Herzschlagfinale!
- Brandstifter
- Erfahrener Benutzer
muess das wiedr spass mache, sich über die andere lustig z mache. als wenn das die grösste problem wäre. jetzt isch e zytlang rueh gsi vor so mitteiligeMätzli hat geschrieben:Ich fülle tief in meinem Herzen, dass das nicht klappt, ausser man nimmt einen Schallenkoffer.![]()
Würden Wahlen etwas verändern, dann wären sie verboten
- LiveForever
- Erfahrener Benutzer
Bin glaub das erste mal mit dir einverstandenLaFamigliaCrew hat geschrieben:Der gute, alte "Flachmann" hat einen schon durch manchen UEFA-Cup Abend geholfen... Und überhaupt, Whiskey fährt besser und schneller ein als Bier.
Meine Empfehlung..

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

- repplyfire
- Erfahrener Benutzer
- FCBaselgool
- Benutzer
-
- Neuer Benutzer
-
- Neuer Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Wünsch dir viel Spass und Glück am Samschtig. Selle die besser gwünne! Aber zumene Penaltyschiesse, wie im Cup Halbfinal wirds leider nid choChosenOne hat geschrieben:jungs, jetz isches doch so wit.
wot yb meischter wärde müässe mir ds erscht mau im neue joggeli gwinne. mau luege ob das möglech isch. i fröie mi ufe samschtig! bier wird gnue im car tanket u när hoffentlech ä match wie vor äs paar jahr im cup halbfinal.
dasmau eifach mitem sieg uf üsere site.![]()

- Idefix
- Erfahrener Benutzer
tanner, es geht doch nicht darum ob der FCB heute hätte meister werden können oder nicht.tanner hat geschrieben:war gestern mittwoch???
es wird morgen 7.5.2008 entschieden
(wenn der fcb heute meister wird gibts alkohol sonst nicht, meine meinung)
es geht darum das mal wieder "eine Reaktion" gezeigt werden muss, wie wir es schon etliche male erlebt haben.
nach dem spiel gegen zürich ist der alkohol schuld, logo alle andern haben ihre arbeit gut gemacht. Daher was ist zu tun? alkohol verbieten und somit ist die reaktion getan... wenn was publiziert wird hat nichts damit zu tun, wann die entscheidung getroffen wird.
ich bin dafür den gästesektor wie in amsterdam einfach komplett zu überdachen

[CENTER]SUPPORT ALTLIGA WILSTER [/CENTER]
[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]
[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]
ja klar. aber o scho vorem penaltyschiesse isch ds spiu geil gsi. offensiv aktione uf beidne site u isch nie längwillig gsi. guet yb muess ja gwinne u basu darf unentschide spiele. hoffe nid das basu hinger ine steit. cha mir das eigentlech o nume schlächt vorsteue. dänke äs spiele beidi uf sieg.The Dome hat geschrieben:Wünsch dir viel Spass und Glück am Samschtig. Selle die besser gwünne! Aber zumene Penaltyschiesse, wie im Cup Halbfinal wirds leider nid cho.
Klar dr Cuphalfinal isch au scho vorher spannend und guet gsi. Isch eis vode beschte Cupspiel gsi in de letschte Joor mit em FCB. Ich denk noch de Erfahrige vo vor zwei Joor, wird dr FCB chum d Nerve ha uf es 0:0 z spiele.ChosenOne hat geschrieben:ja klar. aber o scho vorem penaltyschiesse isch ds spiu geil gsi. offensiv aktione uf beidne site u isch nie längwillig gsi. guet yb muess ja gwinne u basu darf unentschide spiele. hoffe nid das basu hinger ine steit. cha mir das eigentlech o nume schlächt vorsteue. dänke äs spiele beidi uf sieg.
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Weiss jemand wo man Six-Pack Kartonhalter besorgen kann?
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)

Ein Final von zwei gleichwertigen Mannschaften, welche alles bisherige Spiele in den Schatten stellen wird. Mindestes 4 rote Karten, 5 Tore, ein Schiri der danach seinen Job an den Nagel hängt und 3 Herzinfarkte im Publikum.
A NIGHT TO REMEMBER...
A NIGHT TO REMEMBER...
[CENTER].
.
FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]
.
FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]