FCB - YB ausverkauft!

Diskussionen rund um den FCB.
C4-Joggeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von C4-Joggeli »

SCAR hat geschrieben:Zudem hat YB diese Woche und die Woche des Showdowns noch 2 englische Wochen. Das werden sie v.a diesen Sonntag in Sion spüren, wo das Tempo hoch sein wird...
das beste wäre doch:
YB verliert gegen luzern, sion und xamax
und wir gewinnen gleichzeitig gg aarau und züri zuhause

et voila, bereits im heimspiel gege züri vorziitig maischter!!!
und dänn dä pokal vor dä zürcher-kurve go ind höchi streckä mit emene banner "ihr wärded nie meh schwiizer maischter!"

*träum-modus-off*

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

tanner hat geschrieben:me cha sinni innere unruhe und spannig au mit settige ussage überspiele
Was isch den falsch an mini Ussag?
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Zargor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zargor »

rotoloso hat geschrieben:Was isch den falsch an mini Ussag?
weil du gewisse dinge überinterpretierst ...
- Irrtum sprach der Igel und stieg vom Kaktus -

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

rotoloso hat geschrieben:Wohl nümm vill, mir bruche jo schins jede johr Milione Transfers zum überläbe. Mit wäm wämmer das dä Summer schaffe? Höggschtens wenn de grad 10 uff's mol verkaufsch, dr einzigi womr im Kader hänn wo Mio. wärt isch, isch dr Costanzo sunscht kriegsch für käi einzige 1 Mio. zämme und mr bruche jo mehreri... bi gspannt ab wenn d'Juniore wieder sammle am Iigang.
die Hälfte des Solls ist mit dem Abgang von Felipe bereits wieder in den Aktiven ;) das ist ja erst in diesem Jahr gewesen,
d.h. Hodel wechselt zu Tottenham für 4 Mios und Eren zur Roma für 5 Mios und die Bilanz ist wieder ausgeglichen :rolleyes:

mi intressiere diä Zahlespielereie im Moment gar nid, i will Meister werde!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

rotoloso hat geschrieben:Was isch den falsch an mini Ussag?
wo stoot eppis fo falsch???

due lieber jede dag 2x es gebät gen himmel schigge, statt mit millione schongliere
für das hets ospelis, oerelis und sarasinlis :D

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Zargor hat geschrieben:weil du gewisse dinge überinterpretierst ...
Zum Bispill? D'Ussag vo dr Oeri isch klar gse, mir bruche jedi Saison Transfers über mehreri Milione.

Was ich denn drzue sag isch dasses eifach schwierig wird Milione z'verdiene wennme die guete Spieler verkauft, s'Gäld nid oder nur zumene kleine Teil in neui Investiere ka aber ändi Saison denn nomol Spieler für Milione z'verkaufe das goht au scho vo dr Logik här nid... wär wärdemer die Saison für e paar Milione verkaufe?
[/CENTER]

Zargor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zargor »

diese millionen werden "nur" benötigt wen sich nicht
andere einnahmequellen auftun (zB. das sie selber geld einschiessen muss)
das heisst aber nicht das es nur über den verkauf von spielern geht darum schrieb ich überinterpretiert

griessli-zargi

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

Und bald sprudeln dann ja die super league formula Trilliarden !

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Zargor hat geschrieben:diese millionen werden "nur" benötigt wen sich nicht
andere einnahmequellen auftun (zB. das sie selber geld einschiessen muss)
das heisst aber nicht das es nur über den verkauf von spielern geht darum schrieb ich überinterpretiert

griessli-zargi
Sie hett aber au gsäit ka dass Sie dr FCB nid wytter finanziere will und anderi Investore wärde sich (zu rächt) hüete bim FCB gäld z'investiere solang sie no demit ummespielt.
nobilissa hat geschrieben:Und bald sprudeln dann ja die super league formula Trilliarden !
Dr Superleague Formula sag ich no e riise Zuekunft voruss, solang d'Renne mindeschtens in de Länder vo de Teilnähmende Mannschafte au Live im TV (am beschte Free TV) überträit wärde do könnt wirklich no e rächte Batze iinekoh.
Zargor hat geschrieben:quelle bitte :)
Versch. interview in dr verboteni Zyttig und Blick... sinn do inne vorhande. Sie meint dr FCB muess sich sälber finanziere.
[/CENTER]

Chancellor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chancellor »

und sonst müssen die spielerfrauen -vertraglich vereinbart- halt auf den strich geschickt werden! dammi siech
Betreten des Rasens verboten!

Zargor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zargor »

rotoloso hat geschrieben:Sie hett aber au gsäit ka dass Sie dr FCB nid wytter finanziere will
quelle bitte :)

XxNOSTRADAMUSxX
Erfahrener Benutzer
Beitrag von XxNOSTRADAMUSxX »

rotoloso hat geschrieben:Versch. interview in dr verboteni Zyttig und Blick... sinn do inne vorhande. Sie meint dr FCB muess sich sälber finanziere.
haha meine ka sie no viel.. wie zahle, wennr sich ebe doch nit sälbr finanziert..
http://www.stadion-landhof.ch

wär's lääbe will, muess s'lääbe gäh!

Zargor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zargor »

"müsse" sich selber finanzieren..

ich habe nie wörtlich gelesen das sie nicht mehr
willig ist geld einzuschiessen wen es nicht anders gehen würde
ausserdem ist papier sehr geduldig und journis meistens unkorrekt

griessli-zargi

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

rotoloso hat geschrieben:Sie hett aber au gsäit ka dass Sie dr FCB nid wytter finanziere will und anderi Investore wärde sich (zu rächt) hüete bim FCB gäld z'investiere solang sie no demit ummespielt.
das hets sie nie gsait also hör emol uff sache so widerzgäh wie du es gärn ghört hättisch, es goot jo eh nur drumm, das de(der) e grund händ, wider mit em apisse aazfoh

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

tanner hat geschrieben:das hets sie nie gsait also hör emol uff sache so widerzgäh wie du es gärn ghört hättisch, es goot jo eh nur drumm, das de(der) e grund händ, wider mit em apisse aazfoh
Sie säit dass sie defizit deckt und das wars aber wennmr unbedingt Milionetransfers bruuche um s'Budget halte z'könne und mir denn aber käini Milionetransfers schaffe (wär au??) meinsch butteret sie denn grad 6-7 Mio. eifach eso iine? I ha do mini Zwiefel...

I mein, immerhin sinn d'Milione vo de Transfers vo Kuzmanovic, Rakitici, Caicedo, Delgado, Petric, usw. + e grosse Teil vo de CL Iinahme alli benutzt worde zum s'Budget im Lot z'bhalte, denn Transfers hetts käini geh wo nur aanöcherend 10% vo dene Iinahme entspräche.
[/CENTER]

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

rotoloso hat geschrieben:Sie säit dass sie defizit deckt und das wars aber wennmr unbedingt Milionetransfers bruuche um s'Budget halte z'könne und mir denn aber käini Milionetransfers schaffe (wär au??) meinsch butteret sie denn grad 6-7 Mio. eifach eso iine? I ha do mini Zwiefel...
das isch dis rächt, nur üssemers nid, und statt wie der bligg, i allem, sigs der ergic bim sforza(wobi das nidemol im bligg gstande isch :D ), d'öri wo badet oder der zanni wo suscht öppis macht, irgend es gschichtli dri z'dichte, denn doch lieber nüt schriibe, oder fähld dir der 10er von dortmund :cool:

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

tanner hat geschrieben:das isch dis rächt, nur üssemers nid, und statt wie der bligg, i allem, sigs der ergic bim sforza(wobi das nidemol im bligg gstande isch :D ), d'öri wo badet oder der zanni wo suscht öppis macht, irgend es gschichtli dri z'dichte, denn doch lieber nüt schriibe, oder fähld dir der 10er von dortmund :cool:
Gwüssi sache sinn Iilüchtend, do muesseme nid meh als 1 und 1 könne zämmezelle, wenn sie in all dene Johre, nie so vill Gäld het springe loh... wieso jetzt plötzlich?
[/CENTER]

Ishara
Benutzer

Beitrag von Ishara »

z basel a mym ryy hat geschrieben:20000 modefäns, die nacher sagen können ich war dabei...
oder warum kommen plötzlich soo viele.
WORD! Ich freue mich nicht wegen der voraussichtlich beeindruckenden Kulisse, sondern wegen der fussballbedingt spannenden Affiche. Wahrscheinlich wird es selbst im D Balkon wieder Leute geben, welche reklamieren, wenn man aufsteht und fragen, was Offside ist... :mad:
Nur BASEL, sonst nichts...

FC BASEL in die CL! (ANTI SF DRS... da verfolge ich Auswärtsspiele lieber via Radio)
Gibts eigentlich schon ein Nummernschild "FC Basel Meister & Cupsieger 2008"?

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

S Spiel isch nümm usverkauft. S het im Moment grad 4 Tickets im A.

Falls öper no brucht....

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Jetzt sind sie wieder weg.

An dä wo se isch go kaufe... gärn gscheh. ;)

BaselStar
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BaselStar »

Usverkaufts Joggeli wen dr FCB spielt isch eifacht geil...egal wens 180000 Moedefans sind wo kömme..haubtsach en geili kullise!!! und schlimmer kas jo nid wärde mit meh..vo dem her...freu mi jezte scho!!!!!!
FC BASEL ÜBER ALLES

Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
:eek: :D

geforce
Erfahrener Benutzer

Beitrag von geforce »

BaselStar hat geschrieben:egal wens 180000 Moedefans sind wo kömme.
so vil hän im joggeli zum glück gar nit platz ;)

Sir.P
Neuer Benutzer

Beitrag von Sir.P »

MIR WÄRDE MEISTER GEGE YB UND SINGE DIE GANZI NACHT... KÄMPFE BASEL :cool:

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

Wir werden gegen Xamax Meister, YB verliert morgen und gewinnt nicht gegen Sion und GC! Kein Bock zu rechnen ob das wirklich schon reicht, aber egal :D In Neuenburg Meister, auf der Rückfahrt feiern!
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

FCB since 1994
Erfahrener Benutzer

Beitrag von FCB since 1994 »

BaselStar hat geschrieben:Usverkaufts Joggeli wen dr FCB spielt isch eifacht geil...egal wens 18000 :D ;) Moedefans sind wo kömme..haubtsach en geili kullise!!! und schlimmer kas jo nid wärde mit meh..vo dem her...freu mi jezte scho!!!!!!
I hoffe eifach druff, das en wördigi Stemmig werd herrsche ond s Publikum e bez metfieberet ond de FCB aführet, es wär scho schön s Joggeli mol usverchauft z gseh, met Häxekessel-Stemmig werd aber wohl no laaang en Traum bliibe... :rolleyes:
Für immer ROTBLAU - 1893

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

ech gfende das ou :D

(sorry alte, das hed miese syy)

im ärnscht: um stimmig mues me sich kei sorge mache, wenns no offe isch, do göhn eh alli voll ab! :)
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

FCB since 1994
Erfahrener Benutzer

seth hat geschrieben:ech gfende das ou :D

(sorry alte, das hed miese syy)
:confused:
seth hat geschrieben: im ärnscht: um stimmig mues me sich kei sorge mache, wenns no offe isch, do göhn eh alli voll ab! :)
Es wär schön, wenns au scho entschede wär (egal för wär) ond s gliich e Bombestemmig gäbi... :) Uf dr Ensel sölls so öbbis au gäh...
Für immer ROTBLAU - 1893

Knipser
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Knipser »

Chancellor hat geschrieben:und sonst müssen die spielerfrauen -vertraglich vereinbart- halt auf den strich geschickt werden! dammi siech
halti definitiv für die wahrschienlichsti und besti lösig

:D :D :D

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

FCB since 1994 hat geschrieben: :confused:

Es wär schön, wenns au scho entschede wär (egal för wär) ond s gliich e Bombestemmig gäbi... :) Uf dr Ensel sölls so öbbis au gäh...
1. insider ;) di dialäggt mit de villne E's isch luschtig und zumene gwisse deil verpönt do inne :D

2. für mis härz wärs sicher optimaler wenns scho entschiide wär, aber die RICHTIG geili stimmig kame halt nur ha, wenns wirklig um alles goht!

edit: schön wärs nur, wenns scho für uns entschiide isch!!! mir sin und wärde nit d insle syy!
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

FCB since 1994
Erfahrener Benutzer

seth hat geschrieben:edit: schön wärs nur, wenns scho für uns entschiide isch!!! mir sin und wärde nit d insle syy!
I fänds au besser, dä FCB werd Maischter :D ;)

So nor 3 E :rolleyes:
Für immer ROTBLAU - 1893

Antworten