konterstürmer (siehe GC-Zyte)! Nur äbbe, inere Mannschaft, wo immer s'Spiel mache muess, well d'Gegner hinde yyne stöhn, isch är fähl am Platz.

Ooiii....muss immer alles benotet wärde, sinders eigentlig alli verkappti Pauker? :confused:

k@rli o.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von k@rli o. »

the kaiser. hat geschrieben:baykal 3: [...] wenn me wirklig vom baykal überzüügt gsi wär, hääi me dr ba erscht gar nid gholt aka hallo transferpolitik.
ich sehe darin eher die Bestätigung des Gross'schen Rotationsprinzips: Jede Position doppelt besetzen, und dann spielt immer der Liebling, egal, in welcher Verfassung der ist...
AMATEUR CRIMPS is an anagram for TRUMP'S AMERICA

RHINO ON'S JOBS is an anagram for BORIS JOHNSON

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

[quote="komposchti"]Au dr D.Däge isch glernte Stürmer. ]Ooiii....muss immer alles benotet wärde, sinders eigentlig alli verkappti Pauker? :confused: [/QUOTE[/B]]

das sind si nit, aber traumatisiert, wenn si an ihri eigene zügnis dänke :p

TAFKAE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TAFKAE »

spieler benoten ist ein witz, vor allem, wenn man keinen massstab dazu gibt. wer würde bei dir ne 6 bekommen? pele? maradonna? und wer ne 1? heiri rüdisüüli von vorwärts f-tan 05? lass die noten weg, und deine beurteilung wird plötzlich seriös.

Antworten