Kollegin isch mitere Gruppe gsi. Sie schafft inere Internationale Firma und hett e Bruefskollegin in Belgie. Die sind bevorzugt worde bi de bstellige. Die hett für sie 8 Tickets kauft und sie isch mitere Gruppe mitem Auto ufekesselet. Sie hett für die 3-4 Täg so vill usgeh wie ich für 2 Wuche Ferie in dr Karibik und nei das isches mr nid wärt. Sie hett gseit es sig Top gsi - aber au nid anders als e grosses Festival bi uns.Kurtinator hat geschrieben:Wie hesch du domols Karte kriegt? (Glück, Vitamin B..?)
Mir sin bim Vorvrkaufsstart zu viert am PC ghoggt und hän alles vrsuecht. Hän kei Chance kha.
Viagogo vrtrybt au Karte, aber die sin jo nid ganz dicht mit de Pryse. Um 200% und meh uffgschlage....![]()
Ich will dört unbedingt mol ahne, wills mi eifach wunder nimmt wie d`Stimmig isch. Klar sin uff em Mainfloor halt die meiste Kommerz Dj`s, aber das ganze Drum und Drah muess scho eimalig si.
Openair Festivals 2014
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Wir waren 14 :-D mussten aber nur 4 Karten haben... Ich will es einfach mal sehen.... Weil DJ wie Hardwell usw hab ich schon mehrmals gesehen...Kurtinator hat geschrieben:Wie hesch du domols Karte kriegt? (Glück, Vitamin B..?)
Mir sin bim Vorvrkaufsstart zu viert am PC ghoggt und hän alles vrsuecht. Hän kei Chance kha.
Viagogo vrtrybt au Karte, aber die sin jo nid ganz dicht mit de Pryse. Um 200% und meh uffgschlage....![]()
Ich will dört unbedingt mol ahne, wills mi eifach wunder nimmt wie d`Stimmig isch. Klar sin uff em Mainfloor halt die meiste Kommerz Dj`s, aber das ganze Drum und Drah muess scho eimalig si.
1893 
- Kurtinator
- Erfahrener Benutzer
Ok. Jo, denn ischs klar aber über die offizielle Vrkaufskanäl muesch scho extrem viel Glück ha.BloodMagic hat geschrieben:Kollegin isch mitere Gruppe gsi. Sie schafft inere Internationale Firma und hett e Bruefskollegin in Belgie. Die sind bevorzugt worde bi de bstellige. Die hett für sie 8 Tickets kauft und sie isch mitere Gruppe mitem Auto ufekesselet. Sie hett für die 3-4 Täg so vill usgeh wie ich für 2 Wuche Ferie in dr Karibik und nei das isches mr nid wärt. Sie hett gseit es sig Top gsi - aber au nid anders als e grosses Festival bi uns.
@RL88
Isch no schwierig am 9i am Morge 14 Kollege z`finde, wo im Drei-Sekunde-Taggt uff F5 drugge.
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
jo line up isch nit schlächt aber dr pries scho biz zviel, gihts keini tages karte? hmm 3 täg ins joggeli muesi au nit ha. bz wens sie uflege, chunt wohl alles no.heisser drnoo hat geschrieben:e kolleg wo ab basel fliegt (package) zahlt für ticket, flug, zelt um die 1000 chf
isle uf dreams isch disjoohr in basel ufem joggeli
am start unter anderem Avicii / Calvin Harris / Fedde LeGrand etc.
töönt no geil![]()
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Sowitt i weiss isches so dass d Belgier ebe scho vor em "offizielle" verkauf sich chöne uf e Lischte itrage und die bechöme denn definitiv Tickets - die händ eigentlich ohni Problem Tickets becho. Alternative isch du gohsch mitere "organisierte" Tomorrowland Tour wo de in dr CH buechsch. Denn bechunsch au d Tickets eifachKurtinator hat geschrieben:Ok. Jo, denn ischs klar aber über die offizielle Vrkaufskanäl muesch scho extrem viel Glück ha.
@RL88
Isch no schwierig am 9i am Morge 14 Kollege z`finde, wo im Drei-Sekunde-Taggt uff F5 drugge.![]()
http://www.sternevent.ch/tomorrowland.html
http://www.tomorrowland.ch/moaki_tomorrowland2014.html
- Kurtinator
- Erfahrener Benutzer
Ah ok. Denn ischs vrständligg.BloodMagic hat geschrieben:Sowitt i weiss isches so dass d Belgier ebe scho vor em "offizielle" verkauf sich chöne uf e Lischte itrage und die bechöme denn definitiv Tickets - die händ eigentlich ohni Problem Tickets becho. Alternative isch du gohsch mitere "organisierte" Tomorrowland Tour wo de in dr CH buechsch. Denn bechunsch au d Tickets eifach http://www.sternevent.ch/tomorrowland.html
http://www.tomorrowland.ch/moaki_tomorrowland2014.html
Messi für d`Infos.
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"
Ich gehe dieses Jahr ein paar Tage ans Sziget. Das erste Mal. Darf ich mich freuen?Goldust hat geschrieben:Ich mache dieses Jahr nach 3 Jahren in Folge Pause vom Sziget. Schmerzlich zwar, aber was will man machen. Terminlich gehts einfach nicht. Ich gehe dafür wieder ans Southside und - nach 3 Jähriger Abstinenz wieder an ein CH Festival, das Gampel. Ich bin einfach ein Punk und Ska-Fan und diesbezüglich siehts auf dem Gampel dieses Jahr einfach gut aus.