Tamboure Gsuecht
- schneewittch
- Neuer Benutzer
Tamboure Gsuecht
Mir sin e grümpel clique (nid ganz schissdräggzügli und au nid ganz e normali clique) mit ca. 10 mitglieder. vo dene 10 pfiffe 8 stück und 2i trummle.
mir laufe nie am umzug mit, sondern laufe grad dört dure wos uns passt und wenns uns passt. und sganze johr dure macht jede so viel für dfasnacht wies ihm passt... mir sin eifach e hufe vo fasnächtler wo will e tolli fasnacht zämme erläbe...
und wenn du trummlisch und au so i gstellt bisch denn mäld di doch per pn...
mir laufe nie am umzug mit, sondern laufe grad dört dure wos uns passt und wenns uns passt. und sganze johr dure macht jede so viel für dfasnacht wies ihm passt... mir sin eifach e hufe vo fasnächtler wo will e tolli fasnacht zämme erläbe...
und wenn du trummlisch und au so i gstellt bisch denn mäld di doch per pn...
noch ein schnittchen schneewittchen???
- drummerbhoy
- Erfahrener Benutzer
- schneewittch
- Neuer Benutzer
zerst mol entschuldigung wägem umzugmaradoo hat geschrieben:weli märsch? durchschnitts alter? fraue? männer?

mir sin vo 26ig bis 33ig (sbenäh lömer jetzt mol lo sy...)
4i männer und dr räst fraue
die alte, arabi, ryslaifer, läggerli, glopfgeist, z'basel, naarebaschi, rossignol, saggoddo, festspiel, whisky, dudelsagg, glugsi, route symphonie, altfrangg, ueli, pfiffer retraite...
schneewittch hat geschrieben:...und 2i trummle.
Kennsch Du d Bedüttig vo de Zaale, wo Du schrybsch?schneewittch hat geschrieben:...vo 26ig bis 33ig...
4i männer ...
zwai-i drummle
sächsezwanzig-ig
dreiedryssig-ig
vier-i Männer
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe
Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe
Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin
s Repertoire dönt für mi nidd schlächt - miesst niddmol e huffe dezue lerneschneewittch hat geschrieben:zerst mol entschuldigung wägem umzug
mir sin vo 26ig bis 33ig (sbenäh lömer jetzt mol lo sy...)
4i männer und dr räst fraue
die alte, arabi, ryslaifer, läggerli, glopfgeist, z'basel, naarebaschi, rossignol, saggoddo, festspiel, whisky, dudelsagg, glugsi, route symphonie, altfrangg, ueli, pfiffer retraite...

Händ Ihr au e Name? Gits Fötteli vo de Fraue?

-
- Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Hmmm Mien denn immer alli so ussgfalleni Märsch ha , mir nämme das Johr äxtra dr Gluggsi wieder yhne... Oldschool isch sicher nit immer sooo rassig aber cha durchus au pflägt wärde.
To the topic: ammene Distig ok cha me sicher mol e Umang mache sunst blieb y bi dr Stammclique...
To the topic: ammene Distig ok cha me sicher mol e Umang mache sunst blieb y bi dr Stammclique...

Rony hat geschrieben:Basel ist ein bevölkertes Museum mit museumsreifer Bevölkerung.
- schneewittch
- Neuer Benutzer
- schneewittch
- Neuer Benutzer
simmer dra - sin sozage grad chli im umbruch...Kolaps hat geschrieben:S Repertoire findi sehr bescheide, das wär vor ca. 15 Johr no oke gseh. Grad für sone kleins Grüppli würds sichs sicher lohne dr eint oder ander Marsch usezgheie und e chli öbis usgfalleners ihne znäh.
-
- Benutzer
-
- Benutzer
-
- Benutzer
- schneewittch
- Neuer Benutzer