gefällt mir die uusag..cantona hat geschrieben:Also uf dr Bahn muesch mit 120 sicher nid konstant links fahre, obwohls theoretisch gseh scho e Witz isch. Abr ich bi trotzdäm konsequänt gege ne Erhöhig, sind eifach z viel Affe uf de Strosse. Was ich scho alles gseh ha...unglaublich. Und s fahre jo sowieso die meischte z schnäll, wennd Tempolimite höher isch, fahre sy denn anstatt 140 plötzlich 160 und denn tschüss zämme.
Wenn mi eine in dr 50ger Zone stresst, kaner dr räscht vom wäg 20 hinter mir fahre, viel Spass!
sproblem a dem ganze isch es eifach das vieli sich nid mol an die vorgschribene tempolimite halte.. das heisst isch 120 fahre si um die 110 max.. isch hundert sogar mit 85 und sbeste wo ich erlebt han im 50 fahrt eine 30
und det fählt den die konsequänti rächtsglichheit.. falsch parker wärde büesst..fahrsch mit abzug 1 kmh zviel wirsch büesst..fahre aber eine viel zlangsam bi wätter wo tempolimite in ordnig goht passiert nix..und vorallem uf de autobahn köhre die langsame fahrer us mire sicht entwäder rächts oder wie sthema isch rächts überhlt..
und wie scho erwähnt wer mit autofahre und vielne situatione überforderet isch sell doch am beste sbilett vo sälbst abgäh (biispiel isch mire fründin eri muetter, het sbilet vor 20 johr abgäh wege überforderig uf de stross) will das isch eini vo de grosse gefährdige uf destross neb de raser..
und de mit de drängler machi au immer wieder :-D 50 und ich gseh sini schiinwärfer nur halb drossli stempo extrem..und will er überhole fahri wieder normal :-)