I hass se eifach
- Basilea-1893
- Erfahrener Benutzer
I hass se eifach
Die blöde Wixr könne zobe nüd anders mache, als Zettel an d'Schiibe kläbe!
I HASS SIE
I HASS SIE
sälber dschuld wär falsch parkiert
odr mitem Auti in d Stadt fahrt
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
- Gretchen_Modermöse
- Benutzer
- Basilea-1893
- Erfahrener Benutzer
- Gretchen_Modermöse
- Benutzer
Basilea-1893 hat geschrieben:Wieso sie hän mr wieder sone Partyflyer an d'Schiibe kläppt...![]()
I hass se!

Ewige Trance Pillenspicker-Werbung.... ja das kenn ich auch.
Besser wär gewesen, wenn du den Joke noch ein weilchen aufgespart hättest.
Anonym sind wir schon, jetzt werden wir Alkoholiker
-----------------------------------------------
"Karrieremänner haben schlechteres Sperma - das ergab eine mündliche Umfrage unter tausend Sekretärinnen." Harald Schmidt
-----------------------------------------------
"Karrieremänner haben schlechteres Sperma - das ergab eine mündliche Umfrage unter tausend Sekretärinnen." Harald Schmidt
- Basilea-1893
- Erfahrener Benutzer
- Tolkien
- Erfahrener Benutzer
Bünzliges Gesetztesinterpretieren ist das! Parkt man mal ein paar Minuten zu lang wird manchmal gleich noch ein "Parkscheibe nachstellen, ohne umzuparken" nachgelegt, obwohl das nicht stimmt. Wahrscheinlich ist dann in deine Augen der Autobenutzer selbst schuldsälber dschuld wär falsch parkiert

Rankhof, fühl dich nicht zu sehr angepisst, diese Haltung reizt mich einfach extrem. Politessen sind nach SFV Offiziellen und Offizieren die grösste personifizierte Inkompetenz und Nutzlosigkeit - Bussen in jedem Fall kollektiv mit "recht so, böse Autofahrer" zu unterstützen ist unglaublich.
[CENTER]Fortuna lächelt - doch sie mag
nur ungern voll beglücken:
Schenkt sie uns einen Sommertag,
schenkt sie uns auch Mücken.
- Wilhelm Busch
Wenn das Spiel vorbei ist, kommen König und Bauer in dieselbe Schachtel zurück. [/CENTER]
nur ungern voll beglücken:
Schenkt sie uns einen Sommertag,
schenkt sie uns auch Mücken.
- Wilhelm Busch
Wenn das Spiel vorbei ist, kommen König und Bauer in dieselbe Schachtel zurück. [/CENTER]
Genau de Scheiss isch mer au passiert, zwar rechts aber i d falschi richtig .....Ivolino hat geschrieben:Schickane isch denn wenn e Zettel bechunnsch will uf de linke Strossesiite parkiersch! 60.-- damminomol und das mit Awohnerparkcharte....ok lut Gsetz sinds im Recht aber trotzdem *nerv*
Verdammi none mol, und kei sau weiss eigentlig dass das verbote isch.... 20 Johr lang hei si das ni büst !!!
Dräckspack

- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
stimmt nytt ganz ...
das mit dr falsche stroosesiite parkiere isch e alte ...
bi jo au nytt grad e ängel uff dr stroos ...
aber die letschti buess isch iber e joor här ... 
merke: " ... das elfte Gesetz!"

das mit dr falsche stroosesiite parkiere isch e alte ...
bi jo au nytt grad e ängel uff dr stroos ...

merke: " ... das elfte Gesetz!"

die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
"Parkieren entgegen der Fahrtrichtung" oder "Parkieren in entgegengesetzter Fahrtrichtung" heisst das, isch aber en alte Zopf und sott aigentlig bekannt si.Ivolino hat geschrieben:Schickane isch denn wenn e Zettel bechunnsch will uf de linke Strossesiite parkiersch! 60.-- damminomol und das mit Awohnerparkcharte....ok lut Gsetz sinds im Recht aber trotzdem *nerv*, was isch scho so en Gratis-Flyer drgege. :-)
Dümmer sehts inere Einbahnstroos us....
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- Basilea-1893
- Erfahrener Benutzer
Es sin jetzt bereits über 10 Stund vergange und i reg mi immer no drüber uff!Lou C. Fire hat geschrieben:"Parkieren entgegen der Fahrtrichtung" oder "Parkieren in entgegengesetzter Fahrtrichtung" heisst das, isch aber en alte Zopf und sott aigentlig bekannt si.
Dümmer sehts inere Einbahnstroos us....
Sehr woorschinlig het sone verpisste Huesohn ahglüde und het gmolde, dass e Auto massiv störend ume stoot, obwohls niemer behinderet het! Anschiinend häns sie denn gfunde sie wurde mi grad für die Party iilade! I begriff das eifach nid!
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
nanana Bobbele... I ha gmeint d Uni het wider agfange... Isch dr immer no so langwilig?Basilea-1893 hat geschrieben:Es sin jetzt bereits über 10 Stund vergange und i reg mi immer no drüber uff!
Sehr woorschinlig het sone verpisste Huesohn ahglüde und het gmolde, dass e Auto massiv störend ume stoot, obwohls niemer behinderet het! Anschiinend häns sie denn gfunde sie wurde mi grad für die Party iilade! I begriff das eifach nid!
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
- Basilea-1893
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
[quote="Basilea-1893"]Het sie au, ha am 9i! Wie soot mr langwillig si? Ischs mr no nie gsi ]
jo eh... Dorum kasch di au mehr als 2 Stund über e Buess ufrege... Blowjobs sölle drgege hälfe - muesch mol uf em Poschte go froge...
jo eh... Dorum kasch di au mehr als 2 Stund über e Buess ufrege... Blowjobs sölle drgege hälfe - muesch mol uf em Poschte go froge...
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
Damits grad alli wüsse: ha emol e Buess igfange will ich mi Auto in dr blaue Zone anegstellt ha(d Polizischtin het mr zuegluegt bim parkiere wills chli eng worde isch) und denn han ich s Auto minere meinig korrekterwiis us dr Parklugge usegfahre, denn am Auto verbigfahre wo vor mir gstande isch und has vor däm Auto wieder anegstellt und d Polizischtin het wieder zuegluegt(unglaubliche Glücksfall...) Chum bin ich verschwunde isch sie gange und het mr e Buess gsteckt...
schinbar dörf mr s Auto scho umstelle aber nit wieder im gliche Stroossezug parkiere...Wenn sie jetzt also nit zuegluegt hät, denn hät sie nie gwüsst ob ich die obligatorischi Rundi im quartier(Soviel zu Umweltschutz) gmacht ha oder nit...
@ Rino: Sins halt no zyte gsi mit em parkiere in dr Schuel:-)
schinbar dörf mr s Auto scho umstelle aber nit wieder im gliche Stroossezug parkiere...Wenn sie jetzt also nit zuegluegt hät, denn hät sie nie gwüsst ob ich die obligatorischi Rundi im quartier(Soviel zu Umweltschutz) gmacht ha oder nit...
@ Rino: Sins halt no zyte gsi mit em parkiere in dr Schuel:-)
"Er traf zwar das Tor, doch das 2:0 verpasste er um Zentimeter..."
Wenn jeder an sich denkt, ist an alle gedacht!
Wenn jeder an sich denkt, ist an alle gedacht!
- Basilea-1893
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Mölsch...Basilea-1893 hat geschrieben:Halt d'Frässi, wenn die Party (War übrigens keine Busse) 140.- Iitritt kostet regts mi mehr als nur 2 Stund uf!

- Basilea-1893
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
-
- Neuer Benutzer