FCB - YB Showdown uf SF
Danke für die CD!!!!!!!!FCB since 1994 hat geschrieben:Es empfiehlt sich einen Premium Account anzuschaffen, unter http://images.rapidshare.com/software/r ... SMInit.exe
kannst du den Manager zum Download runterladen, die Account-Daten, falls du welche hast (sonst Download begrenzt) dort eingeben und in der Registerkarte Download unter hinzufügen die Links einfügen, dann lädst du runter.
Gib mir doch per PN deine Adresse an, damit ich dir das versprochene Geld schicken kann! Gruss Ado
- FCB since 1994
- Erfahrener Benutzer
merci alte, bisch e geile siechFCB since 1994 hat geschrieben:Jetzt hab ich auch noch eine 700MB-CD-Version oben, die Qualität ist halt dementsprechend schlechter. Es ist ein DivX-Video, der Codec wird also benötigt, ist aber eigentlich kein Problem, ist ja gratis und hat sowieso jeder...
Gruss
Ist ein Rapidshare-Download

- seth
- Erfahrener Benutzer
wäre mir auch lieber gewesen..trotzdäm: härzlige dangg!!!Kawa hat geschrieben:Wieso kein Torrent, download wäre gratis ?

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
gänsehuut? do stelle sich alli hoor uff..aber nid willis geil find...andreas hat geschrieben:Aaaaaaaaaah, Gänsehuut:
Goalschütz zum 2:0 mit dr Nummere 10: MARCO? ....!, MARCO? ....!, MARCO? ....!
huere kirmes do....het mi shco gege fcz uffgregt bim resultat verkünde...
mr sin schliesslich nid in dr nhl oder so...
-- prime crime --
"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"
"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"
aber denn wenns nit künschtligg wirkt kunnts doch au vome sälber, do bruuchts kai speaker-gloon, kunnt mir au immer chli zwunge übere... bispil: derdiyok-pogo in thun gläb nochem 3:0, so muess es doch sy!Master hat geschrieben:sgoht, ich ha das no geil gfunde. s'gitt momänt wod wirkligg dä name gärn würdsch 10mol useschreye wills nit gspilt isch. närve tuets mir nur denn, wenns künschtligg wirkt.