(muess aifach emol gsait sy)

Het doch letzt Johr e riese Theater gäh will dr Costanzo e Fackle in dr Hand gha het. In de Medie ischr e gfundenigs Frässe gsi. Schön het er nüt drus glernt.Gustavo hat geschrieben:Geiles Video von Franco und der Fackel
http://www.baz.ch/news/index.cfm?keyID= ... EE966FE1AA
schön isch ihm dä scheiss wo die schryybe scheissegalLuigi hat geschrieben:Het doch letzt Johr e riese Theater gäh will dr Costanzo e Fackle in dr Hand gha het. In de Medie ischr e gfundenigs Frässe gsi. Schön het er nüt drus glernt.![]()
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
in punkto Handhabig vo dene Dinger hetti är aber doch es bizzeli lerne dörfepanda hat geschrieben:Mängmol isch lernfähigkeit ganz eifach nid gfrogt![]()
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Wieso? Wie isches vorhär gse?Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben: Muss sagen, der Blick scheint was gelernt zu haben... Von den Kommentaren zu den Bildern her meine ich... Beim zündenden Costanzo wird nur gesagt "es wird ausgelassen gefeiert", find ich gut!
wenn es eine änderung der politik ist, finde ich es gut, wenn bei der nächsten pyro dann wieder über hooligans geredet wird, finde ich es aber nur verlogen. wieso darf es denn beim spieler ausgelassenes feiern sein und bei den fans nicht....?Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:http://www.blick.ch/sport/fussball/balk ... mung-87842
Muss sagen, der Blick scheint was gelernt zu haben... Von den Kommentaren zu den Bildern her meine ich... Beim zündenden Costanzo wird nur gesagt "es wird ausgelassen gefeiert", find ich gut!
Meine eigentlich damit, dass sie letztes Jahr noch über Costanzo und Rakitic geschrieben haben, dass sie schlechte Vorbilder sind und doch so gemein und böse, dass haben sie dieses Jahr weggelassen, dass finde ich gut...auslandbasler hat geschrieben:wenn es eine änderung der politik ist, finde ich es gut, wenn bei der nächsten pyro dann wieder über hooligans geredet wird, finde ich es aber nur verlogen. wieso darf es denn beim spieler ausgelassenes feiern sein und bei den fans nicht....?
Die hän doch au über dr Thihinen so gschriebe kha, wo är an dr Meischterfyr zündet het.Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Meine eigentlich damit, dass sie letztes Jahr noch über Costanzo und Rakitic geschrieben haben, dass sie schlechte Vorbilder sind und doch so gemein und böse, dass haben sie dieses Jahr weggelassen, dass finde ich gut...
Natürlich hast du auch Recht mit dem was zu schreibst, bin gleicher meinung