Das isch richtig, dass mr wichtigi Spieler verlore hän und das Kader e bitsSharky hat geschrieben:das isch kei Schwarzmolerei, das isch realität! Mittem Delgado, Degen sind scho mol zwei sehr wichtigi Spieler gange. Dr Rossi letschti Winterpause. Sind also scho 3 Spieler wo nit oder noni ersetzt worde sind. Derzue hämmer kei gueti Ersatzbank meh, do jetzt die letschjöhrige Ersatzspieler Stammspieler sind oder wärde. Was isch wenn dr Ergic, Petric, Chippy oder Maestro verletzt oder gsperrt sind? Denn isch nämlich grad gar nüt meh do wo öbbis chönnt risse. Und bis die Junge (ich finds sehr toll, dass die jetzt meh integriert wärde!) emol sowit sind, gots no mindeschtens bis noch dr Winterpause. Und ohni guete Stürmer schiesse mir keini Goal. Das sind eifach Fakte wo meh muess gseh. Dorum....mit dere aktuelle Manschaft spiele mir im obere Drittel mit, aber nit umme Titel.
dünn isch.. Aber zum Biespiel dr Delgado het in dr Rückrunde au nit viel grisse.. und mr hän zwei Runde vor Schluss trotzdem no 6 Punkt vorsprung
gha. Also werde mr das Johr sicher nit nur 4. Sicher nit! ..das isch scho
bits schwarz gseh..