... immerhin dr Fähler zuegestande!
- alter sack
- Erfahrener Benutzer
[quote="Mätzli"]Der FCB sollte die Grösse haben, die Mannschaft in der Meisterschaft nicht mehr antreten zu lassen und 11 Forfaitniederlagen einzustecken.
Dann wird zwar der FCZ Meister, aber die ganze Liga wird zuschauermässig schockgefroren und die Fussballkulturmörder in Muri sind um das Vergnügen gebracht, uns zu dermassen betrügen.
Konzentrieren wir uns doch auf den UEFA Cup, wo uns kein SFV-Möchtegern-Schiriarschloch bescheissen kann.
Boykott: Es sollten für den Rest der Meisterschaft keine Basler mehr auswärts an Spiele gehen. legen wir doch diese Idioten trocken wo's am meisten weh tut]
wo du recht hast, hast du recht....
Dann wird zwar der FCZ Meister, aber die ganze Liga wird zuschauermässig schockgefroren und die Fussballkulturmörder in Muri sind um das Vergnügen gebracht, uns zu dermassen betrügen.
Konzentrieren wir uns doch auf den UEFA Cup, wo uns kein SFV-Möchtegern-Schiriarschloch bescheissen kann.
Boykott: Es sollten für den Rest der Meisterschaft keine Basler mehr auswärts an Spiele gehen. legen wir doch diese Idioten trocken wo's am meisten weh tut]
wo du recht hast, hast du recht....
Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)
e geständnis hin oder här.... s isch undr aller sau was syt 3 spiil abgoht. man stelle sich vor, hurensöhne fcz kriege dr kübel im joggeli im letschte spiil. d zürcher würde sich sone übergoob wohl au anderscht vorstelle, und das alles wäge de schiri-leistige und dene fehlende 4 pünggt?
aber zum glück chunnts nid sowit!!!!!
FREYSTAATBASEL 2003
-
- Neuer Benutzer
- el_mochitto
- Erfahrener Benutzer
i wür brüelle und hüüle!
sinder no niä bevorzugt worde vom schiri? händer döte was gseit gha?
usserdem chönt mer jo meine, ihr seged letschte i dä tabelle!
so wiä ihr über d'schiris abelönd hetti glaub au wenig selbstvertraue, wenni im joggeli müesst es spiel leite...und genau denn passiered hald so fehler!
weli schiris dörfed denn euere meinig nor überhaupt no spiel vo basel pfiiffe? sind jo fast keini meh oder?
so wiä ihr über d'schiris abelönd hetti glaub au wenig selbstvertraue, wenni im joggeli müesst es spiel leite...und genau denn passiered hald so fehler!
weli schiris dörfed denn euere meinig nor überhaupt no spiel vo basel pfiiffe? sind jo fast keini meh oder?
Dr Hammer isch jo, dass dr Herr Salm gege GC an dr Linie stoht... denn dä Cupmatch pfifft... und wär schigge sie uff Basel an näggschte Match.. unglaublich...Taylor hat geschrieben:Was bringen uns die eingeständnisse? Verdammt nochmal es läuft eine riesenschweinerei gegen den FCB. Es kann doch nicht sein das drei Spiel hintereinander scheisse gegen uns gepfiffen wird. Es stinkt zum Himmel![]()
Darf der FCB nicht Meister werden?
- el_mochitto
- Erfahrener Benutzer
Jede Team isch amigs durch Fählentscheid im Vorteil und amigs im Nochteil, das gliicht sich öbbe uss, aber in de Letschte 3 Spiel isch das extrem gse, d'Schiris hänn dr Fählentscheidkontingänt zu Lascht vom FCB für 3 Saison ussgschöpft.el_mochitto hat geschrieben:jöööö...![]()
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
- el_mochitto
- Erfahrener Benutzer
dasses extrem isch, isch würkli eso...rotoloso hat geschrieben:Jede Team isch amigs durch Fählentscheid im Vorteil und amigs im Nochteil, das gliicht sich öbbe uss, aber in de Letschte 3 Spiel isch das extrem gse, d'Schiris hänn dr Fählentscheidkontingänt zu Lascht vom FCB für 3 Saison ussgschöpft.
aber ihr müend jo au zuegeh, dasser di letschte johre ansunschte recht verschont blibe sind devo!
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
jedes SG-Auswärtsspiel???el_mochitto hat geschrieben:dasses extrem isch, isch würkli eso...
aber ihr müend jo au zuegeh, dasser di letschte johre ansunschte recht verschont blibe sind devo!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Das sött jo eigentlich au eso si... keini Fählentscheid isch nid guet oder schlächt, nur richtig! Aber vergiss nid szene wie dr Phantomgol, usw.el_mochitto hat geschrieben:aber ihr müend jo au zuegeh, dasser di letschte johre ansunschte recht verschont blibe sind devo!
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
halt schnuureel_mochitto hat geschrieben:i wür brüelle und hüüle!
grosskotz
da hat einer leicht zu reden...solche postings kann ich einfach nicht mehr ernst nehmen. so einfach zu punkten zu kommen in den letzten jahren kann auch nur so einen wie dir spass machen.el_mochitto hat geschrieben:i wür brüelle und hüüle!
Halt dini Fräss du dräcksbuur.el_mochitto hat geschrieben:dasses extrem isch, isch würkli eso...
Sechs Minuten noch im Wankdorf-Stadion in Bern. Keiner wankt. Der Regen prasselt unaufhörlich hernieder....
Bozsik, immer wieder Bozsik, der rechte Läufer der Ungarn...
STOP Tierversuche - nehmt Zürcher !
Bozsik, immer wieder Bozsik, der rechte Läufer der Ungarn...
STOP Tierversuche - nehmt Zürcher !
- el_mochitto
- Erfahrener Benutzer
- alter sack
- Erfahrener Benutzer
dann würde wohl kein Zürcher das stadion lebend verlassen!4053 hat geschrieben:e geständnis hin oder här.... s isch undr aller sau was syt 3 spiil abgoht. man stelle sich vor, hurensöhne fcz kriege dr kübel im joggeli im letschte spiil. d zürcher würde sich sone übergoob wohl au anderscht vorstelle, und das alles wäge de schiri-leistige und dene fehlende 4 pünggt?
Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.