French Open 2008
- SeBaselOnMyRhein
- Erfahrener Benutzer
nadal ist schon o.k. einfach seine spielverzögerungen nerven und sind unfair!SeBaselOnMyRhein hat geschrieben:Finde Nadal eigentlich nicht arrogant, sogar eher sympathisch. Er äussert sich eigentlich auch immer respektvoll und sportlich gegenüber Federer.
finde djokovic eigentlich auch o.k. einfach seine sippe (insbesondere sein kleiner bruder) nervt
-
- Erfahrener Benutzer
erst isch nadal s'arsch, us irgendwelche idiotische grund, denn dr djoko, us irgendwelche idiotische gründ...SeBaselOnMyRhein hat geschrieben:Finde Nadal eigentlich nicht arrogant, sogar eher sympathisch. Er äussert sich eigentlich auch immer respektvoll und sportlich gegenüber Federer.

denn isch am djoko sini sippschaft s'arsch, us irgendwelche idiotische günd... balabla
das isch tennis, wo jede reschpäkt vonenander het, bergriffets mol!
me chönnt meine me sig do imene güller stadion

FOOTBALL'S LIFE!
-
- Erfahrener Benutzer
die meischte finde djoko und nadal arschig will si de federer geföhrde, und suuge ständig irgendwelchi gründ us de finger, dini meinig erscht denn kei furzmeinig, wenn sie keini furzgründ het (kenn dini gründ nid)Yazid hat geschrieben:Ich find dr Nadal halt en Arsch, punkt. Dr Djokovic find i aber sympathisch. Dörf mr no sini Meinig üssere?
jetzt roger am start
FOOTBALL'S LIFE!
dr djoko isch relativ e sympatische und coole typ au bim spile. ha kei problem wenn är mol die ney nummere 1 wurd sih. Ich hoff au druff das dr Djoko das macht..
Dr Nadal isch und blibt e Arsch. Ka dä Siech nit ustoh.. dä het e gsicht wo me eifach e stund ka druff iprügle. Zudeäm secklet dä immer wiene Schwuchtle ume.. naja. Är wird langfrischtig kei Chance ha - weller nur uff dr Sand guet isch.
Dr Nadal isch und blibt e Arsch. Ka dä Siech nit ustoh.. dä het e gsicht wo me eifach e stund ka druff iprügle. Zudeäm secklet dä immer wiene Schwuchtle ume.. naja. Är wird langfrischtig kei Chance ha - weller nur uff dr Sand guet isch.
Yazid het keini Furzgründ...Shurrican hat geschrieben:die meischte finde djoko und nadal arschig will si de federer geföhrde, und suuge ständig irgendwelchi gründ us de finger, dini meinig erscht denn kei furzmeinig, wenn sie keini furzgründ het (kenn dini gründ nid)
jetzt roger am start

Nei, s'goht mr nid um e Roger, ich find dr Nadal eifach unsympathisch und kha sini Art nid usschtoh...
Auf jetzt Roger!
- sacramento
- Erfahrener Benutzer
Nur nicht so pessimistisch. Federer hattesacramento hat geschrieben:Gegen Nadal in seiner momentanen Hochform wirds wohl leider auch dieses Jahr nicht reichen. Hoffen wir das Beste!
immer seine Chancen gegen Nadal.
klick
- Bogenlampe
- Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer