das nächste Hochwasser kommt bestimmt.....
Asselerade hat geschrieben:chill doch mol! mach doch nid immer eine uf panik.. mr sind scho in andere behuusige gsi wos mehr gstungge het
...wenn ich so an näggschte Sunntig dänggAsselerade hat geschrieben: ...mr sind scho in andere behuusige gsi wos mehr gstungge het
Asselerade hat geschrieben:was? du muesch immer ins werk grenzach?
aha aso so krank binis dämfall doch noni*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:Im Gundeli sin grad d Bulle duuregfahre und hän usgrieft me sölli d Fänschter zuemache...
Cool, s lauft öppis z Basel!![]()
Blödsinn. Uff grund vo sehr hohem Traffic hän die e Light-Version uffgschaltet. Sehr clever! D Site vo Basilisk und Basel One sin übrigens nid erreichbar...Kawa hat geschrieben:BASLER ZEITUNG ONLINE / LIGHT-VERSION
Dies ist eine "Light-Version" von BaZ online ohne Banner und grafische Elemente.
Aufgrund technischer Wartungsarbeiten ist die komplette Website momentan leider nicht verfügbar
-------------------------
Stoht dene ire server i grenzach ???
du dasch radio basiliskThe Heckler hat geschrieben:Ruhig bliebe jungs, im Basilisk hets grad gheisse, es isch nüt gföhrlichs, begründig d'Lüt im Cibawerk laufe no ohni gasmaske ume und sehn relativ gsund us...![]()
PS: Ich schaff in dr Novartis St. Johann, und do lauft d'Lüftig fröhlich wieter und ich schmeck nüt, also wirds wohl nit so tödlich si, denne die do söttes jo zerscht wüsse! Hoff ich![]()
das denksch au nur du dass die das zerscht wüsse.. ihr sind jetzt alles versuechskaninchen..The Heckler hat geschrieben:Ruhig bliebe jungs, im Basilisk hets grad gheisse, es isch nüt gföhrlichs, begründig d'Lüt im Cibawerk laufe no ohni gasmaske ume und sehn relativ gsund us...![]()
PS: Ich schaff in dr Novartis St. Johann, und do lauft d'Lüftig fröhlich wieter und ich schmeck nüt, also wirds wohl nit so tödlich si, denne die do söttes jo zerscht wüsse! Hoff ich
Die Hoffnung stirbt zuletzt !!!The Heckler hat geschrieben:Ruhig bliebe jungs, im Basilisk hets grad gheisse, es isch nüt gföhrlichs, begründig d'Lüt im Cibawerk laufe no ohni gasmaske ume und sehn relativ gsund us...![]()
PS: Ich schaff in dr Novartis St. Johann, und do lauft d'Lüftig fröhlich wieter und ich schmeck nüt, also wirds wohl nit so tödlich si, denne die do söttes jo zerscht wüsse! Hoff ich![]()
soso. Ich los au Basilisk. Bi mir hän sie das aber nid gseit...The Heckler hat geschrieben:Ruhig bliebe jungs, im Basilisk hets grad gheisse, es isch nüt gföhrlichs, begründig d'Lüt im Cibawerk laufe no ohni gasmaske ume und sehn relativ gsund us...![]()
hüt zobe isch Basel tot und mir Baselbieter übernämme d Stadt!The Heckler hat geschrieben:Schiebe alli voll die Panik....langsam macht mr das au angst *LümpeInD'LüftigStopf*
Hey witsch behaupte ich erfind das? Ohni Kohl, das het dr Typ gseit (d'Frau isch am moderiere, eine isch bim Cibawerk, dr Andre odersett vo de Bulle oder so)! Und jetzt grad hei si die erschte messige gmacht und au nüt gmesse!Rankhof hat geschrieben:soso. Ich los au Basilisk. Bi mir hän sie das aber nid gseit...