Aber die Argumänt, dass schweiss und urin uf andere wäg ins wasser kömme, sötte wirklich allne iilüchte. (das mitm rauche gsehn ich chli andrescht, obwohl ich au rauchr bi...

ist das nicht bei jedem verbot so?snatch hat geschrieben:wenn jeder sein hirn brauchen würde, dann wäre es gar nicht soweit gekommen! diejenigen, welche diese massnahmen zu verantworten haben sind doch alles dumme arschlöcher!
-wer weiss, ob ich nicht ins wasser pinkle?sergipe hat geschrieben:- Wer weiss, ob ich mein schwules Badhösli auch schon zuhause angezogen habe?
- Wer weiss, ob ich die letzten 3 Tage nicht geduscht habe?
- Wer weiss, ob ich Haarausfall habe und nachher alles im Bad schwimmt?
- Wer weiss, ob ich vor dem Baden duschen gehe?
- Wer weiss, ob ich schon 2 Stunden mit meiner Radlerhose am Velotrappeln bin?
.
Josy Ebinger hat geschrieben:was macht eigentlich dr alt im joggeli wo numme sone stofffätzli überem gluggerseggli (gha) het? ihr wüssed scho welle, dä mit däm string. gitz dä no?
no homo undzo
was heisst "wir"? friehner isch das z'basel ämmel scho so gsi.alledoofaussermutti hat geschrieben:hatten wir nie.
Riesespächt hat geschrieben: D Fraue hän sicher au e fröid...
Isch doch kai Problem, bruuchsch ebe nid äxtra Badhose, sondern ziehsch sie alltag aa und gosch denn grad mit däne go badeMindl hat geschrieben:gröööl
erinnert mi grad dra wo i vorem hotlemon gstande bi und gfunde: hey die unterhose sind no schön.
grad dä chef vom lade duregloffe, nei das sind kei unterhose sondern badhose, das isch grad dä neusti trend...
i ha nur no glachtund jetzt muesch die zwangsahzieh
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
"wir" in meinem dorf im aargau. badekappen hab ich nur einmal in schinznach oder so gesehenSiessi hat geschrieben:was heisst "wir"? friehner isch das z'basel ämmel scho so gsi.
andreas hat geschrieben:Wir wollen euch kämpfen sehen, nicht die Haare schön!
Es steht dir frei deinen Wohnort zu wechseln und in einem anderen Land dein Glück zu suchen.sergipe hat geschrieben: Scheiss Verbotsland.
Weisch was mit närvt. Statt die Übeltäter us em Verkehr zieh, wir einfach immer ä ganes Kollektiv mit Verbot massgreglet. Isch wohl eifacher, als mol anestoh und die «Böse» an die kurz Leine nä.Blutengel hat geschrieben:Es steht dir frei deinen Wohnort zu wechseln und in einem anderen Land dein Glück zu suchen.
hejo und nachem zweite blick druff kriegeders mit dr angscht ztue und machet ä azeig wäge erregung öffentlichen ärgernisses odr gar sexueller beläschtigung (je nach grössi)Siessi hat geschrieben:was heisst "wir"? friehner isch das z'basel ämmel scho so gsi.
jawoll! nider mit dene elände schlabberschlüüch!
ärnschthaft, liebi männer, ihr miend kai angscht ha als schwuul agluegt z'wärde (und wenn au??), so e nätts hösli (mit sim inhalt) wird sicher wohlwollend betrachtet, wenn nit sogar bewunderet .
Stimmt ebbe nid. Vor 20 joor hän die meischte keini Shorts agha zum base und dorum ebbe BADHOSE azoge und nid teilwiis eifach die Hose wo si scho dr ganz daag ahän (vieli nämme keini Badhose me mit sondern gumpe mit de normale Hose dri). Es wird doch immer gmotzt, dass es zviel Chlor etc in de Schwimbäder het. Genau wäg dene wo keini Badhose aziehn isch das ebbe so.Pascilicious hat geschrieben:Sooo what? Isch wohl vor 20 Joor au scho so gsi und isch no niemerts drah gstorbe. Alles was rächt isch, aber amigs frog mi eifach wie viel dope sich die Verantwortliche inepfiffe mient um uf so schwachsinns Idee z ko.