David Degen zum drücken...
David Degen zum drücken...
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!
- Schildchrot
- Erfahrener Benutzer
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
wem sagst du das! als es mich plötzlich als gummi-suserich gab, kam ich mir total benutzt vor!4402_BS hat geschrieben:Ich weiss nit wie's euch goht. abr ich würd mr ziemlich dämlich vorkho wenn's vo mir sone "kick"-puppe würd gäh...![]()
![]()
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
- auslandbasler
- Erfahrener Benutzer
soviel ich gehört habe einen symbolischen betrag.Schildchrot hat geschrieben:wieso är und nit e andere? (nüt gege ihn är isch e super fuesballer, aber anderi sin mindestens eso guet)
Weis öber öb är Stutz für das becho het?
und wenn man sieht wer sonst noch als puppe produziert wird, ist das schon eine ehre. hat viele grosse namen dabei, in der schweiz nur er und margairaz.
do dr lingg zur site, isch im 20min scho vor öbe 2-3 wuche drin gsi.
weis aber nid wo's die figure in dr schwiz git
[CENTER]
ALTE SÄCKE BASEL
[/CENTER]
ALTE SÄCKE BASEL
[/CENTER]
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
- Starmaster
- Erfahrener Benutzer
eine gewisse #13 wurde anscheinend kurz vor produktion gestoppt....B-A-S-E-L hat geschrieben:aber wiso um alles in dr wält grad dr david däge??? nüt gege ihn, aber s git jo au besseri fuessballer in dr schwiz

Ich ha die figure mol im athleticum gseh, isch aber scho e joor her.Dave hat geschrieben:do dr lingg zur site, isch im 20min scho vor öbe 2-3 wuche drin gsi.
- Zeekadeethee
- Benutzer
- Erfahrener Benutzer
wohrschins ischr nonig so tüür gsihB-A-S-E-L hat geschrieben:aber wiso um alles in dr wält grad dr david däge??? nüt gege ihn, aber s git jo au besseri fuessballer in dr schwiz

60 Joor ARI-vederci 
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Spielhuus!Dave hat geschrieben:do dr lingg zur site, isch im 20min scho vor öbe 2-3 wuche drin gsi.
"Er traf zwar das Tor, doch das 2:0 verpasste er um Zentimeter..."
Wenn jeder an sich denkt, ist an alle gedacht!
Wenn jeder an sich denkt, ist an alle gedacht!
ich nimm aah meh het wölle jungi fuessballer nääh wo no e grosses potential hään zum in e paar joohre gross usse z ko. söttigi mit perspektive u. nit alt dienti profis...B-A-S-E-L hat geschrieben:aber wiso um alles in dr wält grad dr david däge??? nüt gege ihn, aber s git jo au besseri fuessballer in dr schwiz
F.R.B. - Freie Republik Basel
-
- Erfahrener Benutzer
Hani als erschts au grad dänkt, aber es macht durchus Sinn! Isch dr einzig Fuessballer, wessen IQ platz het im Kopf vo dere PuppeB-A-S-E-L hat geschrieben:aber wiso um alles in dr wält grad dr david däge??? nüt gege ihn, aber s git jo au besseri fuessballer in dr schwiz

Ok ok...Yakins, GC, Züri hätt me au alli chönte näh! Aber da die nit vom FCB sind und dr Herr M. Yakin jo nie me Fuessball spiele wird, nimmt me halt dr nägscht Döödel.
- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
nimmt mi wunder, wie me die fang-funktion bi some döggel würd umsetze...fcb_1973 hat geschrieben:wart numme bis es dr zubi git....![]()

60 Joor ARI-vederci 
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

- Bellach SO
- Erfahrener Benutzer
Was fangen??PeppermintPatty hat geschrieben:nimmt mi wunder, wie me die fang-funktion bi some döggel würd umsetze...![]()
Sprechfunktion.... ala Sprichmitmirbarbie: "Breiiiiiiiiiit!" "Chömmet Jungs, alllleeeeeeeeez!"
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
ganz klar: 1:1!PeppermintPatty hat geschrieben:nimmt mi wunder, wie me die fang-funktion bi some döggel würd umsetze...![]()
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
schmeiss dr "zubi" em ball nooche ...PeppermintPatty hat geschrieben:nimmt mi wunder, wie me die fang-funktion bi some döggel würd umsetze...![]()

die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
-
- Erfahrener Benutzer
Jo Zubi wär vollgeil mit Sprochusgoob und wär geil wenn jedi Puppe e Special Feature hät... bim Zubi köntsch e Fliegefänger in d Hand drucke, bim Muri uswächselbars Hirn und bi dr Gigi würds zuesätzlich e ganzi Solariumbank gäh! hehehehehehehe..penalty hat geschrieben:Sit wenn het dr Zubi e Fang-Funktion? Und wiso setzt är si nie y?
Vyl interessanter isch, wie sie d'Sprochfunktion wänn umsetze... "Damminomaal", "Kaa Faauul!"