so, jetzt bini mi fruscht los... die sind jo wirklich nid ganz bache.
sig froh gits nit nur börekfineline hat geschrieben:Die verkaufe doch tatsächlich scho Grättimanne bi uns im bistro! die sind doch wirklich nid ganz gschupft! ich mach glaub e Stand uff, wo ich Halloweensache verkauf, damit ich jo de erschti bi und jo niemerds z'spoot zu sine Halloweensache kunnt!![]()
![]()
ehm, am 27. november isch 1. advent, also in guet 2 1/2 wuche...soooo wahnsinnig lang goht das au nüm....stell dr vor muesch die ganzi schwiz (ok, zumindescht die christlichi schwiz) mit adventskränz beliefere, das goht scho 2-3 wuche...vo däm här!!!fineline hat geschrieben:Ich weiss jo, dass me sich ab so scheiss nid sött uffrege, aber irgendwie goot doch do jeglichi romantik verlore wo die ganzi Sach eigendlich mit sich bringt. Ich stell jetzt glaub e Adväntkranz uff de tisch, damit ich jo nid ins hinterträffe chumm.
muesch mol die vom bachmaa uss blätterdaig probiere...ok, het zwar nüm wirklich viel mit fastewaiihe zdue, aber glich no fein..uff e art (aber psst, muesch s grosse portemonnaie mitnäh bim bachmaa)Pioneer hat geschrieben:mmmh. faschtewaie... *lechz*
scho weiss! aber für mich sind die beschte immerno die vom coop in dere konfettiverpackigScott hat geschrieben:muesch mol die vom bachmaa uss blätterdaig probiere...ok, het zwar nüm wirklich viel mit fastewaiihe zdue, aber glich no fein..uff e art (aber psst, muesch s grosse portemonnaie mitnäh bim bachmaa)
Du redisch mir vo dr Seel! aber so futz dumm sind die Gschäftslütt nid. Lueg moll wie flissig d'Lütt iikaufe. Es funktioniert. Me chönnt jo z'spoot cho...Pioneer hat geschrieben:das mitdr wiehnachtsdeko regt mi au extrem uf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
huere arschlöcher das, alli zämme!!!!!!!!!!
wiehnachtsstimmig ghört in dezämber! und zwar abem erscht advänt, vorhär nid!!! verdammt nonemol!!!!
jetzt isch HERBST, dir arschlöcher!!! herbstmässzit isch, d'zit vode farbige blätter am bode, d'zit vom rieserad und vode mässmocke!!!!!
dammi, do goht eim jo die ganz vorfreud flöte![]()
do frogtmer sich mängmol scho, was für futzdummi persone in dene gschäftsleitige sitze... und was für idiote dere dekoration nid chönd widerstoh und jetzt scho so ichäuf tätige... scheiss konsumgsellschaft!
wär ich e bundesrot, würdi s'verbreite vo wiehnachtsstimmig in jegliche ikaufsläde vorem 1. dezämber gsetzlich verbiete! Jawohl!!!
räusper, dr 1. advent isch aber scho am 27. november!?Pioneer hat geschrieben: in jegliche ikaufsläde vorem 1. dezämber gsetzlich verbiete! Jawohl!!!
so werde ihm sein schandmaul mit glühend heisser kohle gestopft!!! süüünde!!!Pioneer hat geschrieben:vom coop in dere konfettiverpackig![]()
moi aussi!!!Mätzli hat geschrieben:Aso y verschling Christstolle, wenns isch, vo mir us au im Juli!
MMMMHHH!!!
In Heidelbärg hets Dampedei (so heisse Grättimänner do) scho Anfang Septämber geh. Au Läbkueche und söttigi Sache sin do scho sit denn i de Läde umegläge - wohlgemerkt: dusse 23°C un im Lade Läbkueche... bitz sureal....fineline hat geschrieben:Die verkaufe doch tatsächlich scho Grättimanne bi uns im bistro! die sind doch wirklich nid ganz gschupft! ich mach glaub e Stand uff, wo ich Halloweensache verkauf, damit ich jo de erschti bi und jo niemerds z'spoot zu sine Halloweensache kunnt!![]()
![]()
und am spalebärg hets so eine dä het s'ganze johr wiehnachtsdekoration im schaufänschterfineline hat geschrieben:Die verkaufe doch tatsächlich scho Grättimanne bi uns im bistro! die sind doch wirklich nid ganz gschupft! ich mach glaub e Stand uff, wo ich Halloweensache verkauf, damit ich jo de erschti bi und jo niemerds z'spoot zu sine Halloweensache kunnt!![]()
![]()
Für das muesch s Oschternäschtli scho usestelle!fineline hat geschrieben:Ich weiss jo, dass me sich ab so scheiss nid sött uffrege, aber irgendwie goot doch do jeglichi romantik verlore wo die ganzi Sach eigendlich mit sich bringt. Ich stell jetzt glaub e Adväntkranz uff de tisch, damit ich jo nid ins hinterträffe chumm.