Von wegen Jahreskarte

Diskussionen rund um den FCB.
Sürmel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sürmel »

fcb is my life hat geschrieben:Neee, gester so gege Obe.... Wäge???
so 2i dummi bitch hän hüt ihri saisonkarte abgholt :cool:

keini details
Samstag Kicken ----> Sonntag Ficken

PRO SAMSTAG 19.30 UHR

fcb is my life
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcb is my life »

Sürmel hat geschrieben:so 2i dummi bitch hän hüt ihri saisonkarte abgholt :cool:

keini details
Jo haha, bi ich e Bitch, nei :( :D Hehe nenei Saich.... Hmm aber die Details wörde mit jetzt scho no wonder neh, also los?? ;)
:cool: Mir stöhn immr hintr dir, eeFFeeCee Basel, d Muttänzerkurve die esch do, eeeegaal wooo :cool:

Sürmel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sürmel »

fcb is my life hat geschrieben:Jo haha, bi ich e Bitch, nei :D Hehe nenei Saich.... Hmm aber die Details wörde mit jetzt scho no wonder neh, also los??
also mol die froge wie die bitches gfrogt hän...hän mir scho mol bitz z denke geh

1. Wen foht d saison wieder a??

(ich denk mol das weis meh wenn meh sich würkli für dr fcb interssiert)

2. Was chani mit dr saionkarte mache wenn ich nit an alli match will??do seit doch dr toni ganz lässig...an welli wilsch den??? foht sie a ufzelle jo,gc denk,fcz . gülle,yb. jo,dr rescht intersiert mi nit so.....den hani bitz avo brodle innerlich :mad: aber das hän sie den nit so guet verchraffte.jo,mein das isch mir jo au glich...

den ha ich dr fanshop miesse verloh ( uf eigeni gfohr :D ) den hani mol dusse gwartet bis die 2i drossle usse chömme den hani halt mol bitz miesse sag was so los isch in sache match bsuech... hoff die 2 i seh ich nieh amene match :p
Samstag Kicken ----> Sonntag Ficken

PRO SAMSTAG 19.30 UHR

fcb is my life
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcb is my life »

Sürmel hat geschrieben:also mol die froge wie die bitches gfrogt hän...hän mir scho mol bitz z denke geh

1. Wen foht d saison wieder a??

(ich denk mol das weis meh wenn meh sich würkli für dr fcb interssiert)

2. Was chani mit dr saionkarte mache wenn ich nit an alli match will??do seit doch dr toni ganz lässig...an welli wilsch den??? foht sie a ufzelle jo,gc denk,fcz . gülle,yb. jo,dr rescht intersiert mi nit so.....den hani bitz avo brodle innerlich :mad: aber das hän sie den nit so guet verchraffte.jo,mein das isch mir jo au glich...

den ha ich dr fanshop miesse verloh ( uf eigeni gfohr) den hani mol dusse gwartet bis die 2i drossle usse chömme den hani halt mol bitz miesse sag was so los isch in sache match bsuech... hoff die 2 i seh ich nieh amene match :p
Das esch typische "meine-me-esch-e-Model-drum-muess-ich-an-de-Zueschauerrichschte-Matchs-alli-Type-amache-ond-zeige-wie-geil-ich-usseh-Fall* :rolleyes: ;) !!!!
:cool: Mir stöhn immr hintr dir, eeFFeeCee Basel, d Muttänzerkurve die esch do, eeeegaal wooo :cool:

fcb_13
Neuer Benutzer

dringend

Beitrag von fcb_13 »

cha mir öpper sägä, wie ich online mis ticket für dä uefa-cup match chan bstelle wo für mini johreskarte reserviert isch???

han no kei lösig gfunde!!

merci!

BluePower
Benutzer

Beitrag von BluePower »

[quote="Pausebier"]habe eine freundliche und schnelle antwort auf mein mail bekommen :

Besten Dank für Ihr Mail.

Sie haben mit der Rechnung vom November 2004 ein Begleitschreiben mit der folgenden Mitteilung erhalten:

(...).

In der Annahme, Ihnen mit diesen Informationen gedient zu haben, grüsse ich Sie freundlich
Silvan Bünder

Dä Silvan Bünder isch im Fall e total nätte Typ, kompetänt, hilfsbereit und macht nur, was är ka mache. Halt nai!! Er macht sogar mehr als dass, wien ich das scho sälber erlebt ha.

Also, gaaanz ruuuuhhhiiig! Alli bikömme ihri Jooreskarte rächtzittig. Ihr Panikaffe.

Antworten