he, aaschtändig!!!Dömu hat geschrieben:dr wägelifahrer. im ic vo basel richtig bärn isch immer eine dä schreit immer im italienische dialäkt: "Caffeeee, Capulloschinoooo, Gifeli"

ach, und seit wann scheinst du es nicht mehr zu estimieren, wenn ein beschnauzter viriler typ dir an die nüsse greift ?!?Taratonga hat geschrieben:wenn ich einem Bullen auf die Toilette folgen muss und mir dann an die Eier fassen lassen soll, damit er nachschauen kann ob ich nicht etwa doch 1 Tonne Koks unter'm Sack versteckt habe![]()
Millionär = Gesamtvermögen über 1 Mio.El Capullo hat geschrieben:Dödel!!! Millionär hogge nit in dr 1. Klass sondern nähme dr Privat-Heli!
dem war einfach langweilig..., wenn denen deine Fresse nicht passt....Und wie ischer zue däm Verdacht koh?
Animal!!! was hesch denn Du für Rieseneier?
seitdem ich dich mal rangelassen habe du Niete!!ach, und seit wann scheinst du es nicht mehr zu estimieren, wenn ein beschnauzter viriler typ dir an die nüsse greift ?!?[/
Hey, in der zweiten Klasse werde ich genau so angeglotzt.Versumpfte hat geschrieben:Dr dritti Punggt wo eher luschtig isch...wenn me no kai Platz gfunde het im Zug und muess durch s'erscht Klass Abtail laufe und alli aim aluege als äb me vomene andere Planet kunnt...die reege mi soo uff!![]()
warmschysser!El Capullo hat geschrieben:...wenni im Winter muess go schysse!*arschzufrier*
WORD!!!Ernesto hat geschrieben:Zugfahrer ohne Kinderstube - altersmässig an der Schwelle zum Erwachsenwerden - die nicht in der Lage sind ihren Abfall in den Abfalleimern zu entsorgen und nicht mehr wissen, dass die Asche von Glimmstengeln und Zigarettenstummel in den Aschenbecher und nicht auf den Boden oder gar auf die Sitze gehören. Elendes asoziales Saupack!
etwas zurückhaltung bitte, junge dame!!!PeppermintPatty hat geschrieben:-
- (Vorwiegend alte) Deppen, die meinen, sie müssen alle anderen im Zug erziehen ("könne si nit ihre Mantel e Millimeter uf dsitte tue, gfelligscht, das isch nämmlig MI Platz do!").
- Widerliche alte Säcke, die sich die ganze Fahrt hindurch in aller Öffentlichkeit an ihren private parts kraulen und dabei Grunzgeräusche von sich geben.
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
halt, halt! in Basel hets näb jedere Rollträppe e Schtääge, ergo schtand ych so brait do wie-n-ych will und wenn aine e dummi Schnuure het vrwyys en uff das aber wyych kai Millimeter uff d'Sytte; wenn sich denn gar aine will vrbyydrängle hettr halt my Ellebooge mit voller Wucht im Ranze - isch scho mehr als aine vor Schmärze krümmt uff dr Passerelle aakoh; sälber schuld, mr miehn nit alles de Schtinggschtädter noochemache, vrglemmi!Somnium hat geschrieben:Leute die die Rolltreppe mit Linksstehen blockieren (warum machen die in Basel nicht Füsse auf die Stufen, so wie am HB? die meisten Benutzer des Bahnhofs Basel werden es ohne Hilfe in 100 Jahren noch nicht schnallen, wie es funzt...)
närvt äfach. Scheisshandysüchtigi Gsellschaft, wo äi Stund ohni diä Dinger müesstä igwissä wärdä...El Capullo hat geschrieben:halt, halt! in Basel hets näb jedere Rollträppe e Schtääge, ergo schtand ych so brait do wie-n-ych will und wenn aine e dummi Schnuure het vrwyys en uff das aber wyych kai Millimeter uff d'Sytte]
Rolltreppe heisst nicht Stehtreppe. und ich ramm die im Fall vo hindä us em Wäg. binis genauso radikal...
jetz froogi my aber ärnschhaft WÄR do dr Psycho isch...nimm dr doch e Privat-Limousine, Du armi Sau!
Rollträppe haisst Rollträppe will sie rollt, Du Oberdepp!!! Wenn willsch seggle oder laufe kasch die normali Schtääge benutze!Somnium hat geschrieben:Rolltreppe heisst nicht Stehtreppe. und ich ramm die im Fall vo hindä us em Wäg. binis genauso radikal...
au e Rollträppe isch e Stäge... Uf ere normale Stäge stohsch normalerwiis au nid eifach dumm ummeEl Capullo hat geschrieben:Rollträppe haisst Rollträppe will sie rollt, Du Oberdepp!!! Wenn willsch seggle oder laufe kasch die normali Schtääge benutze!
sagi jo: wenni Luscht ha zem reegigslos ummeschtoh nimmi d'Rollschtääge und wenni will d'Fiess bewege laufi d'Träppe-n-uffe, alles klar?panda hat geschrieben:au e Rollträppe isch e Stäge... Uf ere normale Stäge stohsch normalerwiis au nid eifach dumm umme(guet, git au söttig wo das mache)
hallo du KrokodilEl Capullo hat geschrieben:Rollträppe haisst Rollträppe will sie rollt, Du Oberdepp!!! Wenn willsch seggle oder laufe kasch die normali Schtääge benutze!
...hihi und das mitem usem Wäg ramme muesch z'erscht vrsueche, so Würscht wie Dii lüpfi schnäll über s'Gländer und ghey se uff s'Perron, bi Dir am beschte kopfvoraah!![]()