Match am Bummelsunntig...

Diskussionen rund um den FCB.
moulegou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von moulegou »

Mätzli hat geschrieben:Es goht do aber nid um d'Fasnacht, sondern um e Bummel.
Gits nur im Paket. Das gilt au für d'Zürcher.

Bodesurri
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bodesurri »

[quote="san gallo"]ich kapier zwor nid, für was de pummelsunntig guet isch, aber dur das, dass servette eh am ende isch, chönd ihr am zweite pummelsunntig getrost durd gasse bummel... ]
stimmt............... :)

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

Blauderi hat geschrieben:Y glaub s Brobleem mit em Matsch am Bummelsunntig isch glööst, oder?
De Servette-Match goht jo no. Aber isch nidd am 3. Bummel FCB-GC???

PeppermintPatty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PeppermintPatty »

Mayor hat geschrieben:De Servette-Match goht jo no. Aber isch nidd am 3. Bummel FCB-GC???
Doch.

F*** off 10 zaiche
60 Joor ARI-vederci :cool:

BYE BYE ZUBI :(

D1-Balkonhocker
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D1-Balkonhocker »

dr servettematch (wenn dä überhaupt stattfindet) wird aber uff jede fall am bummelsunntig si, do si am donnstig 24. feb. in lille schutte!!!
und öb sie dr gc match verschiebe chönne isch au no e frog do sie am mittwuch vorhär in chaux-de-fonds schutte.

vo däm här wird vermuetlich dasjoor nüt mit mätch verschiebe wo an de bummelsunntig sinn.

DanTheMan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DanTheMan »

Mätzli hat geschrieben:Zu Deiner Info:

Beim "Daig" ist die Basler Fasnacht verpönt. Lange mussten die Familien während Fasnacht aud die Chrischone dislozieren.

Wir betreiben eigentlich diesen Aufwand für die Basler Bevölkerung und für UNS. Es ist ein Familienfest. Ich bin jedem dankbar, der skifahren geht und nicht weiter stört.Ich persönlich brauche auch keinen einzigen Touri an der Fasnacht.

Die Fasnacht ist für die da, denen sie gefällt. Und da spielt dier Herkunft absolut keine Rolle.

Die Erfahrung lehrt mich übrigens, dass diejenigen, welche ihnen unbekannte Menschen als "Loser" bezeichnen, oft selbst ein gewaltiges Problem haben, dass sie gerne kaschieren möchten.
Bravo Mätzli. You got it!!!

Antworten