Frage Betr. BVB Busse

Der Rest...
Versumpfte
Benutzer

Beitrag von Versumpfte »

art-of-football hat geschrieben: :eek: :eek:

Voll goil, schaffsch bim sozialamt oder??? :D
Definitiv NID....sone Institut wo me so mit Gäld schaffe duet....waisch was ich main! Do kha me no viel so sache mache! ...und bis jetzt sch'es jetzt immer dure gange! :D

Bischpiel: Du hesch e U-Abo...nonig izahlt, mer hän dr 3. Jänner.
Jetzt wirsch prompt im Trämmli verwytscht..hesch das verdammte
U-Abo aber nonig izahlt.
Kunnsches zu mir...denn gitsen dä Stämpfel uf's U-Abo und e klains
Visum und denn heschen! Gosches go vorwyyse und hesch s'Datum
vo e paar Dääg druf! Niemerts sait ebbis und du bisch halt e
Schnägg fyr die ganzi Sach loos wo bir BVB muesch zahle!

Alles klaro?

Gruss

Basler Untergrundorganisation
:cool: SeZiOnE cAnE! :cool:

Flyergirl
Benutzer

Beitrag von Flyergirl »

Versumpfte hat geschrieben:Definitiv NID....sone Institut wo me so mit Gäld schaffe duet....waisch was ich main! Do kha me no viel so sache mache! ...und bis jetzt sch'es jetzt immer dure gange! :D

U-Abo aber nonig izahlt.

Alles klaro?

Gruss

was hän mir denne füre stämpel? chasch mer das schnell inere pn schribe? i will au so viel stutz spaare...

art-of-football
Erfahrener Benutzer

Beitrag von art-of-football »

Versumpfte hat geschrieben:Definitiv NID....sone Institut wo me so mit Gäld schaffe duet....waisch was ich main! Do kha me no viel so sache mache! ...und bis jetzt sch'es jetzt immer dure gange! :D

U-Abo aber nonig izahlt.

Alles klaro?

Gruss

Hmmm, also doch bim Sozialamt *Homerstyle* :D :D

Nei, weiss glaub wo de schaffsch, dir händ eigeni Autos gelle und au eigeni Gebäud, sin in dr ganze Schwiiz und jede freut sich, wenn ihr kömet... E paar vo euch sin z'Nacht im Iisatz oder hocke amene Schribtisch bzw. hinterem Schalter... rischtisch ?? :D

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

art-of-football hat geschrieben: :eek: :eek:

Voll goil, schaffsch bim sozialamt oder??? :D
s'zahle nit alli bvb-kunde bi dr boscht yy......

gärngsche......

art-of-football
Erfahrener Benutzer

baslerstab hat geschrieben:s'zahle nit alli bvb-kunde bi dr boscht yy......

gärngsche......
:eek: :eek: :confused:

woas?? bi dr boscht??? nit ärnsthaft oder??? :D

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

@Baslerstab

Falschparken will halt gelernt sein :D
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

Versumpfte
Benutzer

Beitrag von Versumpfte »

art-of-football hat geschrieben:Hmmm, also doch bim Sozialamt *Homerstyle* :D :D

Nei, weiss glaub wo de schaffsch, dir händ eigeni Autos gelle und au eigeni Gebäud, sin in dr ganze Schwiiz und jede freut sich, wenn ihr kömet... E paar vo euch sin z'Nacht im Iisatz oder hocke amene Schribtisch bzw. hinterem Schalter... rischtisch ?? :D
Eigeni Autos -> Richtig
Eigeni Gebäude -> Richtig
Überall in dr Schwyz -> Richtig
Jede freut sich wenn mir kemme.. -> Wo ane?
z'Nacht im Isatz.. -> Weniger..z'Nacht schloofe au mir
hogge amene Schriibtisch -> Richtig
hinterem Schalter -> Richtig

:D Spezial-Tip: Fahrschen mit eme Trämmli vom Barfi dert dr Bärg uffe..sone Platz mit 2 Riiiiiesige Gebäude...

art-of-football
Erfahrener Benutzer

Versumpfte hat geschrieben:Eigeni Autos -> Richtig
Eigeni Gebäude -> Richtig
Überall in dr Schwyz -> Richtig
Jede freut sich wenn mir kemme.. -> Wo ane?
z'Nacht im Isatz.. -> Weniger..z'Nacht schloofe au mir
hogge amene Schriibtisch -> Richtig
hinterem Schalter -> Richtig

:D Spezial-Tip: Fahrschen mit eme Trämmli vom Barfi dert dr Bärg uffe..sone Platz mit 2 Riiiiiesige Gebäude...
Ahhh, jetzt weissis aber: Im neue Nespresso-shop oder im Bider und Tanner aber sit wenn ka me dört go ABOs Abstämple loh... :D :confused:

Versumpfte
Benutzer

Beitrag von Versumpfte »

art-of-football hat geschrieben:Ahhh, jetzt weissis aber: Im neue Nespresso-shop oder im Bider und Tanner aber sit wenn ka me dört go ABOs Abstämple loh... :D :confused:
Definitiv...Nespresso-Shop! Erraten! :D

Bikunnsches denn fyr das de bisch dr Stämpel kho hole none gratis Kaffi spendiert!

Sit wenn me das kha? ...das kha me ebbe scho länger! In däm Nespresso-Shop gits ebbe hinde inne sone illegals kriminells Kämmerli wo jeglichi illegali Gschäftli betriibe wärde! (An alle Schugger: PRO RAZZIA!) :D ...dasch jetzt högscht vertraulig he!

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

Gevatter Rhein hat geschrieben:@Baslerstab

Falschparken will halt gelernt sein :D
dass ich das noch erleben darf ->tuborg resigniert auf ganzer linie! ;)

art-of-football
Erfahrener Benutzer

Versumpfte hat geschrieben:Definitiv...Nespresso-Shop! Erraten! :D

Bikunnsches denn fyr das de bisch dr Stämpel kho hole none gratis Kaffi spendiert!

Sit wenn me das kha? ...das kha me ebbe scho länger! In däm Nespresso-Shop gits ebbe hinde inne sone illegals kriminells Kämmerli wo jeglichi illegali Gschäftli betriibe wärde! (An alle Schugger: PRO RAZZIA!) :D ...dasch jetzt högscht vertraulig he!
Top Secret wird au e so vo mir behandlet aber sagemool, in wellem "Nespresso-Shop" schaffsch den, dä im farbige oder nit farbige gebäud... :confused: :D

Versumpfte
Benutzer

Beitrag von Versumpfte »

art-of-football hat geschrieben:Top Secret wird au e so vo mir behandlet aber sagemool, in wellem "Nespresso-Shop" schaffsch den, dä im farbige oder nit farbige gebäud... :confused: :D
In däm Farbige waisch...dä wo so sau viel Kaffisorte uf dr Fassade abbildet het! :D :D

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

Versumpfte hat geschrieben:In däm Nespresso-Shop gits ebbe hinde inne sone illegals kriminells Kämmerli wo jeglichi illegali Gschäftli betriibe wärde! (An alle Schugger: PRO RAZZIA!) :D ...dasch jetzt högscht vertraulig he!
ha doch scho immer dänggt, dass dä riese lade, mit paar vrkaufte portiöönli kaffi nit rendiere kha......... :cool:

art-of-football
Erfahrener Benutzer

Versumpfte hat geschrieben:In däm Farbige waisch...dä wo so sau viel Kaffisorte uf dr Fassade abbildet het! :D :D
:D okok ich glaub mir häns, y kum den morn emol go e Kaffi drinke... ;)

Versumpfte
Benutzer

Beitrag von Versumpfte »

[quote="art-of-football"] :D okok ich glaub mir häns, y kum den morn emol go e Kaffi drinke... ]

Beschtens! Aifach mälde! Bi unterwägs! Aber ich schaff imene bsundere Segmänt für Kaffidringger! Ebbe nid das grad am Kaffischalter! :D

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer

[quote="baslerstab"]dass ich das noch erleben darf ->tuborg resigniert auf ganzer linie! ]

WUAS ??!!!

:mad:
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
[/CENTER]

art-of-football
Erfahrener Benutzer

Versumpfte hat geschrieben:Beschtens! Aifach mälde! Bi unterwägs! Aber ich schaff imene bsundere Segmänt für Kaffidringger! Ebbe nid das grad am Kaffischalter! :D
Ich verlang eifach nach em Don Sumpfioso, denn sött das mit em Kaffi scho klappe... :D
Aber luegsch den das mr e Rümli beköme, muess jo niemerts vo unsere Gschäftli erfahre. Top secret und so... ;)

Versumpfte
Benutzer

Beitrag von Versumpfte »

[quote="art-of-football"]Ich verlang eifach nach em Don Sumpfioso, denn sött das mit em Kaffi scho klappe... :D
Aber luegsch den das mr e Rümli beköme, muess jo niemerts vo unsere Gschäftli erfahre. Top secret und so... ]

Jo genau...machschs e so! Dasch scho ok! Aber unseri Kaffimaschinesumpf-Abtailig sch'ebbe im Gebäude vis-à-vis vo dr Elisabethekirche! Dasch denn ebbe d'Abtailig fyr spezielli Kaffidringger! Aber ghosch e mol am Hauptkaffischalter go frooge...die hälfe denn scho witter! Als Kaffisorte muesches denn aifach "The-Black-Italian-Mafia-Coffee" ageh..sone art Code-Wort waisch...! :D

art-of-football
Erfahrener Benutzer

Versumpfte hat geschrieben:Jo genau...machschs e so! Dasch scho ok! Aber unseri Kaffimaschinesumpf-Abtailig sch'ebbe im Gebäude vis-à-vis vo dr Elisabethekirche! Dasch denn ebbe d'Abtailig fyr spezielli Kaffidringger! Aber ghosch e mol am Hauptkaffischalter go frooge...die hälfe denn scho witter! Als Kaffisorte muesches denn aifach "The-Black-Italian-Mafia-Coffee" ageh..sone art Code-Wort waisch...! :D
Ok easy wird erledigt... Schwarze Mantel, Brülle und sunnscht au schwarz azoge, miteme Akteköfferli wo s'Abo dine isch... so sehn y us, als erkennigszeiche trag y e roti Rose im Bruschttäschli... :D

Versumpfte
Benutzer

Beitrag von Versumpfte »

art-of-football hat geschrieben:Ok easy wird erledigt... Schwarze Mantel, Brülle und sunnscht au schwarz azoge, miteme Akteköfferli wo s'Abo dine isch... so sehn y us, als erkennigszeiche trag y e roti Rose im Bruschttäschli... :D
Ok, dasch beschtens! Hauptsach nid uffällig, ok? :rolleyes:

art-of-football
Erfahrener Benutzer

Versumpfte hat geschrieben:Ok, dasch beschtens! Hauptsach nid uffällig, ok? :rolleyes:
ouuukai... :D also gang mol, go mr e Aazug uslehne... ;)

Gustavo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gustavo »

[quote="art-of-football"]Also bi mir isch das 2mool gange.. muesch s'Abo am gliche Daag wie du verwütscht worde bisch iizahle...
Uf em Stämpel vo dr Post stoht nur s'Datum... (oder??) uf jedefall het si kei Puff gmacht... ] Zit isch äu druffe!
B6X & Durchschnittsuser 2004

Rettet die Wälder - Esst mehr Biber!

Versumpfte
Benutzer

Beitrag von Versumpfte »

[quote="art-of-football"]ouuukai... :D also gang mol, go mr e Aazug uslehne... ]

Easy, machsch das! Dasch beschtens! Khasch aber au unginiert nume Casual kho...also nid die grossi Garderobe fyyre näh! E Kaffi gits au e so! :D

Gustavo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gustavo »

Versumpfte hat geschrieben:Waisch ich schaff ufeme sone bsundere Institut (Name der Redaktion bekannt) wo me so gwyssi Stämpel het mit so gwysse Näme vo däm Institut und so gwyssi Datumsstämpel wo me uf das U-Abo kha drufknalle! Am Schluss heschen 39.90 gschpaart und denn khasches au no in dr ganze Nordweschtschwyyz umeraise! Easy oder? :D

Greetz

Mafia Basilea c/o Versumpfte
Das klappt genau solang bis dr Kontrolleur s'Abo iizieht und überprüeft öbs äu würklich zahlt worde isch ... Das passiert zwar nur sälte, aber isch äu scho vorcho!

Kenn entfärnt eine wo eso sini Stell verlore het...
B6X & Durchschnittsuser 2004

Rettet die Wälder - Esst mehr Biber!

Versumpfte
Benutzer

Beitrag von Versumpfte »

Gustavo hat geschrieben:Das klappt genau solang bis dr Kontrolleur s'Abo iizieht und überprüeft öbs äu würklich zahlt worde isch ... Das passiert zwar nur sälte, aber isch äu scho vorcho!

Kenn entfärnt eine wo eso sini Stell verlore het...
Binis am Barfi bim Byro vor BVB au scho durekho? S'Gäld hanis yberwiise, aifach nid ze däm Datum wo uf em Abo drufgschtande'n isch! Do passiert nyd...s'Gäld hän sie und niemerem passiert ebbis!

Usserdäm Achtung Ironie!

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Dingo hat geschrieben:Du kriegst übrigens eine Quittung für die 5.- Stutz "Nachzeigegebühr"! Bewahre die gut auf, am besten ein paar Monate.
Merke: es hat meistens einen Grund, dass man eine Quittung bekommt...

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Versumpfte hat geschrieben:Waisch ich schaff ufeme sone bsundere Institut (Name der Redaktion bekannt) wo me so gwyssi Stämpel het mit so gwysse Näme vo däm Institut und so gwyssi Datumsstämpel wo me uf das U-Abo kha drufknalle! Am Schluss heschen 39.90 gschpaart und denn khasches au no in dr ganze Nordweschtschwyyz umeraise! Easy oder? :D

Greetz

Mafia Basilea c/o Versumpfte
chönntisch aber bös dri gheie wenn das machsch. In letschter Zit zieht d BVB Abos i zum kontrolliere öb das Gäld tatsächlig bim TNW acho isch, oder eifach nur e Stämpel drufknallt worde isch ohni Abrächnig

Dr Abo-Inhaber bechunnt als Ersatz e 5-Tages-Karte, meistens wird dä Izug ändi Monet, churz vor Ablauf vo de Gültigkeit vom Monatsabi gmacht...
Isch annere Kollegin vo dr Schwöschter letschti passiert

Edit: entspricht dr Schilderig vom gustavo, hani erst jetz gläse ;)

Dingo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dingo »

Merke: es hat meistens einen Grund, dass man eine Quittung bekommt...
Hätte nie Gedacht, das die BVB so ein Puff hat und mich zweimal aufbeitet. Naja, für's Leben was gelernt! Ist auch schon ein paar Jährchen her!!!

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer

Dingo hat geschrieben:Hätte nie Gedacht, das die BVB so ein Puff hat und mich zweimal aufbeitet. Naja, für's Leben was gelernt! Ist auch schon ein paar Jährchen her!!!
Nunja. Es kann überall mal passieren, dass was verloren geht oder so. Aber eben, die EINE Quittung in 10 Jahren, die man nicht aufbewahrt, wird immer die einzige sein, die man wirklich gebraucht hätte.
(Murphy's Law)

[/CENTER]

Dr.Guderian
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dr.Guderian »

d bvb sin sowiso öbis vom unfähigste wos jeh gäh het....

Antworten