Neue Speaker
Neue Speaker
isch das jetzt ae neue speakr gsi geschtert? odr isch dr andr eifach vrletzt odr gael sperrt gsi...?
isch ganz okay gsi, het abr amigs waehrend dae luetischte gsaeng sini aussage gmacht.
sorry wenn das thema scho neume behandlet wird
isch ganz okay gsi, het abr amigs waehrend dae luetischte gsaeng sini aussage gmacht.
Nimms easy - ich nämlig auswony hat geschrieben:und ich ha stiff und fescht gehauptet sig dr glich wie immer![]()

Sechs Minuten noch im Wankdorf-Stadion in Bern. Keiner wankt. Der Regen prasselt unaufhörlich hernieder....
Bozsik, immer wieder Bozsik, der rechte Läufer der Ungarn...
STOP Tierversuche - nehmt Zürcher !
Bozsik, immer wieder Bozsik, der rechte Läufer der Ungarn...
STOP Tierversuche - nehmt Zürcher !
do kanner nüt drfür, het mol im rot-blau total e bricht gä über si job. denn het me ghört dass er hinter dr glasschiebe kei wort vo usse hört.black hat geschrieben:isch das jetzt ae neue speakr gsi geschtert? odr isch dr andr eifach vrletzt odr gael sperrt gsi...?
- VorwärtsFCB
- Erfahrener Benutzer
- Pibe d'oro
- Erfahrener Benutzer
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
geht mir genau so...panda hat geschrieben:i ha doch gester nur ei bier ghaha kei unterschied gmerkt usser s "danggschön - bittschön" nach de Goal...
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
- Kurtinator
- Erfahrener Benutzer
Hannen eigentlich no ok gfunde. Fascht biz besser als dr ander. Me het s gfühl er reagiert biz emotionaler und nid so zruckhaltend. Und s "Danggschön- Bittschön" nach jedem goal hanni au sau lässig gfunde 
Fascht scho so guet wie die Speaker in Südamerika und z.T. Spanie und Italie...
Die göhn voll mit.

Fascht scho so guet wie die Speaker in Südamerika und z.T. Spanie und Italie...

...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.
sau lässig. als nägschts bitte no das tolle interview mit fän-goofe wie uf schalke oder sone Gloon wos Basler lied singt wie z Hamburg, oder eifach e Speaker wo pseudo-emotional umejohled wie überall in der Bundesliga. Voll kuhl nämlig!hanfueli hat geschrieben:Und s "Danggschön- Bittschön" nach jedem goal hanni au sau lässig gfunde![]()
- Käppelijoch
- Erfahrener Benutzer
Ganz geil abgange ischer Letschtjoor im Play-Out-Final gege Langnau:
Achtung EHC Fans: EHC Basel - VIIIIIIEEEEER, EHC Basel - VIIIIIIEEEEER, EHC Basel - VIIIIIIIIER - SCL Tigers NUUUUUULLL.
Het das Joor leider nit so viel das Sprüchlispieli könne mache
Mir isch dä au rächt, so lang dye Anderi nit drah goht bim FCB
Achtung EHC Fans: EHC Basel - VIIIIIIEEEEER, EHC Basel - VIIIIIIEEEEER, EHC Basel - VIIIIIIIIER - SCL Tigers NUUUUUULLL.
Het das Joor leider nit so viel das Sprüchlispieli könne mache

Mir isch dä au rächt, so lang dye Anderi nit drah goht bim FCB

- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
He he! Dr Otti isch dr Hammer gsi!Agent Orange hat geschrieben:Jo!
Eine Durchsage von Ihm werde ich nie mehr vergessen. War irgend so ein Europacupspiel in den '70ern, gegen eine Mannschaft aus Irland (Glentoran?).
Aus der MK flogen dauernd Rollen mit WC Papier aufs Spielfeld. Darauf reagierte der Otti mit folgender Durchsage: "Ich wünsch allne wo do Schissipapier ufs Spiilfäld wärfe dr Dünnschisser und khei Papier zum dr Arsch abputze!"

E geile Siech gsi dr Otti!

- Domingo
- Erfahrener Benutzer
Mir fehlt der Klang von Rehoreks Stimme im Stadion noch immer, auch wenns einem schon ewig vorkommt seither, aber ich verbinde keine Stimme so sehr mit dem FCB wie die von Otti Rehorek

Isch au immer wieder ä Freud en an dr GV z'sgseh!
Gits eigentlich neumä Audio-Files? Hett öpper so öppis?

Isch au immer wieder ä Freud en an dr GV z'sgseh!
Gits eigentlich neumä Audio-Files? Hett öpper so öppis?
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025