fc brig

und wenn halt s budget zruug goht denn gohts halt zruug uff ca 25 millione (das sinn jo öbe die fixe ihname). das söt jo immer no länge zum meischter wärde.
geh zurück in das loch wo du herkamst und stirb dort einfach vor dich her.Lesane Parish Crooks hat geschrieben:nei e hoe bisches!
Sprich di uss... wo liggt di Problem?Sisko hat geschrieben:us dir wird me eifach nid schlau? schizo oder was isch das? der ganz schrott wo s letzti johr usseloh häsch jetzt plötzlich die anderi richtig, chans denn nid au si dass dr petric en antibasel-schal verbrennt hät und es gar nid sis füzüg gsi isch? das werde mir wohl nie erfahre, i glaub dr rotsi oder de petric lügt.
Nei, nid zwingend. Dr Verein het scho sit afang Saison gwüsst, dass er gärn wägsle wurdi. Dass er denne effektiv wäggslet isch die anderi Sach, und das het er erst e paar Stund vorem Spiel bekannt gä.rotoloso hat geschrieben:Sprich di uss... wo liggt di Problem?
Gross säit im TV är seig scho lang informiert gse überem Transfer vom Jimmy und dr FCB heigs scho lang bewilligt und d'Gigi säit sie hett d'Nase voll und das e Spieler nid e paar Stund vorem Spiel ka wäggsle...
...du gsehsch do käi Wiederspruch?
aber auch nur bei zwei sehr attraktiven heimspielen in der gruppenphase...Ludo hat geschrieben:Gueti Frage gestellt, aber ich bin über etwas nid ganz sicher: Heisst es, dass Gigi der FCB immer noch einige Jahren unterstützen wird, oder denkt sie an einem Verlassen in ein paar Jahren? Sie hat doch immer gesagt, "Ich werde bleiben, bis ich die Begeisterung nicht mehr spüren werde."
Sie sagt auch, dass Basel 20 Millionen mit der CL verdient hat. Wie viel würden es sein, mit einer Teilnahme in den UEFA-CUP Grupppenspiele?
3-4 Millionen?
Lueg OM hett (scho länger) e Vorvertrag abgschlosse ka wo Gültigkeit ka het bi Iizug vo OM im UEFA Cup und falls dr Jimmy nid bim FCB europ. gspielt het... dr Gross het gseit dass är und dr FCB dodrüber informiert gse sinn und das bewilligt hänn. Es bstoht scho e rächte wiederspruch mit dr Ussag vo dr Gigi oder? Villicht könneter s'interview uff SAT 1 vom Gross irgendwie bsorge denn gsehnders...Delgado hat geschrieben:Nei, nid zwingend. Dr Verein het scho sit afang Saison gwüsst, dass er gärn wägsle wurdi. Dass er denne effektiv wäggslet isch die anderi Sach, und das het er erst e paar Stund vorem Spiel bekannt gä.
Ich ha halt s Interview vom Sat 1 nid gseh, überhaupt het mehr in Breme sehr wenig vo däm ganze mit becho.rotoloso hat geschrieben:Lueg OM hett (scho länger) e Vorvertrag abgschlosse ka wo Gültigkeit ka het bi Iizug vo OM im UEFA Cup und falls dr Jimmy nid bim FCB europ. gspielt het... dr Gross het gseit dass är und dr FCB dodrüber informiert gse sinn und das bewilligt hänn. Es bstoht scho e rächte wiederspruch mit dr Ussag vo dr Gigi oder? Villicht könneter s'interview uff SAT 1 vom Gross irgendwie bsorge denn gsehnders...
Du meinsch jo wohl nid dass dr Jimmy sich mit OM in Breme einigi gworde isch und ohni persönligs träffe, verhandlige, Medi checks, usw. kauft worde isch?Delgado hat geschrieben:Ich ha halt s Interview vom Sat 1 nid gseh, überhaupt het mehr in Breme sehr wenig vo däm ganze mit becho.
Dass er e Vorvertrag gha solle hetti, dass lies ich jetzt in dim Post zum erste mol. Wenn das würklig so gsi isch, denne sinds scho chli wiedersprüchlichi Ussage. Aber ebe, mir wärde das chum einisch usfindig mache chöne.
I glaub meh, as dr Gross nid welle het, as es so döhnt als ob si gwunne hätte wenn dr Gimenez nid sone bock grisse hätt.rotoloso hat geschrieben:Könnt aber genau uss däm Grund sie dasme mittlerwiile sich e neui off. Version ussdänkt het um vo de Transferunfähigkeite vom FCB abz'länke... dr Gross erfindet eso e Ussag kuum oder? Bötsch weiss halt au nid...
ich denke mal, dass Gross und Gigi nicht mehr offene Ohren füreinander haben!!rotoloso hat geschrieben:Lueg OM hett (scho länger) e Vorvertrag abgschlosse ka wo Gültigkeit ka het bi Iizug vo OM im UEFA Cup und falls dr Jimmy nid bim FCB europ. gspielt het... dr Gross het gseit dass är und dr FCB dodrüber informiert gse sinn und das bewilligt hänn. Es bstoht scho e rächte wiederspruch mit dr Ussag vo dr Gigi oder? Villicht könneter s'interview uff SAT 1 vom Gross irgendwie bsorge denn gsehnders...
I glaub meh, as dr Gross nid welle het, as es so döhnt als ob si gwunne hätte wenn dr Gimenez nid sone bock grisse hätt.rotoloso hat geschrieben:Könnt aber genau uss däm Grund sie dasme mittlerwiile sich e neui off. Version ussdänkt het um vo de Transferunfähigkeite vom FCB abz'länke... dr Gross erfindet eso e Ussag kuum oder? Bötsch weiss halt au nid...
wo hesch denn das mit däm ominöse vorvertrag här? hirngspinst?rotoloso hat geschrieben:Lueg OM hett (scho länger) e Vorvertrag abgschlosse ka wo Gültigkeit ka het bi Iizug vo OM im UEFA Cup und falls dr Jimmy nid bim FCB europ. gspielt het... dr Gross het gseit dass är und dr FCB dodrüber informiert gse sinn und das bewilligt hänn. Es bstoht scho e rächte wiederspruch mit dr Ussag vo dr Gigi oder? Villicht könneter s'interview uff SAT 1 vom Gross irgendwie bsorge denn gsehnders...
Das vom Vorvertrag hett niemerts ussdrücklich gseit (hätt i villicht no müesse erwähne) kan ich mir eso vorstelle wenn i hör dass dr Gross säit dasses scho lang klar gse isch dass dr Gimenez gwäggslet heig wenn OM im UEFA ko wär denn dr Gimenez hett dr Gross und dr FCB scho lang informiert ka und hetts au bewilligt beko.wikinger hat geschrieben:wo hesch denn das mit däm ominöse vorvertrag här? hirngspinst?
dr gross het gseitm dass är und dr fcb informiert gsi sind das e interessi bestoht, nix anders...
es isch im gross immer klar gsi das dr jimmy möcht wächsle... aber dr zitpunkt isch au für e gross mehr oder weniger überraschend cho.
für mich isch halt in sache s'tuech nach em sochaux theater zerschnittä gsi. es cha jo nid si, dass du e vertrag unterschribs und e daag spöter miterä offertä vo sochaux atrabsch...
zum interview: grosse klasse!!!
Meine ich nämlich auch.Bender hat geschrieben:Mal schauen, ob die Gigi auch ohne Geld wirtschaften kann.
Delgado hat geschrieben:«Jetzt haben wir keine Reserven mehr»
FCB-VIZEPRÄSIDENTIN GIGI OERI SIEHT SICH NACH DERVERPASSTEN CHAMPIONS LEAGUE IN DER PFLICHT
Interview:Christoph Kieslich
[
[]
[Es wirkt so, als ob die Kritiken im Blätterwald ihre Wirkung nicht verfehlt und Sie getroffen haben.
Nur die Verlogenen oder die schlecht Recherchierten, in denen nicht mal die Vornamen stimmen und wie im «Blick» vom Freitag von Dieter Hoeness bei Bayern München und Thomas Allofs in Bremen die Rede ist. Man kann über mich sagen, ich sei gefärbt, geliftet oder was auch immer, das ist mir vollkommen wurst. Aber Kritik muss bei der Wahrheit bleiben und fundiert sein.
Quelle: BaZ von Heute
zbinden ist so was ähnliches, allerdings auf bescheidenem niveau, genau gleich wie der präsi, aber mehr einflussnahme ist auf seiten oeris auch nicht erwünscht.moulegou hat geschrieben:Gutes Interview, aber das System und vor allem die Frage betreffend einem Sportchef sollte sie vielleicht doch mal von unvoreingenommenen Dritten analyisieren lassen.
oder vizecomenden hat geschrieben:Es darf jetzt auf KEINEN FALL zurückbuchstabiert werden in Sachen Budget resp. Mannschaft. Ab nächstem Jahr können wir nämlich die Früchte ernten, die wir international in den letzten Jahren gesäht haben.
Und zwar in der Form, dass wir bei einem einigermassen guten Abschneiden im UEFA-Cup im nächsten Jahr in der CL-Quali gesetzt sein werden, wenn wir denn Meister werden.
die medizinischen checks haben einen tag nach dem bremen spiel stattgefunden, danach wurde der vertrag unterschrieben (für die ganz dummen: da herr gimenez anscheinend fit genug warrotoloso hat geschrieben:Du meinsch jo wohl nid dass dr Jimmy sich mit OM in Breme einigi gworde isch und ohni persönligs träffe, verhandlige, Medi checks, usw. kauft worde isch?
dr gross het gseit, das OM scho vor em Hinspiel interrese gha händ, aber dä jimmy nur nähmet wenn er UEFA dörf spiele. heti OM dr ui-cup nid gwunne den heti dr jimmy am mittwuch gspielt (eb dr transver den no stattgfunde het, loh ich mol offe)wikinger hat geschrieben:wo hesch denn das mit däm ominöse vorvertrag här? hirngspinst?
dr gross het gseitm dass är und dr fcb informiert gsi sind das e interessi bestoht, nix anders...
es isch im gross immer klar gsi das dr jimmy möcht wächsle... aber dr zitpunkt isch au für e gross mehr oder weniger überraschend cho.
für mich isch halt in sache s'tuech nach em sochaux theater zerschnittä gsi. es cha jo nid si, dass du e vertrag unterschribs und e daag spöter miterä offertä vo sochaux atrabsch...
zum interview: grosse klasse!!!
wen wunderts? zu dene wurd i au nüt me sage, nach dem unsinn(nur mini meinig, kei werturteil und scho gar kei beleidigung oder as ehrverletzig gegeüber de betreffende journalischte z'verstoh), wo die gschriebe händ.Fraggles hat geschrieben: Am Sonntag liess Gigi Oeri via FCB-Pressechef Josef Zindel ausrichten, dass sie sich nicht zur Situation in ihrem Klub äussern wolle. Gegenüber BLICK schon gar nicht.
Geri?? kenn i nit. wa het die fürne funktion bim fcb?Fraggles hat geschrieben: Frau Geri, tauchen Sie wieder auf! Beantworten Sie unsere Fragen!