http://www.justin.tv/swiftor
http://www.freewebs.com/mot-rulz/
haha jo lancelot kenni no..eine vo dr wenige wo au öbbis vrstande het vo fuessball...pfabinho hat geschrieben:james ryan stinkt !
lancelot x :l:
haha jo...wobi ich nochere zyt gseit ha d m14 oder 552SD isch besser, hesch immer no mit dr STG77 wieder gmachtpüscül hat geschrieben:hmmm, jä, di kenn ich doch!vo dir hani doch mini gliebti stg77 becho, odr vrwächsle ich do öppis!?
![]()
gem: http://www.videogameszone.de/?article_id=641188&mag=25Focus 24 hat geschrieben:Jo Freu mi au mega!! Sgeilschti isch efach dass me jedes Auto chan chlaue!!! Wie im richtige läbe...
pfff! hett me chönne drmit umgo isch d stg77 die beschti gsy! s'schisst mi nur ah, dass sie jetzt wirglig die beschti sich, und alli drmit spiele! guet ich cha wenigschtens sage dass ich e pionier biBaselStar hat geschrieben:haha jo...wobi ich nochere zyt gseit ha d m14 oder 552SD isch besser, hesch immer no mit dr STG77 wieder gmacht![]()
was willsch mit die chneu besser sage????püscül hat geschrieben:pfff! hett me chönne drmit umgo isch d stg77 die beschti gsy! s'schisst mi nur ah, dass sie jetzt wirglig die beschti sich, und alli drmit spiele! guet ich cha wenigschtens sage dass ich e pionier bi
die chneu? besser?
hatte das Problem auch nachdem ich meine PS3 am Wochenende mit zum Bruder genommen hatte!Bobby hat geschrieben:sali zämme
ha e problem mit dr ps3 was schnälscht möglich no vor morn söt behobe wärde
ha d ps midem hdmi kabel ane hdmi färnseh agschlosse, so lauft alles super. jetzt muesi abr widr uf me normale färnse, sprich midem scart aschluss spiele. wenni se jetzt abr midem scart aschluss aschliess kunnt nume e scharzes bild!! so kani d istellige jo nid ändere wili nüt seh...
weiss öber witr?
schomol dangge im vorus!
Gegen Ende des Jahres 2008 soll bereits schon die PS 4 rauskommen...stuessy hat geschrieben:Mol e Froog zur PS3.
Lohnt sich jetzt e Kauf oder kunnt bald wieder irgend e updateti PS3 use und den purzle d Priise?
Zerscht hets jo e 60 GB Teil ge, denn e 40 GB und jetzt?
Ebbis in dr Pipeline vo Sony?
Gits e gueti Siite fyr so Sache in Erfahrig z bringe?
Gruess & Merci
Auf der neuen PS 3, die mit 40 GB und mit 2 USB anschlüssen, kann man (soweit ich weiss) nur PS 3 Spiele spielen.Latteknaller hat geschrieben:mal n paar fragen an euch PS3 jünger. möglicherweise wurden sie irgendwo schon beantwortet, aber vielleicht erbarmt sich ja einer meiner unwissenheit.
- gehen alle ps2 spiele auf der ps3? falls nicht, gibt es irgendwo ne liste?
- kann man die ps2 controller für die ps3 gebrauchen?
- kann man mit der ps3 divx/xvid filme abspielen?
- hat die ps3 wlan?
- ist es möglich eine grössere festplatte einzubauen?
danke
Latteknaller hat geschrieben:mal n paar fragen an euch PS3 jünger. möglicherweise wurden sie irgendwo schon beantwortet, aber vielleicht erbarmt sich ja einer meiner unwissenheit.
- gehen alle ps2 spiele auf der ps3? falls nicht, gibt es irgendwo ne liste? Nein die neuen PS3 können das nicht mehr
- kann man die ps2 controller für die ps3 gebrauchen? Nein
- kann man mit der ps3 divx/xvid filme abspielen? Jep
- hat die ps3 wlan? Ja
- ist es möglich eine grössere festplatte einzubauen? Ja
danke
unglaublich wie dumm gewisse personen sind. da wird für eine ps3 VERPACKUNG (ohne konsole) 250 euro geboten.caicedo 20 hat geschrieben:Hier gibts noch die alten Modelle :
http://m6n.ebay.de/items/ps3-60-gb_W0QQ ... Z1QQ_sopZ2
Dä Seich!caicedo 20 hat geschrieben:sicher scho!!![]()
Stell das Ding mol Frei in Ruum und säg mr denn sie macht no lärm ... so lutt wie si direkt nachem start isch blibt sie au wenn sie gnueg luft bechundLuigi hat geschrieben:Liisliger? Hmmm mini macht jo e mega Lärm. De will ich jo nit wüsse wie d 60GB tönt.
So ha grad mol s Demo vom Uefa 2008 abeglade. Mol go luege ob ich im Joggeli ka spiele.
Muesch mol ebay oder so luege.Mindl hat geschrieben:weisch du eppe wo mr e 60gb version cha kaufe???
d 40ger het nämlig ussert em lärm nur nochteil gegenüber dä 60ger![]()
Je nach Set-Preis (2x349.- = 698.-) kann man dann auch 2 Gutscheine abgebenab Mindestpreis: CHF 349.-
Rabatt mit Gutschein: CHF 50.-
Sind halt nur noch 40er im Handel! Bin froh hab ich meine noch geholt bevor der Scheiss kam! Mir ist es wichtig alte Games spielen zu können!
S wird e überarbeiteti PS3 usecho mit zweitem Lüfter ibaut.stuessy hat geschrieben:Mol e Froog zur PS3.
Lohnt sich jetzt e Kauf oder kunnt bald wieder irgend e updateti PS3 use und den purzle d Priise?
Zerscht hets jo e 60 GB Teil ge, denn e 40 GB und jetzt?
Ebbis in dr Pipeline vo Sony?
Gits e gueti Siite fyr so Sache in Erfahrig z bringe?
Gruess & Merci