FCB kurz vor finanziellem Kollaps?

Diskussionen rund um den FCB.
komposchti
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1603
Registriert: 11.03.2005, 17:18

Beitrag von komposchti »

rotoloso hat geschrieben:.....Mir sötte uns nid z'friede geh mitm "mithalte" in dere Gurkelige, mir müesste die dominiere. Unsere scouting, scho nur innerhalb vo dr Schwizz, sött eso aktiv si, dass mir jede Fuessballer wo potential het, zu uns hole. Spieler wo zu de grosse ussländische Mannschafte wäggsle, sötte bim FCB si will dr FCB die scho vorhär entdeckt het. Das hämmer e zittli lang gmacht, jetzt nümm....
Stell dr emool vor, dr FCB würdi das wirgglig esoo mache, denn hätti är in kürzester Zyt e Kader zwüsche 40 und 60 Naase. Das mir das e Zyt lang gmacht heige esoo, stimmt doch nit. Das kasch doch glatt vergässe ! Jede Verein längt ab und zue in d'Schissi bezgl. Spyyler-Yykauf. S'Paradebyspyyl sinn d'Stricher mit ihrne drey lächerliche Quote-Schwede oder YB mit ihrem Super-Brasilianer vo Barcelona, wo, wie sich uuse gstellt hett, nit emool im Resärveteam zem Ysatz ko isch. Und dass e Schneuwly als damalige U17-Europameischter nur 3. oder 4. Wahl isch bi YB, hätt bi uns scho längscht e Palascht-Revolution ussglöst. Denn nach dym Prinzip miessti dää jo scho lang bi uns sy.......

Benutzeravatar
Chancellor
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 3285
Registriert: 20.07.2006, 13:29
Wohnort: im Kanzleramt

Beitrag von Chancellor »

rotoloso hat geschrieben:Und dir meinet nid dass d'Verpflichtig vom MP meh als 3 Johr zrugg liggt?
wir rechnen in überlangen jahren...
Betreten des Rasens verboten!

Benutzeravatar
e Härzigs
Benutzer
Beiträge: 92
Registriert: 08.02.2006, 14:24

Beitrag von e Härzigs »

rotoloso hat geschrieben:Will mir d'Referänz für jede junge Fuessballer in dr Schwizz sötte si, es sött eso wytt koh dass jede junge Fuessballer weiss "Wenn i im Ussland karriere mache will, denn muess i bim FCB spiele."

Vogel... ebbe jo... die aagäblichi Pfiffe wo bi uns alli so schnäll wie möglich hänn well los wärde.
Das ist aber ein bisschen arrogant!

Benutzeravatar
Chancellor
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 3285
Registriert: 20.07.2006, 13:29
Wohnort: im Kanzleramt

Beitrag von Chancellor »

rotoloso hat geschrieben:Es dörf eifach nid si dass e Bobadilla vo Congeli zu GC goht...
wie hier schon mehrfach bemerkt wurde, wurde dieser spieler bereits unter der obhut des geiernasen-vogels bei congeli parkiert. da war längst nichts mehr zu machen
Betreten des Rasens verboten!

Benutzeravatar
rotoloso
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 5894
Registriert: 07.12.2004, 09:16

Beitrag von rotoloso »

e Härzigs hat geschrieben:Wer sagt denn, dass die beiden Spieler zu Basel wollten. Vielleicht wollten sie zu GC und Arsenal. Es ist ja nicht jedem Spieler gegeben für den FCB zu spielen, auch wenn das Finanzielle stimmen würde.
Das isch e Argumänt, aber zumindescht probiere und wenn's dr FCB wirklich mit probiert hätt denn wär das au Publik gworde wie das immer passiert.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************
[/CENTER]

Benutzeravatar
rotoloso
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 5894
Registriert: 07.12.2004, 09:16

Beitrag von rotoloso »

e Härzigs hat geschrieben:Das ist aber ein bisschen arrogant!
Das sött aber eso si, mir wänn in dr Schwizz "DIE" adrässe si, mir wänn dr Schwizzer Fuessball dominiere, das isch mehrmols betont worde, denn muess das eso si.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************
[/CENTER]

komposchti
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1603
Registriert: 11.03.2005, 17:18

Beitrag von komposchti »

rotoloso hat geschrieben:Es dörf eifach nid si dass e Bobadilla vo Congeli zu GC goht... oder das mir e Senderos nid scho vor Arsenal entdeckt hänn. Klar wärer früener oder spöter gange aber mir sötte doch scho vor Arsenal uff so eine Uffmerksam wärde, dä hätte mir zu sine Servette zytte sötte verpflichte.
Do liggsch falsch, Digge !
Dr Bobadilla isch e Entdeckig vom Vogel gsi und är hett ihn zue Congeli brocht, damit är Spyylpraxis griegt. Druffaabe isch klar gsi, dass är zue GC wächsle wird, es sei denn, dr FCB hätt-y em Konsortium, wo dr Bobadilla bsitzt, e Millione-Aagebot gmacht.
übrigens, s'absolute Supertalänt Jonas Elmer, wo als 14-jährige zu Chelsea gange isch, frischtet jetz sy Dasein als Halb-Stammspyyler bim FC Aarau. Dä wär bi uns nit emool in dr Startformation vo dr U21. Me kaa doch nit jede, wo halbwägs e grade Pass zstand griegt, grad zem FCB hoole.

Benutzeravatar
rotoloso
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 5894
Registriert: 07.12.2004, 09:16

Beitrag von rotoloso »

komposchti hat geschrieben:Stell dr emool vor, dr FCB würdi das wirgglig esoo mache, denn hätti är in kürzester Zyt e Kader zwüsche 40 und 60 Naase. Das mir das e Zyt lang gmacht heige esoo, stimmt doch nit. Das kasch doch glatt vergässe ! Jede Verein längt ab und zue in d'Schissi bezgl. Spyyler-Yykauf. S'Paradebyspyyl sinn d'Stricher mit ihrne drey lächerliche Quote-Schwede oder YB mit ihrem Super-Brasilianer vo Barcelona, wo, wie sich uuse gstellt hett, nit emool im Resärveteam zem Ysatz ko isch. Und dass e Schneuwly als damalige U17-Europameischter nur 3. oder 4. Wahl isch bi YB, hätt bi uns scho längscht e Palascht-Revolution ussglöst. Denn nach dym Prinzip miessti dää jo scho lang bi uns sy.......
Ahhh.... logisch... ich red vo dene wo wirklich potential hänn e grossi Karriere z'mache... wievill Schwizzer Fuessballer hänn in de letschte 10 Johr wirklich e grossi Karriere gmacht?? 40-60 pro Saison??
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************
[/CENTER]

Benutzeravatar
Realist
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1339
Registriert: 29.09.2006, 06:55
Wohnort: St. Jakobs-Park C4

Beitrag von Realist »

Shamrock hat geschrieben:Und worum dörf das nid si, wenn dr Vogel sich scho d'Rächt an ihm gsicheret hett. Du weisch jo nit, an wär sich dr FCB sini zuekünftige Rächt gsicheret het. Und Scouting bi de 14-15 Jöhrige in dr Schwiiz schiint in Europa rächt beliebt zy, das will jo dr Platini ändere und do bini schwer derfür, as dä Verein, wo e Spieler usbildet hett, au dr erschti Profivertrag mit em abschliesst. Das cha, find ich, dä Nochwuchsverein in dr Schwiiz numme hälfe und sie stärgge.
Endlich emol e Meinig woni 100% cha dehinter stoh. Wär d Vorarbeit leistet söll au no echli in Gnuss vo de Loorbeere cho bevor er den ins Usland witertransferiert wird.
[CENTER]Copyright by Realist-alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.

Benutzeravatar
rotoloso
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 5894
Registriert: 07.12.2004, 09:16

Beitrag von rotoloso »

komposchti hat geschrieben:Do liggsch falsch, Digge !
Dr Bobadilla isch e Entdeckig vom Vogel gsi und är hett ihn zue Congeli brocht, damit är Spyylpraxis griegt. Druffaabe isch klar gsi, dass är zue GC wächsle wird, es sei denn, dr FCB hätt-y em Konsortium, wo dr Bobadilla bsitzt, e Millione-Aagebot gmacht.
Das hani nid gwüsst aber uff die anderi Sytte... wieso isch e Vogel nümm bi uns?? Alli hännen verfluecht wonr do gse isch, debi hett är e grosse Biitrag drzue gleischtet ka dass dr FCB gross gworde isch, do gsehtme wievill dä vo sim Gschäft verstoht und unseri Gigi jagten wägg... das isch doch nur e Argumänt meh wo bewiist wie schlächt mir im Scouting in dr Schwizz sinn.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************
[/CENTER]

Benutzeravatar
Shamrock
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 3958
Registriert: 16.12.2004, 15:27

Beitrag von Shamrock »

Realist hat geschrieben:Endlich emol e Meinig woni 100% cha dehinter stoh. Wär d Vorarbeit leistet söll au no echli in Gnuss vo de Loorbeere cho bevor er den ins Usland witertransferiert wird.
Ich hoff är bringt das duure, woni das vor öppe zwei Wuche im Teleteggscht gläse ha, hani mi total gfreut, mol luege ob är das cha duurezieh, es wär uff jede Fall e Honorierig an unseri Lütt wo dä ganzi Chrampf mit em Nochwuchs händ. Und es brächti bi spötere internationale Verchäuf grad e bitz Batze meh ins Kässeli :)

komposchti
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1603
Registriert: 11.03.2005, 17:18

Beitrag von komposchti »

rotoloso hat geschrieben:Ahhh.... logisch... ich red vo dene wo wirklich potential hänn e grossi Karriere z'mache... wievill Schwizzer Fuessballer hänn in de letschte 10 Johr wirklich e grossi Karriere gmacht?? 40-60 pro Saison??
De hesch nit begryffe, was y ha welle saage.
Oft gseht me bimene Junge e unglaubligs Potential, aber spööter stellt sich uuse, dass är halt doch nit esoo guet isch (siehe Elmer, Schneuwly, Burki, Dzombic etc.) aber handkehrum git's genau die umgekehrte Fäll, wo me nit hett welle und sich genau die spööter als Sänkrächtstarter entpuppe (Inler, Muri etc.).

Es isch immer e gwüsses Risiko und au Glück drbi, me kaa nit zue 100% voruss saage, dass e Junge au emool sicher yyschloht. Um das Risiko kunnt me nit umme, drumm wär's e Heisse, alli "mögliche" Talänt sofort z'hoole.

Die letschti Generation sinn jo unseri Morganella, Frei und Stocker, alles keini Basler; vorhär isch es dr Kuzma und dr Raki gsi, au keini ächte Basler. Und bi de U16-U18 warte scho die nöggschte Talänt, teilwyys au keini Basler, aber scho zue uns gholt. Du kasch also nit behaupte dr FCB machi zwenig in dääre Richtig.

Benutzeravatar
Realist
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1339
Registriert: 29.09.2006, 06:55
Wohnort: St. Jakobs-Park C4

Beitrag von Realist »

Shamrock hat geschrieben:Ich hoff är bringt das duure, woni das vor öppe zwei Wuche im Teleteggscht gläse ha, hani mi total gfreut, mol luege ob är das cha duurezieh, es wär uff jede Fall e Honorierig an unseri Lütt wo dä ganzi Chrampf mit em Nochwuchs händ. Und es brächti bi spötere internationale Verchäuf grad e bitz Batze meh ins Kässeli :)
Genau, und ich denk eso würde d Klüb au mitmache und denoch au mit me Freud uf die ganzi Entwicklig zrugg luege. Aber leider voht das Hützutag scho bi de F oder E Juniore a das die grössere Klüb chöme um die Jungs z hole, was minere Meinig viel zfrüeh isch.
[CENTER]Copyright by Realist-alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.

Benutzeravatar
rotoloso
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 5894
Registriert: 07.12.2004, 09:16

Beitrag von rotoloso »

komposchti hat geschrieben:De hesch nit begryffe, was y ha welle saage.
Oft gseht me bimene Junge e unglaubligs Potential, aber spööter stellt sich uuse, dass är halt doch nit esoo guet isch (siehe Elmer, Schneuwly, Burki, Dzombic etc.) aber handkehrum git's genau die umgekehrte Fäll, wo me nit hett welle und sich genau die spööter als Sänkrächtstarter entpuppe (Inler, Muri etc.).

Es isch immer e gwüsses Risiko und au Glück drbi, me kaa nit zue 100% voruss saage, dass e Junge au emool sicher yyschloht. Um das Risiko kunnt me nit umme, drumm wär's e Heisse, alli "mögliche" Talänt sofort z'hoole.
Klar birgt das e gwüsse Risiko, au die gröschte Manschafte vo dr Wält hänn scho Fuessballpflöck aagstellt und's erscht im Nochhinein gmerkt. Aber me ka nid uss Angscht öbbis falsch z'mache gar nütt me mache.
komposchti hat geschrieben: Die letschti Generation sinn jo unseri Morganella, Frei und Stocker, alles keini Basler; vorhär isch es dr Kuzma und dr Raki gsi, au keini ächte Basler. Und bi de U16-U18 warte scho die nöggschte Talänt, teilwyys au keini Basler, aber scho zue uns gholt. Du kasch also nit behaupte dr FCB machi zwenig in dääre Richtig.
Um das goht's jo au nid, das isch Junioreförderig, ich red vo Spieler uss de Nati A (und evtl. sogar Nati B klubs) wo in dr 1. Mannschaft gholt wärde.

Bispil vo de letschte Johre:
Gimenez
Rossi
Smilianic
Carlitos
Petric
Zwyssig

Das machemer jetzt ebbe nümm...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************
[/CENTER]

Benutzeravatar
e Härzigs
Benutzer
Beiträge: 92
Registriert: 08.02.2006, 14:24

Beitrag von e Härzigs »

rotoloso hat geschrieben:
Um das goht's jo au nid, das isch Junioreförderig, ich red vo Spieler uss de Nati A (und evtl. sogar Nati B klubs) wo in dr 1. Mannschaft gholt wärde.

Bispil vo de letschte Johre:
Gimenez
Rossi
Smilianic
Carlitos
Petric
Zwyssig

Das machemer jetzt ebbe nümm...
Es gibt im Moment auch keine Spieler in der Liga welche die Klasse von den o.e. Spielern haben. Diejenigen welche gut spielen sind entweder ex-Basler oder die anderen wollen nicht zum FCB.-
Der FCB hat in letzter Zeit sehr viele junge Spieler in der Mannschaft. Diese brauchen ihre Zeit. Einen wie Bojan von Barca ist ein Ausnahmetalent. Um einen solchen zu finden, braucht es viel Glück und Geld.

Benutzeravatar
auslandbasler
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 933
Registriert: 10.12.2004, 10:16

Beitrag von auslandbasler »

komposchti hat geschrieben:Du vergisst aber leider einen wichtigen Punkt. Wer den Erfolg noch nicht hatte, muss auch nicht soviel in ein Team investieren, resp. das Budget kann kleiner gehalten werden. Erst mit dem Erfolg kommen die grossen Verbindlichkeiten. Der FCB musste ab 2003 als Meister und CL-Teilnehmer die Löhne resp. Siegerprämien zwingend anheben, um wenigstens einen Teil der Mannschaft halten zu können. Keine Mannschaft auf der Welt holt einen Titel für "Gottes Lohn". Sobald der Erfolg da ist, fordern die Spieler eine Abgeltung in bar. Falls YB Meister werden sollte, fallen auch sie in die Mühle, ihre Spieler finanziell besser stellen zu müssen. Dasselbe passiert momentan den Strichern, 2 (erschlichene) Titel und der Kern der Meisterequipe ist bereits weg, die Löhne/Prämien der Gebliebenen mussten erhöht werden, dazu kamen keine neuen, gleichwertigen Leistungsträger und schon fällt man ins Mittelmass zurück. Ohne die Vorrunde, wo man den Niedergang noch übertünchen konnte, wären sie jetzt auf ca. Rang 7 !

Der FCB hingegen hält sich trotz zuletzt mittelmässiger Leistungen und schwächer zusammen gestellter Mannschaft seit vier Saisons immer auf Platz 1 oder 2. Alles wurde also nicht falsch gemacht. Es fehlt grundsätzlich wenig. Dass nicht attraktiv gespielt wird, liegt nicht an der Zusammensetzung der Mannschaft sondern am Trainer. Aber aus Sicht des Trainers steht der nackte Erfolg halt in der Hierarchie über der Attraktivität der dargebotenen Leistung.
so ein scharrn. die löhne muss man überhaupt nicht erhöhen und auch die prämien bleiben die verhandelten. natürlich kommen im meisterjahr die höheren ansätze zum zuge, das ist auch gut so, denn in diesem meisterjahr sind auch die ticketabsätze und fanartikelverkäufe tendenziell höher. wenn ein jahr später der erfolg nicht mehr da ist, sinken auch die prämien wieder.

wenn man sich dann blenden lässt, vom erfolg, ersetzt man die abgewanderten spieler mit anderen und zahlt denen mehr, als sie wert sind und als man sich langfristig leisten kann. und dann kommt das strukturelle defizit.


und hoffentlich hält sich der fcb vorne, sonst gäbe es ihn nicht mehr. 9 mio stadionkosten kann man sich nur leisten, wenn man immer um den meistertitel mitspielt. und der meistertitel muss auch immer das ziel sein, nicht der zweite platz, wenn man das grösste wertschöpfungspotential hat. und das haben wir nunmal, nicht wegen gigi, sondern weil wir schlicht die meisten zuschauer- und fanartikeleinnahmen haben, was auch die höchsten sponsoringeinnahmen nach sich ziehen muss.....

Benutzeravatar
e Härzigs
Benutzer
Beiträge: 92
Registriert: 08.02.2006, 14:24

Beitrag von e Härzigs »

Mit IHR werden wir noch ganz viel Freude haben :)
[ATTACH]12267[/ATTACH]

Benutzeravatar
rotoloso
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 5894
Registriert: 07.12.2004, 09:16

Beitrag von rotoloso »

e Härzigs hat geschrieben:Es gibt im Moment auch keine Spieler in der Liga welche die Klasse von den o.e. Spielern haben. Diejenigen welche gut spielen sind entweder ex-Basler oder die anderen wollen nicht zum FCB.
Bobadilla (E gnueg guete Aagebot überzüggt au Ihn.)
SZLYKOWICZ (Xamax)
Pouga (Bellenz)
Callà (SG)
Mendez (SG)
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************
[/CENTER]

Benutzeravatar
auslandbasler
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 933
Registriert: 10.12.2004, 10:16

Beitrag von auslandbasler »

rotoloso hat geschrieben:Bobadilla (E gnueg guete Aagebot überzüggt au Ihn.)
und treibt die kosten wieder hoch.....

vergiss nicht, das scouting in der schweiz ist normalerweise auf juniorenstufe. und da hatten wir in den letzten jahren erfolg, der knäbel ist vermutlich der wertvollste mitarbeiter des ganzen vereins. wir sollten nur in ausnahmefällen in der obersten liga nach spielern umschauen. und die bellenzer, die haben in der nla nichts gebracht. da kann man niemandem einen vorwurf machen. und ob dann ein pouga oder andere dann wirklich auch so gut wären, wenn die verteidiger plötzlich internationales format haben, ist nicht soooo sicher.

ist aber eh weit weg vom eigentlichen thema des threads.

Benutzeravatar
Sharky
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 6812
Registriert: 27.12.2004, 01:16
Wohnort: Koh Samui

Beitrag von Sharky »

rotoloso hat geschrieben:Und dir meinet nid dass d'Verpflichtig vom MP meh als 3 Johr zrugg liggt?
hehe, stoht jo in dinere Signatur :D

Du nit so, wäge eim Johr.... :p
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

komposchti
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1603
Registriert: 11.03.2005, 17:18

Beitrag von komposchti »

auslandbasler hat geschrieben:so ein scharrn. die löhne muss man überhaupt nicht erhöhen und auch die prämien bleiben die verhandelten......
Träum weiter........ :(

Benutzeravatar
Bender
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 7852
Registriert: 07.12.2004, 08:29

Beitrag von Bender »

auslandbasler hat geschrieben:und treibt die kosten wieder hoch.....

vergiss nicht, das scouting in der schweiz ist normalerweise auf juniorenstufe. und da hatten wir in den letzten jahren erfolg, der knäbel ist vermutlich der wertvollste mitarbeiter des ganzen vereins. wir sollten nur in ausnahmefällen in der obersten liga nach spielern umschauen. und die bellenzer, die haben in der nla nichts gebracht. da kann man niemandem einen vorwurf machen. und ob dann ein pouga oder andere dann wirklich auch so gut wären, wenn die verteidiger plötzlich internationales format haben, ist nicht soooo sicher.
Pouga ist zu langsam, der hat ja den Sprint gegen Marques locker verloren.

Knäbel sollte man zum Sportchef befördern und einen Trainer engagieren, der mit jungen Spielern umgehen kann.

Benutzeravatar
Chancellor
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 3285
Registriert: 20.07.2006, 13:29
Wohnort: im Kanzleramt

Beitrag von Chancellor »

Bender hat geschrieben:und einen Trainer engagieren, der mit jungen Spielern umgehen kann.
sowas lese ich von dir zum ersten mal :eek:



:D
Betreten des Rasens verboten!

Benutzeravatar
auslandbasler
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 933
Registriert: 10.12.2004, 10:16

Beitrag von auslandbasler »

komposchti hat geschrieben:Träum weiter........ :(
oh, demfall hast du insiderinformationen.....

Benutzeravatar
rotoloso
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 5894
Registriert: 07.12.2004, 09:16

Beitrag von rotoloso »

Sharky hat geschrieben:hehe, stoht jo in dinere Signatur :D

Du nit so, wäge eim Johr.... :p
I ha genau gwüsst dass das ko wär dorum hani spezifiziert... ÄTSCH! :D
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************
[/CENTER]

Benutzeravatar
Chancellor
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 3285
Registriert: 20.07.2006, 13:29
Wohnort: im Kanzleramt

Beitrag von Chancellor »

also ich persönlich halte den transfer von marque nicht schlecht. der transfer von cabral ist für die zukunft vielversprechend, auch stocker war ein transfer (kriens) und frei ebenso.
Betreten des Rasens verboten!

radiobemba
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 882
Registriert: 08.05.2007, 13:26
Wohnort: D4 Parkett

Beitrag von radiobemba »

rotoloso hat geschrieben: Bispil vo de letschte Johre:
Gimenez
Rossi
Smilianic
Carlitos
Petric
Zwyssig

Das machemer jetzt ebbe nümm...
Doch klar, Calitos zum Bispil

und natürlich:
Hodel
Stöckli
;)

Edberg
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 2005
Registriert: 07.12.2004, 21:35

Beitrag von Edberg »

komposchti hat geschrieben:Dr Gschäftsbricht hann-y als Mitglied drey Wuche vor dr GV bikoo. Döört stoht das alles scho drin.
LossGivenDefault hat geschrieben:ich habe mir die jahresrechnung mal genauer angeschaut.
Möchte meine Aufforderung nach Infos über mögliche Transferzahlungen zwischen Verein/AG und Holding wiederholen.
[CENTER].
.

FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]

Benutzeravatar
Brandstifter
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1254
Registriert: 05.05.2005, 19:19
Wohnort: näbem Kiosk

Beitrag von Brandstifter »

Edberg hat geschrieben:Möchte meine Aufforderung nach Infos über mögliche Transferzahlungen zwischen Verein/AG und Holding wiederholen.
muesch halt Mitglied wärde, denn bekunsch als au en Finanzbricht.
Würden Wahlen etwas verändern, dann wären sie verboten

Edberg
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 2005
Registriert: 07.12.2004, 21:35

Beitrag von Edberg »

Brandstifter hat geschrieben:muesch halt Mitglied wärde
Für was braucht Gigi eigentlich noch Mitglieder???

Die sterben sowieso langsam aus...
[CENTER].
.

FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]

Antworten