das nächste Hochwasser kommt bestimmt.....
chemieunfall?
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Asselerade hat geschrieben:chill doch mol! mach doch nid immer eine uf panik.. mr sind scho in andere behuusige gsi wos mehr gstungge het
Panik isch aber kuul. Luegsch mol Bagdadd, wies dört zur Sach goht wenns Panik git...
jäjo, isch langsam Ziit für Saisions...
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
das het mir e kolleg gschriebe wo dört in dr nöchi schafft...
"Sit ca. em 12.00h brennt du2019Ciba Specialties in Grenzach.
E grosse schwarzi Rauchwolke zieht in d Innestadt vo Basel (und isch au scho dört acho!"
das tönt jo schwer nach emene 2te schweizerhalle.. i hoff eifach dass es nid eso stinkt....
"Sit ca. em 12.00h brennt du2019Ciba Specialties in Grenzach.
E grosse schwarzi Rauchwolke zieht in d Innestadt vo Basel (und isch au scho dört acho!"
das tönt jo schwer nach emene 2te schweizerhalle.. i hoff eifach dass es nid eso stinkt....
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
...wenn ich so an näggschte Sunntig dänggAsselerade hat geschrieben: ...mr sind scho in andere behuusige gsi wos mehr gstungge het
Zum Thema...die Wulgge seht me sogar vo Arlesheim us. Mol luege wie sich das entwigglet. Hätte bi dr Ciba in Gränzach no paar Sache sötte abhole hütt. Tja, wird wohl nütt druss...
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL
- *BEBBI*4ever!!!
- Erfahrener Benutzer
Asselerade hat geschrieben:was? du muesch immer ins werk grenzach?
Aso so viel i mitgriegt ha, fahre si ume mit autis und vrzelle öpis vo däm Unfall und glaubs das me söll d Fänschter zuemache. Stimmt das odr lid ich eso unter Fieber?
Schmegge dueni sowieso nix will i ebe krank bi
(jo doch, e schmeggt e bitz vrbrennt)
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit
They say time is a healer
aha aso so krank binis dämfall doch noni*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:Im Gundeli sin grad d Bulle duuregfahre und hän usgrieft me sölli d Fänschter zuemache...
Cool, s lauft öppis z Basel!![]()
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit
-
The Heckler
- Erfahrener Benutzer
Chille, rauch ungförhlich...
Ruhig bliebe jungs, im Basilisk hets grad gheisse, es isch nüt gföhrlichs, begründig d'Lüt im Cibawerk laufe no ohni gasmaske ume und sehn relativ gsund us...
PS: Ich schaff in dr Novartis St. Johann, und do lauft d'Lüftig fröhlich wieter und ich schmeck nüt, also wirds wohl nit so tödlich si, denne die do söttes jo zerscht wüsse! Hoff ich
PS: Ich schaff in dr Novartis St. Johann, und do lauft d'Lüftig fröhlich wieter und ich schmeck nüt, also wirds wohl nit so tödlich si, denne die do söttes jo zerscht wüsse! Hoff ich
Blödsinn. Uff grund vo sehr hohem Traffic hän die e Light-Version uffgschaltet. Sehr clever! D Site vo Basilisk und Basel One sin übrigens nid erreichbar...Kawa hat geschrieben:BASLER ZEITUNG ONLINE / LIGHT-VERSION
Dies ist eine "Light-Version" von BaZ online ohne Banner und grafische Elemente.
Aufgrund technischer Wartungsarbeiten ist die komplette Website momentan leider nicht verfügbar
-------------------------
Stoht dene ire server i grenzach ???
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
-
The Heckler
- Erfahrener Benutzer
du dasch radio basiliskThe Heckler hat geschrieben:Ruhig bliebe jungs, im Basilisk hets grad gheisse, es isch nüt gföhrlichs, begründig d'Lüt im Cibawerk laufe no ohni gasmaske ume und sehn relativ gsund us...![]()
PS: Ich schaff in dr Novartis St. Johann, und do lauft d'Lüftig fröhlich wieter und ich schmeck nüt, also wirds wohl nit so tödlich si, denne die do söttes jo zerscht wüsse! Hoff ich![]()
Bier ist ein Grundnahrungsmittel
das denksch au nur du dass die das zerscht wüsse.. ihr sind jetzt alles versuechskaninchen..The Heckler hat geschrieben:Ruhig bliebe jungs, im Basilisk hets grad gheisse, es isch nüt gföhrlichs, begründig d'Lüt im Cibawerk laufe no ohni gasmaske ume und sehn relativ gsund us...![]()
Die Hoffnung stirbt zuletzt !!!The Heckler hat geschrieben:Ruhig bliebe jungs, im Basilisk hets grad gheisse, es isch nüt gföhrlichs, begründig d'Lüt im Cibawerk laufe no ohni gasmaske ume und sehn relativ gsund us...![]()
PS: Ich schaff in dr Novartis St. Johann, und do lauft d'Lüftig fröhlich wieter und ich schmeck nüt, also wirds wohl nit so tödlich si, denne die do söttes jo zerscht wüsse! Hoff ich![]()
Denke mal zurück an Seveso, Kaiseraugst etc., ging auch lange bis etwas zugegeben wurde ...
soso. Ich los au Basilisk. Bi mir hän sie das aber nid gseit...The Heckler hat geschrieben:Ruhig bliebe jungs, im Basilisk hets grad gheisse, es isch nüt gföhrlichs, begründig d'Lüt im Cibawerk laufe no ohni gasmaske ume und sehn relativ gsund us...![]()
-
Schlafstadt
- Neuer Benutzer
-
The Heckler
- Erfahrener Benutzer
hüt zobe isch Basel tot und mir Baselbieter übernämme d Stadt!The Heckler hat geschrieben:Schiebe alli voll die Panik....langsam macht mr das au angst *LümpeInD'LüftigStopf*
-
The Heckler
- Erfahrener Benutzer
Hey witsch behaupte ich erfind das? Ohni Kohl, das het dr Typ gseit (d'Frau isch am moderiere, eine isch bim Cibawerk, dr Andre odersett vo de Bulle oder so)! Und jetzt grad hei si die erschte messige gmacht und au nüt gmesse!Rankhof hat geschrieben:soso. Ich los au Basilisk. Bi mir hän sie das aber nid gseit...
Ich nix lügen