Gits nur im Paket. Das gilt au für d'Zürcher.Mätzli hat geschrieben:Es goht do aber nid um d'Fasnacht, sondern um e Bummel.
Match am Bummelsunntig...
- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
Doch.Mayor hat geschrieben:De Servette-Match goht jo no. Aber isch nidd am 3. Bummel FCB-GC???
F*** off 10 zaiche
60 Joor ARI-vederci 
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

-
- Erfahrener Benutzer
dr servettematch (wenn dä überhaupt stattfindet) wird aber uff jede fall am bummelsunntig si, do si am donnstig 24. feb. in lille schutte!!!
und öb sie dr gc match verschiebe chönne isch au no e frog do sie am mittwuch vorhär in chaux-de-fonds schutte.
vo däm här wird vermuetlich dasjoor nüt mit mätch verschiebe wo an de bummelsunntig sinn.
und öb sie dr gc match verschiebe chönne isch au no e frog do sie am mittwuch vorhär in chaux-de-fonds schutte.
vo däm här wird vermuetlich dasjoor nüt mit mätch verschiebe wo an de bummelsunntig sinn.
Bravo Mätzli. You got it!!!Mätzli hat geschrieben:Zu Deiner Info:
Beim "Daig" ist die Basler Fasnacht verpönt. Lange mussten die Familien während Fasnacht aud die Chrischone dislozieren.
Wir betreiben eigentlich diesen Aufwand für die Basler Bevölkerung und für UNS. Es ist ein Familienfest. Ich bin jedem dankbar, der skifahren geht und nicht weiter stört.Ich persönlich brauche auch keinen einzigen Touri an der Fasnacht.
Die Fasnacht ist für die da, denen sie gefällt. Und da spielt dier Herkunft absolut keine Rolle.
Die Erfahrung lehrt mich übrigens, dass diejenigen, welche ihnen unbekannte Menschen als "Loser" bezeichnen, oft selbst ein gewaltiges Problem haben, dass sie gerne kaschieren möchten.