Panini-EM'08-Bildli-Sammelthread
DangerMouse hat geschrieben:im manor 4te stock.. es het insgesammt 250000 bildli wo sie verschenke..
muesch nur amene glücksrad dreihe..sgoht no soviel ich weiss bis am samstig oder bis sie keini bildli mehr hend
ok merci =) hesch öbbis gwunne?
kamme nur 554 bilder oder nüt gwünne?
isch das so überhaupt no luschtig? innerhalb vo 48h s helft z fülle? ich find das vil spannender wemme 2-3 wuchelang oder so immer am obe nachem schaffe oder jede zweite daag. 5-10 päckli holt und sich so d bilder zämmekauft. und halt denne je nach alter bim schaffe/in dr schuel die dinger düschlet oder im verein oder wie au immer.^^lanos hat geschrieben:i BRUCH NO 8 BILDLI!!!! DENN HANNI S ALBUM VOLL!!!
DRINGEND GSUECHT WÄRDE:
102, 221, 223, 283, 284, 341, 345, 493
BITTE PN MÄLDE
- DangerMouse
- Erfahrener Benutzer
aha jo hät jo nur miesse luege wär dr bytrag obe gschirbe het^^ no hätti miesse schnalle dass du jo 554 gwunne hesch sry^^DangerMouse hat geschrieben:nei es het ufem rad 5 bildli 10, 20 ,120 250 und 554 oder so gwünnsch immer öbbis
jo han 554 bildli gwunne![]()
aha ok guet denne gangi glaubs au mol no go verbyy luege =)
Du gohsch also go kaufe, denn tüschlisch Bilder, denn gohsch wieder go kaufe und hesch jedesmol söttigi drby wo du dir vorher ertüschlet hesch?swissstar hat geschrieben: isch das so überhaupt no luschtig? innerhalb vo 48h s helft z fülle? ich find das vil spannender wemme 2-3 wuchelang oder so immer am obe nachem schaffe oder jede zweite daag. 5-10 päckli holt und sich so d bilder zämmekauft. und halt denne je nach alter bim schaffe/in dr schuel die dinger düschlet oder im verein oder wie au immer.^^
Ich ha mr gester 52 Päckli kauft und morn krieg ich no 100 Päckli. denn han ich 760 Kläbe und cha in Ruhe go tüschle.
dafür hab das deutsche Wunderteam um G. Netzer 1972 und jede Menge Schweizer; auch France macht Fortschritte !Maischter04 hat geschrieben:Du hesch dämmfall au keini Dütsche...ich ha bald alles voll aber keini dütsche...nid emol die bi de action bilder
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)
Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.
ein Doppeltes bei 15 Pägglibasler hat geschrieben:ha mir geschter 40 päggli zoge und kei einzigs bildli doppelt ka
bi mir hets diesjohr viel türke, öschtriicher und portugiese, aber nit so extrem wie letscht mol an dr wm d holländer![]()
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)
Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.
- FcBaslerin
- Neuer Benutzer
sicher nid?Flyergirl hat geschrieben:do chan ich mi nume aschliesse...und 3 kollege au...
ps: ev. hani au no öpis deheim vom 06... ha zwar glaub s meischte verschänggt am schluss... voll hani mis aber au nid...
[CENTER](c) Barty, 2009 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]
[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]
- FcBaslerin
- Neuer Benutzer
ich habe übrigens eine geniale panini tauschbörse im internet gefunden. die seite heißt http://www.90minuten.at - dort tauschen bereits über 2.800 user ihre bildli ... ich hab dort schon das wm album getauscht und innerhalb von wenigen tagen mein album vollgehabt.. ist genial die seite (ist zwar aus österreich, aber das ist ja egal ..)
http://www.90minuten.at/panini.php
es sind dort übrigens auch alle alten alben zum tausch online .. bis zur wm 1978 .. echt cool die seite
http://www.90minuten.at/panini.php
es sind dort übrigens auch alle alten alben zum tausch online .. bis zur wm 1978 .. echt cool die seite
Türke, Portugiise, Grieche, sind bi mir au massiv vorhande.Delgado hat geschrieben:In 25 Päckli scho 2 Dütschi Dopplet, dr Lehmann und dr Friedrich.
Dütschi, Türke, Portugiise, Holländer, Grieche und öösis sind bi mir überdurchschnittlich viil vorhande.
Dr räscht zieht sich so durch alli Teams.
Aber au d Kroate.
Eifach Dütschi nid!!!
- Caicedo Junior
- Erfahrener Benutzer
- Caicedo Junior
- Erfahrener Benutzer