Lost

Der Rest...
Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

AMÄLDE!!!

On behalf of the Dharma Initiative, Octagon Global Recruiting is currently seeking volunteers to contribute to an important new research project.

San Diego, CA (PRunderground) May 29, 2008 u2013 The Dharma Initiative is a multidisciplinary research collective dedicated to improving the human condition through innovative scientific research. Our directors are recognized leaders in their fields, with distinguished research histories in a wide range of social and scientific disciplines.

A new research project is about to commence which will play a vital role in the furthering Dharma Initiativeu2019s objectives.

Octagon Global Recruiting, on behalf of the Dharma Initiative, requires research volunteers to assist in a range of unpaid positions.

Our national recruitment drive will commence in San Diego, California, July 24 u2013 27, 2008.

To apply for an unpaid position, or to simply learn more, please visit: http://www.octagonglobalrecruiting.com [1]
[CENTER](c) Barty, 2009 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]

skenk
Erfahrener Benutzer

Beitrag von skenk »

Stimmt, Dessi's bessere Hälfte ist ja Widmore's Tochter. Gemäss Ben müssen ja alle (oder nur die Oceanic 6, d.h. ohne Dessi?) zurück auf die Insel. Ist aber nicht Claire bei Kate erschienen, und hat etwas im Sinne von "wag es nicht, Aaron zurückzubringen" gesagt? Hab ohne Untertitel geguckt und bin mir nicht mehr sicher.

Wer schmeisst die Show auf der Insel? Jacob oder Jack's Dad? Oder sind beide etwa sie selbe Person? Steht Jacob für den "bösen" Geist, und Christian S. für den "guten"?

Sun wird ja vielleicht mit Widemore zusammenarbeiten, ob sie Jin's (Tod?) vergelten will oder wollen uns die Macher wieder in die Irre führen?

Zur 4-Zehen-Statue: Fände es sehr schade, wenn diese Thematik einfach so unter den Teppich gekehrt würde.

salatsauce
Neuer Benutzer

Beitrag von salatsauce »

Stimmt, Dessi's bessere Hälfte ist ja Widmore's Tochter. Gemäss Ben müssen ja alle (oder nur die Oceanic 6, d.h. ohne Dessi?)
---Alle müssen zürück (inkl. Locke) also sollte Desmond auch müssen.---
zurück auf die Insel. Ist aber nicht Claire bei Kate erschienen, und hat etwas im Sinne von "wag es nicht, Aaron zurückzubringen" gesagt? Hab ohne Untertitel geguckt und bin mir nicht mehr sicher.
---ja. "You can't bring him back, Kate. Don't you dare bring him back" (Kate wacht auf)----

(...)

Mir gefiel das Finale sehr gut. Schlussendlich war fast klar, dass im Sarg Locke sein würde. Das er aber wirklich tot ist bezweifle ich auch (ist ja Lost ;-) )

Jetzt beginnt das lange Warten :(

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Riesespächt »

Jeremy Bentham - Dunkt mi als wär dr Locke eso unterwägs gsi wie dr Ben vorhär als Dean Moriarty. Muss wohl etwas passiert sein...?

Grundsätzlich hani e chli mehr erwartet. Was mi gstört het isch die künschtlich erzwungen Dramatik; Kei Benzin und d Bombe, beides neui Problem gsi. Uffklärt isch nit viel worde, was me nit scho gahnt het.. Ok dr Christian isch geil gsi: "you can go now - boooom!!"

Was mi am meischte stört isch gopferdelli, dass i nit wirklich schnall wurum si liege bzw. mien liege??? Ok dr Locke hets im Jack gseit und nochär het er d Insle verschwinde lo, macht evtl. scho Idruck, aber wassssss!!? D Insle isch weg, wer weiss, villicht het si sogar e Zitverschiebig mitgmacht, wieso mien si denn liege wenn eh niemerds weiss wo si isch!?? Dr Widmore weiss eh, dass es Überläbendi git usw. aso verstandi das ganze Theater nit.

The Temple - ? nit gseh.

Orchid - Was geht?? Dr Ben füllt die Kammere mit Gegeständ wome nit sött drimache? Wurum? Damits e Loch ind Wand git? Wenn si d Insle schomol eso gmoved hän denn hän si jo dämfall e Plättileger an Bord. Ha gfunde die Kammere isch scho psychisch gnueg, aber es muess no e böse Gang hindedra si...hehehe, und wurum ischs döt eso kalt gsi? komisch.

Wer ist Jacob? Kei Ufflösig oder Hiwis oder sunnscht was. Nur dr Ben bestätigt wiederemol, dass alles nachem Jacob sinere Pfiffe tanzt ("Are u happyy now Jacob")

Wieso hän si überhaupt no sone Riesestress?? Keamy tot = Keini Feinde me uff dr Insle, oder? Und si hän jo gmeint er sig tot...

Was isch mit de Zahle? Rauch?

Naja, natürlich isch es geil gsi aber hätt gärn e chli meh erfahre. Ganz geil hani d Action vom Sawyer gfunde!! (Uffgstande und Beckerfaust gmacht hehe). Maschine. Oder dr Hurley: "Check Mate Mr. Eko"...Yesssss!!!!

Schnalls eifach nümm so ganz, dr Hurley unterhaltet sich mit Tote, dr Sheppard wandlet als Geischt uff dr Insle ume. Sin alli tot und wüsses nit, und jetzt sin sogar e paar "ufferstande"? Drum mien si zruck? Oder wie, oder was?

I nimm emol a, jetzt sueche si die ganz 5. Staffle d Insle, gmischt mit e paar Bröcke vo däm wo in dr Zwüschezit abgange isch und in dr letschte Folg finde si d Insle, OOOOLEEEEE

I will emol wüsse was dr Ben genau macht und was sini uffgob isch und wurum und dr Jacob, was isch das füre Cheib usw. Fuck off, gar nüt weiss i meh..usser no meh Unklarheite. GRRRRRR!!! aber trotzdäm geil.

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

@skenk: oh, nei! d'claire seit nid, si soll dr aaron nid zrugg uf d'insle bringe! si seit "dont dare to bring HIM back"... wär isch dr him? sicher nid dr aaron... eher dr john/jeremy... denn nachdäm d'o6 d'insle verloh hän, hege jo schiins terrible things ghappend!

@alli
händers nonig begriffe? alli tote hän d'funktion vo übermittler vo irgendwelche botschafte. em jack si dad (dr chrigi), dr yemi, mr. eko, charlie, claire (def. putzt bi dr expolsion vo dr hütte!), libby, boone, horace, ethan. si alli chömme und sage öperem what to do... nur eine isch in dere hinsicht "höcher" gstellt und dorum something special... WAAALT!

sicher macht s'verschiebe vo dr insle sinn... au wenn dr keamy, dä dräggsack, wägputzt isch, so weiss dr widmore zumindescht, wo d'insle isch. d'charlotte und dr daniel arbeite no immer für ihn. dr mr. wong het das wohl ufgeh. er het d'chraft vo dr insle gschpührt... wot jo freiwilig au blibe.

bi dr charlotte vermueti, dass si bi dharma gsi isch friehner und wohrschinlich zum ziitpunkt vo dr purge e feschtlandufenenthalt gmacht het. si isch jo scho uf dr insle gsi und het "zrugg" welle. ev. sogar alli vier heli passagier.

worummmien si liege? isch doch klar. solang si liege, muess se dr widmore nid umbringe loh. si sin nid gföhrlich für ihn. wenn si alli d'wohret würde sage, würde se wohl 99,9% vo de lüt für bescheurt halte. aber 0,1% nid... 0,1% vo 7 mrd. erdbevölkerig macht no immer no 7 mio. wo sich theoretisch chönnte uf d'suechi mache und em widmore sini plän durchkrütze (was immer die au sin) oder se zumindescht erschwere (durch ewigi untersuechige vomene übermotivierte polizischt oder weiss ich was).

dr ben het d'maschine tatsächlich nur mit metallischem vollgstopft zum e loch z'spränge. äntwäder si hän tatsächlich e plättlileger oder d'insle macht bim move grad e reset... cha jo au si... dorum chunnt dr beni nüm us däm loch und muess sich duregrabe bis nach tunesie!!! :eek:

jacob isch gott... er het jewils e prophet, wo widergebore wird. nach däm sinere pfiffe tanze die iigeborene uf dr insle... dr richi reist back in time (dorum hän mir s'gfühl er alteret nid) und luegt, ob dr beträffendi wirklich dr widergeboreni erlöser isch! (falls nid... wird er zum jeremy bentham und uf em feschtland usgsetzt... :rolleyes: :D )

alles klar?
Check Mate Mr. Eko

eKo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von eKo »

uf wissem grund eh schwarze stab,
das drait eh basler bis ins grab

salatsauce
Neuer Benutzer

Beitrag von salatsauce »

eKo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von eKo »

salatsauce hat geschrieben: :eek: http://www.youtube.com/watch?v=R5W2-dvSzKk
:rolleyes: wenns nit gaubsch kasch jo sälber die szene ufneh und ruckwärts-spuele.... :rolleyes:
uf wissem grund eh schwarze stab,
das drait eh basler bis ins grab

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Oh come on... das sin doch alles widli Spekulatione, vor allem das am Telefon. Aber ebbe, LOST isch geil und popularisiert! Die 5. Staffle foht no das Joor a, jetzt het me Zyt zum alles nomol vo Afang a luege, und ich freu mi riesig druff.

salatsauce
Neuer Benutzer

Beitrag von salatsauce »

eKo hat geschrieben: :rolleyes: wenns nit gaubsch kasch jo sälber die szene ufneh und ruckwärts-spuele.... :rolleyes:
Ich glaubs dir ja. Mein Post war nicht ironisch gemeint ;)

Denke das könnte eine Storyline für Season 5 geben (sofern das auch wirklich so ist wie im Video).

Kolaps
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kolaps »

Hammer gseh das Finale. Hundert offeni Froge, muess di Missing pieces doch no luege.

Super Action, Sawyer isch wieder mol sehr geil gseh, schwümmt weiss ich nid wie wit und macht nochär söttigi sprüch. Oder si: "aahh, you got it" zum Hurley isch au nid schlächt gseh.

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Sawyer -> KING
Des -> KING
schiiiintschöööschin ->KING
hurley -> Check Mate Mr. Eko... :D
Basel ai Liebi!!!

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

maradoo hat geschrieben:Sawyer -> KING
Des -> KING
schiiiintschöööschin ->KING
hurley -> Check Mate Mr. Eko... :D
hesch ändlich au gluegt, oder was?

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Barty hat geschrieben:hesch ändlich au gluegt, oder was?
am fritig hanis gseh!
wohnig nach de ferie uffgschlosse und grad an pc gohs parat mache... :D
Basel ai Liebi!!!

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Barty hat geschrieben: bi dr charlotte vermueti, dass si bi dharma gsi isch friehner und wohrschinlich zum ziitpunkt vo dr purge e feschtlandufenenthalt gmacht het. si isch jo scho uf dr insle gsi und het "zrugg" welle. ev. sogar alli vier heli passagier.
digge, die isch uff dr insle gebore!
Basel ai Liebi!!!

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

maradoo hat geschrieben:digge, die isch uff dr insle gebore!
bisch debi gsi?

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Barty hat geschrieben:bisch debi gsi?
"ich bin ihr vater barty!"

isch jo wohl klar... "ich wusste immernoch nicht wo ich geboren wurde..etc.."
Basel ai Liebi!!!

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

maradoo hat geschrieben:"ich bin ihr vater barty!"

isch jo wohl klar... "ich wusste immernoch nicht wo ich geboren wurde..etc.."
dasch verschlüsslet... si chunnt vom mars! dorum die roote hoor!

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Barty hat geschrieben:dasch verschlüsslet... si chunnt vom mars! dorum die roote hoor!
vielleicht peggys schwester, also Al's schwägerin!! :eek:
Basel ai Liebi!!!

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

maradoo hat geschrieben:vielleicht peggys schwester, also Al's schwägerin!! :eek:
wenn dann eher wistlers mutter! :eek:
aber sie hat auch einen relativ langen hals... hmmm... könnt e also auch mi et verwandt sein... alf scheidet eher aus, da ihre körperbeharung relativ dünn ist. katzen hat sie auch noch keine gefressen (kate lebt noch!)

Jamiroquai
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Jamiroquai »

Barty hat geschrieben:@skenk: oh, nei! d'claire seit nid, si soll dr aaron nid zrugg uf d'insle bringe! si seit "dont dare to bring HIM back"... wär isch dr him? sicher nid dr aaron... eher dr john/jeremy... denn nachdäm d'o6 d'insle verloh hän, hege jo schiins terrible things ghappend!
[/color]
klar mein si de Aaron. muetterinstinkt allez aber si isch jo bim aaron und seit don't bring him back
Auf gehts Espen, kämpfen und siegen !!!!!

R.I.P. ESPENMOOS

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

Jamiroquai hat geschrieben:guliguli guuuuu
luege mr denn... bi lost würdi nie ufs offesichtliche setze... si luegt dr aaron nid aa, wo sis seit. si seit übrigens "don't dare to bring him back"...

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Interview mit em Locke:

http://www.bild.de/BILD/unterhaltung/TV ... 07202.html

Interessant: Är seit sälber die Staffle isch bim Autostreik e biz in e anderi Richtig gange...als zerscht plant. Und wieso wird gschriebe am 15. Juni startet die 4. Staffle? Mir sind jo mitte dine.. oder gits jetzt Staffel 5 oder 4.5???

salatsauce
Neuer Benutzer

Beitrag von salatsauce »

Pascilicious hat geschrieben:Interview mit em Locke:

http://www.bild.de/BILD/unterhaltung/TV ... 07202.html

Interessant: Är seit sälber die Staffle isch bim Autostreik e biz in e anderi Richtig gange...als zerscht plant. Und wieso wird gschriebe am 15. Juni startet die 4. Staffle? Mir sind jo mitte dine.. oder gits jetzt Staffel 5 oder 4.5???
Fox Channel ist ein deutscher PayTV Sender, wenn ich mich richtig erinnere. Die vierte Season startet wohl dann in Deutschland.

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

salatsauce hat geschrieben:Fox Channel ist ein deutscher PayTV Sender, wenn ich mich richtig erinnere. Die vierte Season startet wohl dann in Deutschland.
Ach so...ha dänkt, die rede vom US-Fox.. alles klar

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

dr Maradöner hets ändlich au gseh, aber er checkt nit, dass d Charlotte gar nit uff dr Insle ka gebore si, sunnscht wüssts sis jo?! oder wie oder was, pro isch quasi contra, aber grundsätzlich scheissegal.

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Riesespächt hat geschrieben:dr Maradöner hets ändlich au gseh, aber er checkt nit, dass d Charlotte gar nit uff dr Insle ka gebore si, sunnscht wüssts sis jo?! oder wie oder was, pro isch quasi contra, aber grundsätzlich scheissegal.
digge, i könnt ufem kompost gebore sy, kha mi bim beschte wille nit dra erinnere!! :D
Basel ai Liebi!!!

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Was isch eigentlich mit dene wo uffem Schluchboot unterwägs gsi sin? Faraday und so? Aso i mein isch jo rächt gföhrlich so zmitzt uffem Meer und ohni Insle, also so vo wäge Sunnebrand meini jetzt?

Dannemann
Benutzer

Beitrag von Dannemann »

wenn gohts eigentlig uf SF2 witter mite neue folge vo LOST??? :confused:
[CENTER]ZONA BASILEA[/CENTER]

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Dannemann hat geschrieben:wenn gohts eigentlig uf SF2 witter mite neue folge vo LOST??? :confused:
I bi mol so frei gsi und ha dr nochegluegt: Frühjahr 2009 erscht....

aber spielt jo eigentlich kei Rolle welld nochär eh wieder warte muesch..

Edit: aso neui Folge heisst für di die 4. Staffle oder?

nomol edit: ha grad gseh uffem Wälsche kunnts im Summer 08, aso irgendwie jetzt, kasch 2kanalton uff änglisch gaffe.

Antworten