wär intressierts... könne jo dr fc liestel frooge öb si ains mitem rote mache!Hajdin hat geschrieben:Würde sich d Basel-Ländler nid drüber uffregge???![]()

Super:unit_bs hat geschrieben:scheiss landschäftler hän do nüt z sage![]()
brucht me alles nit! me muess nur luege bi wellne jede zweite buechstaab e "ä" isch...PaSiPh hat geschrieben:Super:
Nummä wär cha vorwiesä, dass sie Ur-Grossvater scho in Basel gläbt het, är nie usserhalb vo Basel Feriä macht, au nid usserhalb vo Basilea zur Arbeit goht oder sunsch was immer sötti sich eigentlich im Stadion ufhalte - selbstverständlig gilt das au für d'Ehefrau, d'Kinder dr Hund, Chatz, d'Flöh und diä verdammte schiss Zäcke
I find au dr Streller sötti wieder in Aesch schuttä und dr Benni bi Arlesheim ....
Chunt mir irgendwie vor wie sonä scheiss Teutonä-Gsetz usem 1935![]()
naja.....söt den in London, Berlin, Barcelon etc. jede Verein mit em Stadtwappe uf de Bruscht uflaufe?Pace hat geschrieben:Diese Trikot würde ich sofort kaufen!
Ganz Geil
[ATTACH]12532[/ATTACH]
Es isch villicht dr Stadtclubinside the st.j.park hat geschrieben:naja.....söt den in London, Berlin, Barcelon etc. jede Verein mit em Stadtwappe uf de Bruscht uflaufe?
ich verstand die Idee vom Baslerstab nit. Schwarz-Wiis ok. Aber immer b-Stab. b-Stab, es spiele jo nit nume "Basler" bim FCB oder?
Stab in dr Mitti gseht biz behindert us wenn näbedra no s Wappe und s Nike Zeiche sin. Aber villicht so unde oder über s ganze Trikot wiene Art Wasserzeiche (ähnlich wie die letschtjährige Pumatrikot). Has leider nid besser aanegriegt aber villicht chas öpper no verbessere.The Heckler hat geschrieben: Das wisse T-shrit find ich au arschgeil, mit em Baslerstab...erstz mol dr Baslerstab mit em Clubwappe und due dr Stab neume anderscht ahne...mitti oder so! Dr Stab druff wär dr Burner!