Werden wir wieder Meister????????

Diskussionen rund um den FCB.
Rot-Blau Pat
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rot-Blau Pat »

Sharky hat geschrieben:das isch kei Schwarzmolerei, das isch realität! Mittem Delgado, Degen sind scho mol zwei sehr wichtigi Spieler gange. Dr Rossi letschti Winterpause. Sind also scho 3 Spieler wo nit oder noni ersetzt worde sind. Derzue hämmer kei gueti Ersatzbank meh, do jetzt die letschjöhrige Ersatzspieler Stammspieler sind oder wärde. Was isch wenn dr Ergic, Petric, Chippy oder Maestro verletzt oder gsperrt sind? Denn isch nämlich grad gar nüt meh do wo öbbis chönnt risse. Und bis die Junge (ich finds sehr toll, dass die jetzt meh integriert wärde!) emol sowit sind, gots no mindeschtens bis noch dr Winterpause. Und ohni guete Stürmer schiesse mir keini Goal. Das sind eifach Fakte wo meh muess gseh. Dorum....mit dere aktuelle Manschaft spiele mir im obere Drittel mit, aber nit umme Titel.
Das isch richtig, dass mr wichtigi Spieler verlore hän und das Kader e bits
dünn isch.. Aber zum Biespiel dr Delgado het in dr Rückrunde au nit viel grisse.. und mr hän zwei Runde vor Schluss trotzdem no 6 Punkt vorsprung
gha. Also werde mr das Johr sicher nit nur 4. Sicher nit! ..das isch scho
bits schwarz gseh..
eimol rot-blau - immer rot-blau

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Laca hat geschrieben:...
Ich sprach von Leistungsträgern..... :rolleyes: ;)

Rot-Blau Pat
Erfahrener Benutzer

mimpfeli hat geschrieben:Wer genau hämmer dominiert?!? Bis zur Winterpause, jä, bis dört isch alles richtig gmacht worde. Und denn simmer in de letschte Sekunde uss em UEFA-Cup usegfuult und hänn in de letschte paar Spiel mit eme guete Vorsprung no dr Maischter verspielt. Wo genau isch do IRGENDÖBBIS guet dra?!?

Mir hänn in de letschte paar Johr NUR namhafti Abgäng kah und nütt richtigs isch nochekoh.

Delgado
Lupo
Huggel
Streller
Degen I & II
Rossi
Jimmy
Atouba
Yakin's

Edit: Dr Kleber ha ich vergässe!

Denn no unseri Walliser-Fraktion wo immer und überall vo 0 uff 100 hett könne igsetzt wärde und ich ha garantiert no e paar vergässe....
Das isch korrekt. Es het e huffe Abgäng gä in de letschte paar Johr. Das isch
wenn de gueti Spieler hesch.. das Schicksal teile mr aber mit 99% vo allne
Clubs uf dr Wält. Es kunnt immer eine, wo dr Spieler wegkauft. So laufts halt.

Trotzdem sin mr 2004 und 2005 Maischter worde und hän mr letscht Saison
zwei Runde vor Schluss no 6 Punkt Vorsprung gha. Das isch für mi scho e
Liga dominiert.. Das mr dä vorsprung nit ins Trockene brocht hän, isch denn
wieder e anderi Gschicht..
Ich blib derbi, mir hän e gueti Mannschaft wo wird mind. um e Titel mitspiele!!
Oder en wird hole!!
..au wenn ere die eint oder ander Verstärkig dem Kader no würdi guet tue.

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

Rot-Blau Pat hat geschrieben:Das isch richtig, dass mr wichtigi Spieler verlore hän und das Kader e bits
dünn isch.. Aber zum Biespiel dr Delgado het in dr Rückrunde au nit viel grisse.. und mr hän zwei Runde vor Schluss trotzdem no 6 Punkt vorsprung
gha. Also werde mr das Johr sicher nit nur 4. Sicher nit! ..das isch scho
bits schwarz gseh..
wär schiesst denn jetzt die döpf, wo dr matias die letschti saison insgesamt gschosse het?

wenn jetzt näbscht em ineffizänte (um nit z'schriibe inexischtänte) schturm, au kei mittelfäldscorer ala mati oder sim vorgänger me uf em fäld schtoht, wird's ohni am ruedi sini bombe und ohni knippser wirgglig schwer, unsere ambitione die saison gerächt z'wärde.

und ob dr cari wird schpiele oder e caicedo definitiv für e fcb schtürmt und trifft, isch au nit sicher..

falls gar nüt me gmacht wird uf em transfermarkt, ka me sich uf e ruhigs 2007 ohni reiseschtress iischtelle, will denn sin einige suppe klubs besser bsetzt und gönne uns e pause *g

stirbelwurm
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stirbelwurm »

mimpfeli hat geschrieben:Super, me muess hoffe dass s'Pack Spieler verliert damit dr FCB wieder Maischter ka wärde?!?

Wie tief ka me no singge?!?

Wenn Maischter denn uss eigener Kraft und us eigenem Wille! Und wenn mirs halt nögscht Johr wieder nitt wärde, denn verschwinde drfür viellicht emol e paar Individue im Umfeld....
ganz treffend formuliert....

lieber eine truppe die spielt weil sie will....statt eine die spielen muss...

und die stärke der gegner geht mir an meinen 4 buchstaben vorbei....

cheers
ALTE SÄCKE BASEL

Rot-Blau Pat
Erfahrener Benutzer

Rony hat geschrieben:wär schiesst denn jetzt die döpf, wo dr matias die letschti saison insgesamt gschosse het?

wenn jetzt näbscht em ineffizänte (um nit z'schriibe inexischtänte) schturm, au kei mittelfäldscorer ala mati oder sim vorgänger me uf em fäld schtoht, wird's ohni am ruedi sini bombe und ohni knippser wirgglig schwer, unsere ambitione die saison gerächt z'wärde.

und ob dr cari wird schpiele oder e caicedo definitiv für e fcb schtürmt und trifft, isch au nit sicher..

falls gar nüt me gmacht wird uf em transfermarkt, ka me sich uf e ruhigs 2007 ohni reiseschtress iischtelle, will denn sin einige suppe klubs besser bsetzt und gönne uns e pause *g
Ich wott mit dem sage, dass die Mannschaft immer no e gwüsse Stärki het, wo längt um in dr Schwiz Maischter z'werde. Dr Abgang vom Delgado wiegt schwer, dass isch scho so.. aber dr mati het in dr Rückrunde au nüm so brilliert.. und mr hän zwei Runde vor Schluss trotzdem no 6 Punkt Vorsprung gha.. (vo ursprünglich 8 nach dr Winterpause). Zum sicher Maischter z'werde
miesste mr aber no 1-2 Verstärkige ha.. dass dänki au. Das würd dere Mannschaft guet tue.. au weils no e paar sehr jungi Spieler drin het.. und die hän halt no mehr Leistigsschwankige.. das isch normal.

Aber mr sin sicher nit so schlächt, wie do inne dr FCB einigi mache. Mr hän immer no e sehr e gueti Mannschaft, wo wird um e Titel mitspiele! Au wenns
im Moment noni so lauft. Aber d'Saison het halt au erst grad agfange..

tschanky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tschanky »

schlicht und einfach NEIN
wir haben keinen guten Torhüter
[LEFT]#ayzzendrekk!!![/LEFT]
[LEFT]Wo isch dr Reto ?[/LEFT]
[LEFT]Schaffe isch Geil! Schaffe isch Alles! [/LEFT]

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

tschanky hat geschrieben:schlicht und einfach NEIN
Franco vor, noch ein Tor !!!!!
ups. vielleicht der falsche Schlachtruf.

oder: wer ist der Tor ?

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Geh kochen.

*BEBBI*4ever!!!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von *BEBBI*4ever!!! »

...und das waisch du noch EIM Spiel?! :rolleyes:

P.S. I find dr Crayton gar nid so übel... :p

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Éder de Assis »

Der Sündenbock ist FCZ. :p
Hesch Depeche-Tix? :cool:

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."

César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

ocelot
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ocelot »

tanner hat geschrieben:au cöpsiger isch eppis scheens

schön zum abschminke.
une seule adresse; jean-joseph pittlou !!

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

Also bitte, wir sind auch mit Zubi Meister geworden.

Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

Angelo hat geschrieben:who cares...da habe ich andere Sorgen! z.B. Fanpass, Fahnenpass usw.
die antwort ist : Nein, sie werden nicht Meister.
Aber: das macht nichts.

Raffi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Raffi »

es wird meisterschaftsmässig wohl eine übergangssaison wie es auch gc vor 2 jahren erlebte...(ok, diese dauerte dann etwas länger... :p )
aber ich fände auch einen cupsieg sehr gepflegt! :cool: ;)

footbâle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von footbâle »

Seit dem gestrigen Sieg der Heuschrecken bei den Lutschern kann der FC Basel 1893 schon nicht mehr aus eigener Kraft Schweizer Meister 2007 werden.
7 Punkte (Dreier gg. die Berner Filiale heute Abend vorausgesetzt) können in 2 verbleibenden Direktbegegnungen nicht mehr aufgeholt werden. Ja, ist natürlich eine rein theoretische Betrachtung, da der Gay Club Niederhasli auch noch Punkte lassen wird.... aber trotzdem keine tolle Aussicht.
Cheerie, how up, do Clown.

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

footbâle hat geschrieben:Seit dem gestrigen Sieg der Heuschrecken bei den Lutschern kann der FC Basel 1893 schon nicht mehr aus eigener Kraft Schweizer Meister 2007 werden.
7 Punkte (Dreier gg. die Berner Filiale heute Abend vorausgesetzt) können in 2 verbleibenden Direktbegegnungen nicht mehr aufgeholt werden. Ja, ist natürlich eine rein theoretische Betrachtung, da der Gay Club Niederhasli auch noch Punkte lassen wird.... aber trotzdem keine tolle Aussicht.
S goht doch eh nümm um dr Meischtertitel, sondern no drum irgendwie in die erschte 3 zcho..

sunrider
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sunrider »

Auf den Cup konzentrieren bringt mehr. Ist eher wahrscheinlich den Cup zu gewinnen, als irgendwannmal in den ersten drei zu landen diese Saison. Sion, St.Gallen, FCZ und GC sowie YB sind stärker darum sechster Platz wird das höchste der Gefühle sein. Im Moment sogar 5. Platz was aber nur eine Momentaufnahme ist und wohl nicht gehalten werden wird, da die anderen alle so viel mehr Möglichkeiten besitzen und sich im Vergleich zum FCB sicherlich mit Transfers innerhalb der SChweiz verstärken können in der Winterpause. Vielleicht schaffen es dann auch die hervorragend wirtschaftenden Vereine wie Schaffhausen,Thun und Luzern sicherlich mehr Möglichkeiten haben werden nach der Winterpause muss man froh sein sich bis dahin ein beruhigendes Polster auf die Abstiegsplätze zu erhalten. Darum Konzentration auf den Cup und die Spiele gegen direkte Konkurrenten wie Aarau, damit man wenigstens den Klassenerhalt schafft. ;)

tmod
Benutzer

Beitrag von tmod »

Kann nicht verstehen das die "eigenen Fans" nicht hinter ihrer Manschaft stehen!

Natürlich werden wir Meister auch wenn es dieses Jahr schwerer wird als auch schon!

und die anderen 5 Manschaften nehmen sich gegenseitig Punkte weg so das alles noch enger wird, all das kommt dem FCB zugute!

so!!
In vino veritas
und in Bier auch so was

Dasch e sau chaib....

schumi
Benutzer

Beitrag von schumi »

tmod hat geschrieben:Kann nicht verstehen das die "eigenen Fans" nicht hinter ihrer Manschaft stehen!

Natürlich werden wir Meister auch wenn es dieses Jahr schwerer wird als auch schon!

und die anderen 5 Manschaften nehmen sich gegenseitig Punkte weg so das alles noch enger wird, all das kommt dem FCB zugute!

so!!
das ist die richtige Einstellung

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Heut Abend werden 5 Mannschaften innerhalb von 7 Punkten liegen. Da sit noch alles drin.

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

footbâle hat geschrieben:Seit dem gestrigen Sieg der Heuschrecken bei den Lutschern kann der FC Basel 1893 schon nicht mehr aus eigener Kraft Schweizer Meister 2007 werden.
konnte der FCZ letzte Saison wohl schon eher nicht mehr

robotnik
Erfahrener Benutzer

Beitrag von robotnik »

Wenn mir dr Abschdand vo 8 Pünkt an`d Schbidse halte, gsehn ich no keini Problem.
M A I S C H T E R 0 6 / 0 7 !

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Natürlich können wir durch eigene Kraft Meister werden!! Man holt die Punkte ja nicht nur mit den Direktbegegnungen.
Glaub mir, auch GC, FCZ und Sion werden eine schwächere Phase haben, und dann hat der FCB die Chance auzuholen. Auch wenn ich es nicht gerne mache, aber der FCZ hats letzte Saison ja auch geschafft.... :rolleyes: Und was der FCZ kann, können wir doch schon lange, oder :cool:
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Realist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Realist »

Sharky hat geschrieben:Natürlich können wir durch eigene Kraft Meister werden!! Man holt die Punkte ja nicht nur mit den Direktbegegnungen.
Glaub mir, auch GC, FCZ und Sion werden eine schwächere Phase haben, und dann hat der FCB die Chance auzuholen. Auch wenn ich es nicht gerne mache, aber der FCZ hats letzte Saison ja auch geschafft.... :rolleyes: Und was der FCZ kann, können wir doch schon lange, oder :cool:
Könne scho (wär au zu schön) aber ob die Mannschaft das packt im moment isch froglich. Wär weiss was no passiert in Bezug uf Trainer (jetzt wo de Latour kei Job meh hät) oder Mannschaft ?? :rolleyes:
Mir chöne au miteme Platz under de erste 3 sehr zfriede si.
[CENTER]Copyright by Realist-alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.

Starmaster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Starmaster »

Realist hat geschrieben:Könne scho (wär au zu schön) aber ob die Mannschaft das packt im moment isch froglich. Wär weiss was no passiert in Bezug uf Trainer (jetzt wo de Latour kei Job meh hät) oder Mannschaft ?? :rolleyes:
Mir chöne au miteme Platz under de erste 3 sehr zfriede si.
natürlich wärde mir meischter, höred eifach mol uf umezhüle!
PETRIC RAUS

Atlantico
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Atlantico »

UI-Cup isch e schöne Summerloch füller.........
Miu Miu u Cane Muriu

Realist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Realist »

Starmaster hat geschrieben:natürlich wärde mir meischter, höred eifach mol uf umezhüle!
Hüle ?? Lies mi Name :D
[CENTER]Copyright by Realist-alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

Gross weg und wir werden zumindest Meister der Herzen...

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

Klar werden wir wieder Meister !
Du sprichst von welchem Jahr ?

Antworten