nei, definitiv nid!zul alpha 3 hat geschrieben:numme so us interässe ... beziesch de jetzt uf's capo bildli in der blödzytig vor e bitz längerer zyt ....![]()

Ich weiss nicht, was Du in mein posting interpretiert hast??housestyle hat geschrieben:söll das jetzt es lächerlichmache sii, vo allne wo e Leserbrief gschriibe hän??? Nach dinere Ussag schtosch du nid in dr Öffentlichkait zum FCBUnd sälber nennsch di woorschiinlig dr treuschti Fan...
![]()
Ich bin scho immer zum FCB gstande, au in dr Öffentlichkait, obwohl ich mit 4i leider uf Zirü ha miesse züügle und ich im Turne dummi Sprüch ghört han, wäge mine FCB-Hösli... Isch mir aber Scheissegal gsi, dummi Zürcherchindr!!!
da du das Image von Janick verallgemeinert hast auf alle die einen Leserbrief schrieben und wie die ein bisschen belächelt hast die öffentlich zum FCB stehen... Aber easy, lassen wir gut sein und vergraben das...Schwarzbueb hat geschrieben:Ich weiss nicht, was Du in mein posting interpretiert hast??
Aber sicherheitshalber hier in kurzen Worten, was ich mit dem zweiten Satz sagen wollte:
Ich finde, die Forümler seien etwas hart mit Janick umgesprungen (auch ich), und wollte dies etwas mildern: mir sind ALLE sympathisch, die sich in irgendeiner Weise öffentlich zum FCB bekennen (auch Janick, auch Du!!, auch ich).
Capito?![]()
und ich dachte, der user "roger federer" im alten fcbforum sei nicht zu toppen....el_principal hat geschrieben:Geltungssüchtig? Nöö überhaupt nicht.![]()
Naja, gratuliere zu Deinem gesamtschweizerischen Auftritt in einem vorbildlichen Schundblatt.![]()
Wieviele Meinungsäusserungen in die Richtung der Deinigen braucht's wohl, dass eine davon abgedruckt wird.
Schranz hat geschrieben:di style het genau so style wie di wohnort, nämlich keine^
du passisch zu dene GaNgStA-BiAtCheS uf meinbild. die meine au immer das si so gstylti playboy bunnies sin...![]()
sorry het jetzt eifach mol miese sy![]()
Du bisch so lieb.Tüllhuffe hat geschrieben:Y find das jetzt au nit grad der Hammer, aber drotzdäm sott me nit so hart mit däm Bueb syy. Är hets jo guet gmaint (do gits doch au sone beriemts Zitat...), vo däm här merci. Ob men em Bligg dermit nit ind Händ spiilt so vo wäge "die Fuessballfäns sinn scho nit grad die gröschte Literate" isch aigentlig Wurscht well my dunggt ass der Stil zimlig zyylgruppe- bzw. läsergerächt isch.
D Königsdisziplin isch halt immer no Fake-Lääserbrief im Metropol (selig) z veröffentligen ass der Bligg denn doo voll druff yystyggt und das uff Sytte zewai zem "Leserbrief des Monats" kürt...![]()
Nein, ich verstehe sie nicht!Hey mer gohts ned drum geltig zbecho!!!!!!
Mer gohts nor drom ass ned jede scheiss Reporter zo sym Club stoht nor asser besser do stoht in züri!!!!!!!!!!
Okey hani mi halt ned för euch sondern för dr FC BASEL gmäldet wenigstens öbber wo mol sini meinig vertrett!!!!!!! Na ja meh chans eh niemerem rechtig mache einisch düend der über de bligg abe und nocher fendet ers ned emol rechtig wenn sech eine mäldet drgäge!!!!
Han jo scho emmer gseit assd mönschheit ................
Ou nor im nöggscht match ke Bengale zünde söscht chömeter no uf mi los!!!!!!!!!!!!!