und was bringts i dere situation? uf gwaut mit gägegwaut reagiere? bi dere ufputschte stimmig? isch ja klar, dass när türke ev. (mi weiss ja nid was nachhär no passiert isch) usgraschtet si...Pips hat geschrieben:dr anderi het doch zerscht em behrami z bei gstellt..
wen ich das gseh hät hät ich am huggel sinere stell s gliche gmacht. hät sogar no feschter drigschutet
i glaub kum das du in dere situation anders reagiert hätschChosenOne hat geschrieben:und was bringts i dere situation? uf gwaut mit gägegwaut reagiere? bi dere ufputschte stimmig? isch ja klar, dass när türke ev. (mi weiss ja nid was nachhär no passiert isch) usgraschtet si...
das hät sogar ä blinde chöne vorussäge.
es heist doch so schön: gewalt erzeugt gegengewaltChosenOne hat geschrieben:und was bringts i dere situation? uf gwaut mit gägegwaut reagiere? bi dere ufputschte stimmig? isch ja klar, dass när türke ev. (mi weiss ja nid was nachhär no passiert isch) usgraschtet si...
das hät sogar ä blinde chöne vorussäge.
Dachte ich zuerst auch. Wenn Du die Szenen mehrmals anschaust, rächt sich Huggel gleich zweimal an einem Täter.ChosenOne hat geschrieben:dr huggel isch sone idiot!
cha das filmli nid öpper abelade und denn verlinke.. bi mir gohts nid us em gschäft.. oder per pn goht au..Taratonga hat geschrieben:http://www.streamload.com/shaolinax/Kicking-Beni.wmv
i has scho gseh, dass dr huggel sich zwöi mau rächt. ABER i dere situation u aus natisipeler söttsch dir setigs nid leischte. isch ja sozäge ä steilpass ad türke, dass o d'schwizer nid unschuldig si gsi.freestate hat geschrieben:Dachte ich zuerst auch. Wenn Du die Szenen mehrmals anschaust, rächt sich Huggel gleich zweimal an einem Täter.
Nur - die Schweizer scheinen nach Freis Spuck-Attacke in Portugal immer noch nicht begriffen zu haben, dass an einem Fussballspiel gefilm wird.
schön u guet, aber i dämfall het dr huggel o sanktione verdient. egal nach welere grundlag du drischlasch, äs ghört eifach nid ufe fuessbauplatz. ob jetz dr huggel zersch gschlage hät oder sich für öpper rächt.Pips hat geschrieben:ich bi nit immere dere meinig, aber in däm fall häns die Türke nit anders verdient
Wenn Türke sich mehr im Griff hätte und däm Usscheide mit fairplay würde begegne, wärs absolut nit zu so Szene ko.ChosenOne hat geschrieben:i has scho gseh, dass dr huggel sich zwöi mau rächt. ABER i dere situation u aus natisipeler söttsch dir setigs nid leischte. isch ja sozäge ä steilpass ad türke, dass o d'schwizer nid unschuldig si gsi.
är het sich genau so la ga wie türke u muess jetz eifach o mit konsequänze rächne. das isch mini meinig.stargate hat geschrieben:Wenn Türke sich mehr im Griff hätte und däm Usscheide mit fairplay würde begegne, wärs absolut nit zu so Szene ko.
Mir sind do nit in dr Kirche "halte noch die andere Wange hin"...und jetzt dr Huggel also Oberschläger ahnestelle find ich e absolute Witz.
Cha die denn öper zämefasse oder s Wichtigschte poste? Muess denn dringend weg...natürlich wieder genau denn wenns spannend wird!ChosenOne hat geschrieben:i gsehs o i die richtig!
11.30h gits ä pressekonferänz vor fifa.