Aarau-FCB
Wir sind nicht nächerlich, nur die Fans hier wo immer gleich anfangen zu heulen 
YB wird in Sitten ein schwierigeres Spiel haben.
Und Carlitos war heute einfach unglücklich, im ist nichts geglückt. Es gibt solche Tage, keine Frage.
Aber ich bin sicher dass dieses 2:2 ein guter Schuss vor den Bug war. Wir schaffen das!

YB wird in Sitten ein schwierigeres Spiel haben.
Und Carlitos war heute einfach unglücklich, im ist nichts geglückt. Es gibt solche Tage, keine Frage.
Aber ich bin sicher dass dieses 2:2 ein guter Schuss vor den Bug war. Wir schaffen das!
-
- Erfahrener Benutzer
Hast Du schon mal darauf geschaut, wieviele Situationen Marque bereinigt, wofür eigentlich der Maischter zuständig wäre?!hansy hat geschrieben:was habt ihr immer gegen carlitos? ich hab zugegebenermassen mir nich das ganze spiel angetan, aber carlitos kann nichts für die unfähigkeit seiner mitspieler. auch kann carlitos nix dafür, wenn er wenig bis gar keine vernünftige anspielmöglichkeiten kriegt. im abschluss könnte er noch besser werden, aber hätten wir offensiv mehrere carlitos spieler, würden wir DEFINITIV besser darstehen. auch arbeitet er nach hinten. der typ is 100% überm schnitt.
huggel -> was macht er? ich wünschte mir, er würde nur halbsoviel rennen wie carlitos und ab und an n ball gewinnen.
marque -> jeder ball zum gegner! offensiv links nur basler, vor ihm nur aarauer, wohin geht der ball? der is nich gut genug für die superleague, geschweige denn für international ambitionierte mannschaften.
hodel und zanni -> bäääh
gross -> flasche leer!
-
- Neuer Benutzer
Marque war alles andere als gut. Jeder Ball zum Gegner, unbedrängte Kopfbälle direkt dem Gegner zugespielt, klarer Fehler beim 2:1 was zur Hölle war das für ein Passversuch in den 16er?Nikopol hat geschrieben:hansy -> schlecht wie immer
carlitos war heute grottenschlecht, zanni
war gut. huggel hat viele bälle erobert aber
schlecht abgespielt. marque war gut. hodel
war tatsächlich unter aller sau.
Ohne Marque hätten wir 5:2 verloren. Bei X ChancenBlackhawk-89 hat geschrieben:Marque war alles andere als gut. Jeder Ball zum Gegner, unbedrängte Kopfbälle direkt dem Gegner zugespielt, klarer Fehler beim 2:1 was zur Hölle war das für ein Passversuch in den 16er?
der Aargauer war er es, der den Schützen entscheidend
störte.
Am mangeldem Einsatz hats nicht gelegen das stimmt.Pusher hat geschrieben:Und Carlitos war heute einfach unglücklich, im ist nichts geglückt. Es gibt solche Tage, keine Frage.
- gundelianer
- Erfahrener Benutzer
Wieviel Schüss vore Bug meinsch denn bruucht dr FCB no? Dasch jetzt ungfähr dr 4t oder 5t gsi. Dä Bug muess scho Löcher ha und trotzdäm bringts nüt.Pusher hat geschrieben: Aber ich bin sicher dass dieses 2:2 ein guter Schuss vor den Bug war. Wir schaffen das!
Aber egal, gspielt hän si hüt ok und aarau isch halt eifach au stark gsi. Numme isch jetzt die unglaublichi Arroganz vo gwüsse do inne (mir wärde scho geg Xamax meischter etc.) hoffetlich emol gstoppt. Dr grambamuli kunnt worschinlich bald wider go zünde, aber dä isch jo zum Glück syt sim erschte Bytrag uf minere Ignor Lischte (und trotzdäm muess ich si geklöne in de Zitat läse).
-
- Erfahrener Benutzer
Ha nöd s'Gfühl gha hüt, als welled alli Rotblaue, wo uf em Platz gstande sind, mit letschter Konsequänz Meischter werde...toaster hat geschrieben:Wieviel Schüss vore Bug meinsch denn bruucht dr FCB no? Dasch jetzt ungfähr dr 4t oder 5t gsi. Dä Bug muess scho Löcher ha und trotzdäm bringts nüt.
Aber egal, gspielt hän si hüt ok und aarau isch halt eifach au stark gsi. Numme isch jetzt die unglaublichi Arroganz vo gwüsse do inne (mir wärde scho geg Xamax meischter etc.) hoffetlich emol gstoppt. Dr grambamuli kunnt worschinlich bald wider go zünde, aber dä isch jo zum Glück syt sim erschte Bytrag uf minere Ignor Lischte (und trotzdäm muess ich si geklöne in de Zitat läse).
die nächsten 3 matchs gewinnen und wir sind meister.. denk doch mal positiv jungs...und vielleicht sogar weniger da yb die punkte auch noch nicht hat!!!
das stricher pack am freitag wegputzen. Dann auswärts xamax schlagen ( zubi wird uns helfen
) und dann sehen wir vor dem letzten spieltag wi die ausgangslage ist...ich glaube yb wird morgen schon punkte liegen lassen.
und ausserdem war das heute eine gute leistung wenn der ball nicht reinwill will er nicht aber klar war die aktion ganz am schluss mit vielem unvermögen unseren jungs gespickt.
aber hei 3 matchs gewinnen und wird sind meister!!!!! also auf gehts!!!
das stricher pack am freitag wegputzen. Dann auswärts xamax schlagen ( zubi wird uns helfen

und ausserdem war das heute eine gute leistung wenn der ball nicht reinwill will er nicht aber klar war die aktion ganz am schluss mit vielem unvermögen unseren jungs gespickt.
aber hei 3 matchs gewinnen und wird sind meister!!!!! also auf gehts!!!
ALLES FÜR ÖISÄ FCB!
- andreas
- Erfahrener Benutzer
Den hesch aber e schlechts Empfindigsvermöge. Vo Afang ah händ si wie d Führ-littlesnow hat geschrieben:Ha nöd s'Gfühl gha hüt, als welled alli Rotblaue, wo uf em Platz gstande sind, mit letschter Konsequänz Meischter werde...
wehr nach vorne gspilt, dr Pfoschteschuss vom Streller isch nur eini vo x Chance
gsy.
Denne nachem 1:0 isch me tatsächlich biz z passiv gsy. S 1:1 naja, e andere
Schiri pfifft vilicht, e Suntigsschuss wo en anders mol drnebe goht. Bim 1:2
goht e Fehlpass voruss, Pech füre Costanzo, wil er dr Rogerio chuum beriehrt.
Au Pech bim Penalty, wär fascht dra gsy.
Denne het Basel sogar no besser gspilt, vilicht sogar die beschti Viertelstund
in dem Johr. Es isch nid nur eifach jede Pass hoch füre gange, oft sin schön
usegspilti Chancene z stand cho. 2 100%-igi dörf me halt in soneme Spil nid
vergeh, aber wege däm het Basel trotzdem guet gspilt abgseh vilicht vo 40 bis
60. Minute.
-
- Neuer Benutzer
Genau das ist ja das Problem, wieso spielt der FCB nicht so lange bis man 2-3:0 führt dann darf man ein wenig passiver werden, aber nicht bei einer 1:0 Führung.andreas hat geschrieben:Den hesch aber e schlechts Empfindigsvermöge. Vo Afang ah händ si wie d Führ-
wehr nach vorne gspilt, dr Pfoschteschuss vom Streller isch nur eini vo x Chance
gsy.
Denne nachem 1:0 isch me tatsächlich biz z passiv gsy. S 1:1 naja, e andere
Schiri pfifft vilicht, e Suntigsschuss wo en anders mol drnebe goht. Bim 1:2
goht e Fehlpass voruss, Pech füre Costanzo, wil er dr Rogerio chuum beriehrt.
Au Pech bim Penalty, wär fascht dra gsy.
Denne het Basel sogar no besser gspilt, vilicht sogar die beschti Viertelstund
in dem Johr. Es isch nid nur eifach jede Pass hoch füre gange, oft sin schön
usegspilti Chancene z stand cho. 2 100%-igi dörf me halt in soneme Spil nid
vergeh, aber wege däm het Basel trotzdem guet gspilt abgseh vilicht vo 40 bis
60. Minute.
- andreas
- Erfahrener Benutzer
Isch halt immer e biz e Abwege. Me het am Afang vom Spil gseh, dass AarauBlackhawk-89 hat geschrieben:Genau das ist ja das Problem, wieso spielt der FCB nicht so lange bis man 2-3:0 führt dann darf man ein bisschen passiver werden, aber nicht bei einer 1:0 Führung.
sehr wohl cha guete Konterfuessball spile. Und me het halt wele vermiide, dass
Aarau e Kontergoal schiesst.
Naja, schlussendlich wärs wohl besser, wenn dr FCB dr Druck uferhalte cha, so
lang wies goht. Das isch wirkli s einzige, was me ihne vorwerfe cha (und ich
denk, dass me das vor allem im Gross vorhalte muess! 95 Minute lang agriffe,
nid nur wens nötig isch... Vor allem hän mir jo gueti Spiler, wo jetzt au widr
so richtig in Form sind!)
Ich sag nüt derzue....
Usser...Loki du Depp, wieso machsch dä nit mittem Fuess ihne???

Kopf hoch, YB verliert morn gege Sion..
und vorallem, mir müen eifach die letschte 3 Spiel gwünne und alles isch guet
Usser...Loki du Depp, wieso machsch dä nit mittem Fuess ihne???

Kopf hoch, YB verliert morn gege Sion..
und vorallem, mir müen eifach die letschte 3 Spiel gwünne und alles isch guet

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
-
- Erfahrener Benutzer
di ärnscht???Nikopol hat geschrieben:. marque war gut.
die päss.....kei subere kopfball......langsam.....uslösig gege füre!!!!
vo mir us gseh mit em carlitos klar der schlächtischti gsi.
guet-sehr guet:
-streller(eifach wältklass, bi dr letschte chance machter alles richtig),eren(schad machteren nid), ergic(wie dä kämpft het!!)
ok:
-huggel, zanni, costanzo(penalty het er fascht ka), edu(z'spoot ihneko),
schlächt:
-majstorovic(e paar mol eifach nid zruckgrennt!!), hodel(bim gool stot er klar z wit wäg vom rogerio), perovic
no schlächter.....:
-marque(obe scho kommentiert), carlitos(1.HZ kei ball gseh, denn gsteigeret mit emne super pass ufe eren...aber im ganze z wenig für e söttige spieler), loggi (me holt spieler genau für söttigi momänt...für söttigi chance und är het versait)
gross:
-edu hät vellicht bitz friener könne ihneko
- Es isch die phase nachem 2:2 gsi wo me gmerkt het, dass au d basler mied sin. Dr Stocker wär vo mir us gseh genau die richtig person gsi wo do hät könnte öppis ändere.
-das är nid 3mol gwächslet het isch ok.
nid z vergässe...aarau het wirklich sau stark gspielt...sin zurächt ufem 5.Platz
so
jetzt hani dä klei rückschlag widdr wäggschteckt und freu mi saumässig ufs spiel gege d stricher...
UFGOHTS
Jamiroquai hat geschrieben: wieso gehst du an ein spiel ? um zuzusehen wie der fcb gewinnt, oder ? und nicht ob er schön spielt.......
-
- Erfahrener Benutzer
nei nid unbedingt...die zwei aarauer verteidiger stürme uf ihn losandreas hat geschrieben: P.S. @ Sharky: es war Streller, der hätte schiessen müssen!
und uf dr rächte site stön zwei basler völlig frei.
leider isch nüd drus worde

Jamiroquai hat geschrieben: wieso gehst du an ein spiel ? um zuzusehen wie der fcb gewinnt, oder ? und nicht ob er schön spielt.......
Du verwechselst "stark" mit "leidenschaftlich" - etwas was es beim FCB offensichtlich nicht mehr gibt...1majstorovic1 hat geschrieben:nid z vergässe...aarau het wirklich sau stark gspielt...sin zurächt ufem 5.Platz
PS: Aarau hat 1/10 des FCB-Budget zur Verfügung
[CENTER].
.
FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]
.
FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
si pass kasch nid besser spiele...drumm macht er alles richtigpanda hat geschrieben:echt? haben wir gewonnen? Strellers Siegestreffer muss mir entgangen sein
natürlich ka är au schiesse...häteren jedoch nid gmacht hätte alli gseit pass doch übere!
nein. allgemein fehlt mir beim FCB dass man einfach mal versucht zu schiessen statt immer wieder noch einen pass mehr zu spielen.1majstorovic1 hat geschrieben:häteren jedoch nid gmacht hätte alli gseit pass doch übere!
bei derart freier Schussbahn zu flanken halte ich allgemein für ziemlich dämlich und in dieser Situation absolut fahrlässig - genauso fahrlässig wie Marques Pass zum Gegner...
- Dome
- Erfahrener Benutzer
nei do hät sicher keine gsait pass übere...1majstorovic1 hat geschrieben:si pass kasch nid besser spiele...drumm macht er alles richtig
natürlich ka är au schiesse...häteren jedoch nid gmacht hätte alli gseit pass doch übere!
das isch e katastrophe aktion gsi...au wenns dr Streller isch
Signatur zu vermieten.