Ich bin im Blick !!! Liebe FCB-FREUNDE

Diskussionen rund um den FCB.
Platini
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Platini »

zul alpha 3 hat geschrieben:numme so us interässe ... beziesch de jetzt uf's capo bildli in der blödzytig vor e bitz längerer zyt .... :p
nei, definitiv nid! :D

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

Ikarus hat geschrieben:irgendwie peinlich das ganze ..
Jep. Und am Abend schaut der auch noch Music Star.

:p

housestyle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von housestyle »

[quote="Schwarzbueb"]REALSATIRE roulez!! :D

Ich finde Janick aber doch symathisch - wie alle, die in der Öffentlichkeit zum FCB stehen! ]

söll das jetzt es lächerlichmache sii, vo allne wo e Leserbrief gschriibe hän??? Nach dinere Ussag schtosch du nid in dr Öffentlichkait zum FCB :rolleyes: Und sälber nennsch di woorschiinlig dr treuschti Fan... :confused:
Ich bin scho immer zum FCB gstande, au in dr Öffentlichkait, obwohl ich mit 4i leider uf Zirü ha miesse züügle und ich im Turne dummi Sprüch ghört han, wäge mine FCB-Hösli... Isch mir aber Scheissegal gsi, dummi Zürcherchindr!!!

Tüllhuffe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tüllhuffe »

Y find das jetzt au nit grad der Hammer, aber drotzdäm sott me nit so hart mit däm Bueb syy. Är hets jo guet gmaint (do gits doch au sone beriemts Zitat...), vo däm här merci. Ob men em Bligg dermit nit ind Händ spiilt so vo wäge "die Fuessballfäns sinn scho nit grad die gröschte Literate" isch aigentlig Wurscht well my dunggt ass der Stil zimlig zyylgruppe- bzw. läsergerächt isch.

D Königsdisziplin isch halt immer no Fake-Lääserbrief im Metropol (selig) z veröffentligen ass der Bligg denn doo voll druff yystyggt und das uff Sytte zewai zem "Leserbrief des Monats" kürt... :cool:
OléOlé, Vollschinggen Olé

Schwarzbueb
Erfahrener Benutzer

???

Beitrag von Schwarzbueb »

housestyle hat geschrieben:söll das jetzt es lächerlichmache sii, vo allne wo e Leserbrief gschriibe hän??? Nach dinere Ussag schtosch du nid in dr Öffentlichkait zum FCB :rolleyes: Und sälber nennsch di woorschiinlig dr treuschti Fan... :confused:
Ich bin scho immer zum FCB gstande, au in dr Öffentlichkait, obwohl ich mit 4i leider uf Zirü ha miesse züügle und ich im Turne dummi Sprüch ghört han, wäge mine FCB-Hösli... Isch mir aber Scheissegal gsi, dummi Zürcherchindr!!!
Ich weiss nicht, was Du in mein posting interpretiert hast??

Aber sicherheitshalber hier in kurzen Worten, was ich mit dem zweiten Satz sagen wollte:
Ich finde, die Forümler seien etwas hart mit Janick umgesprungen (auch ich), und wollte dies etwas mildern: mir sind ALLE sympathisch, die sich in irgendeiner Weise öffentlich zum FCB bekennen (auch Janick, auch Du!!, auch ich).
Capito? :)

housestyle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von housestyle »

Schwarzbueb hat geschrieben:Ich weiss nicht, was Du in mein posting interpretiert hast??

Aber sicherheitshalber hier in kurzen Worten, was ich mit dem zweiten Satz sagen wollte:
Ich finde, die Forümler seien etwas hart mit Janick umgesprungen (auch ich), und wollte dies etwas mildern: mir sind ALLE sympathisch, die sich in irgendeiner Weise öffentlich zum FCB bekennen (auch Janick, auch Du!!, auch ich).
Capito? :)
da du das Image von Janick verallgemeinert hast auf alle die einen Leserbrief schrieben und wie die ein bisschen belächelt hast die öffentlich zum FCB stehen... Aber easy, lassen wir gut sein und vergraben das... ;)

coolio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von coolio »

Bild Bild

hoebbsi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hoebbsi »

el_principal hat geschrieben:Geltungssüchtig? Nöö überhaupt nicht. :p

Naja, gratuliere zu Deinem gesamtschweizerischen Auftritt in einem vorbildlichen Schundblatt. :D

Wieviele Meinungsäusserungen in die Richtung der Deinigen braucht's wohl, dass eine davon abgedruckt wird.
und ich dachte, der user "roger federer" im alten fcbforum sei nicht zu toppen....

:D

do e baar läggerbisse:
http://www.fcbforum.ch/vb/showthread.php?threadid=35441
oder
http://www.fcbforum.ch/vb/showthread.php?threadid=35193
oder
http://www.fcbforum.ch/vb/showthread.php?threadid=35196

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zul alpha 3 »

alle lästern aber der thread hält sich ... ... das thema schein zu begeistern, :D

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

[quote="housestyle"]da du das Image von Janick verallgemeinert hast auf alle die einen Leserbrief schrieben und wie die ein bisschen belächelt hast die öffentlich zum FCB stehen... Aber easy, lassen wir gut sein und vergraben das... ]

di style het genau so style wie di wohnort, nämlich keine :D ^
du passisch zu dene GaNgStA-BiAtCheS uf meinbild. die meine au immer das si so gstylti playboy bunnies sin... :rolleyes:

sorry het jetzt eifach mol miese sy :)
erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist :eek:

forza_basilea

Beitrag von forza_basilea »

Jep. Und am Abend schaut der auch noch Music Star.
[quote]

valentina preite uo oh oh oh ;)

housestyle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von housestyle »

Schranz hat geschrieben:di style het genau so style wie di wohnort, nämlich keine :D ^
du passisch zu dene GaNgStA-BiAtCheS uf meinbild. die meine au immer das si so gstylti playboy bunnies sin... :rolleyes:

sorry het jetzt eifach mol miese sy :)
:D ok, do hesch vollkomme rächt mit em Wohnort... (-> aber au do muesch ufpasse: sind nid alli sälber schuld wo in Zirü wohne, aber in Basel ufgwaggse sind & dört au no dr Bürgerort händ...)

Aber e bitz Niveau hani doch no gäll, Büürschtli. Die GaNgStA-BiAtCheS uf meinbild sind Shiptares & HipHopper und das isch nid mi Style (House isch glaub öppis anders, oder???) Die sind genau so peinlich wie dr Janick, händ alli e Schuss in dr Waffle... unterscheide sött me doch no chönne... Aber isch no glatt wie Lüüt über öpper chönd nach em Benutzername beurteile wo sie no nie gseh händ...

Aber easy Alde, isch scho guet chan dich vrstoh was du eigentli meinsch...

greez, housestyle

PS: geilo Bruef hesch, willi au "smile"

Faktion Basel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Faktion Basel »

es sött no me so meinige gä au vo anderne ultra orientierti Fanclubs vo dr Schwiz

The_Red-Blue_Star
Benutzer

Beitrag von The_Red-Blue_Star »

Hey mer gohts ned drum geltig zbecho!!!!!!
Mer gohts nor drom ass ned jede scheiss Reporter zo sym Club stoht nor asser besser do stoht in züri!!!!!!!!!!

Okey hani mi halt ned för euch sondern för dr FC BASEL gmäldet wenigstens öbber wo mol sini meinig vertrett!!!!!!! Na ja meh chans eh niemerem rechtig mache einisch düend der über de bligg abe und nocher fendet ers ned emol rechtig wenn sech eine mäldet drgäge!!!!

Han jo scho emmer gseit assd mönschheit ................ :o

Ou nor im nöggscht match ke Bengale zünde söscht chömeter no uf mi los!!!!!!!!!!!!! :rolleyes:
RED_BLUE_STARS :cool:

A NEW NIGHT TO REMEMBER

Schwyzermaischter :cool:2008:cool:

gruusigeSiech
Erfahrener Benutzer

Beitrag von gruusigeSiech »

Lang lebe dieser Thread! :p

Hervé
Erfahrener Benutzer
And the winner is...

Beitrag von Hervé »

Dieser Thread ist für mich der Thread des Jahres! Congratulations! :p

sylt

Beitrag von sylt »

Tüllhuffe hat geschrieben:Y find das jetzt au nit grad der Hammer, aber drotzdäm sott me nit so hart mit däm Bueb syy. Är hets jo guet gmaint (do gits doch au sone beriemts Zitat...), vo däm här merci. Ob men em Bligg dermit nit ind Händ spiilt so vo wäge "die Fuessballfäns sinn scho nit grad die gröschte Literate" isch aigentlig Wurscht well my dunggt ass der Stil zimlig zyylgruppe- bzw. läsergerächt isch.

D Königsdisziplin isch halt immer no Fake-Lääserbrief im Metropol (selig) z veröffentligen ass der Bligg denn doo voll druff yystyggt und das uff Sytte zewai zem "Leserbrief des Monats" kürt... :cool:
Du bisch so lieb. :o :D
Hey mer gohts ned drum geltig zbecho!!!!!!
Mer gohts nor drom ass ned jede scheiss Reporter zo sym Club stoht nor asser besser do stoht in züri!!!!!!!!!!

Okey hani mi halt ned för euch sondern för dr FC BASEL gmäldet wenigstens öbber wo mol sini meinig vertrett!!!!!!! Na ja meh chans eh niemerem rechtig mache einisch düend der über de bligg abe und nocher fendet ers ned emol rechtig wenn sech eine mäldet drgäge!!!!

Han jo scho emmer gseit assd mönschheit ................

Ou nor im nöggscht match ke Bengale zünde söscht chömeter no uf mi los!!!!!!!!!!!!!
Nein, ich verstehe sie nicht! :o

Antworten