Aber du meinst damit nicht die Truppe von FCZ-Köbi, oder?Delgado hat geschrieben:Im Juni spielt der Rasen eine untergeordnete Rolle, diese 22 Mann auf dem Feld im Juni können allesamt Fussball spielen.![]()

Aber du meinst damit nicht die Truppe von FCZ-Köbi, oder?Delgado hat geschrieben:Im Juni spielt der Rasen eine untergeordnete Rolle, diese 22 Mann auf dem Feld im Juni können allesamt Fussball spielen.![]()
schiene ufbroche zsi...RED&BLUE hat geschrieben:isch jo scho e bitzeli öppis los uff em barfi:
http://www.basel.ch/de/basel_virtuell/webcam
klappt das au ussm gschäft??Längi hat geschrieben:ich glaub uf
http://www.hispeed.ch/Live_TV/SF_2/
cha mers online luege, falls mr cablecom Kund isch![]()
denn mueschs nid vollbild aluege4057!!! hat geschrieben:ich ha dä aschluss... nur machts bi mir so blödi faxe!!! ich kei duure ha grad nüt ztue im gschäft und muess uf fcb.ch do wiene trottel go läse![]()
redflag166 hat geschrieben:Schad hend d'Spiler nachem Schlusspfiff nid so gfiired.. Isch irgendwie voll komisch übercho im TV.. Als wärs eifach en normale Sig gsi.. Vilicht halt wels klare Favorit gsi sind..
Suschd isches aber es guets Spil gsi.. Mer mues aber säge das dr'FCB am Afang würkli chli Glück gha hed...
No en Grund me de Ponga zu eus holä!
Haben wir das gleiche Spiel gesehen? Im Gegenteil, ich war sogar überrascht, wie sehr sich ALLE Spieler gefreut haben und zu CG hingelaufen sind, inkl. Chippy, und ihm gratulierten.redflag166 hat geschrieben:Schad hend d'Spiler nachem Schlusspfiff nid so gfiired.. Isch irgendwie voll komisch übercho im TV.. Als wärs eifach en normale Sig gsi.. Vilicht halt wels klare Favorit gsi sind..
Suschd isches aber es guets Spil gsi.. Mer mues aber säge das dr'FCB am Afang würkli chli Glück gha hed...
http://www.telebasel.ch4057!!! hat geschrieben:kann man den evtl online schauen??
ha denkt das programm vo letzt johr ka in lächerlichkeit nüm überbote wärde.....ha mich wohl tüscht...Balisto hat geschrieben:Wie kann man sich eigentlich als Mann in dieses lächerliche rote Gefährt setzen und mit der CH-Fahne in der Hand
und hautengem ärmellosen Shirt seine Runden drehen? Ich werde das nie begreifen. Wie bekloppt muss man da sein?
hey, wenn du 10 in rosa gekleidete mädchen auf dem platz unten hast, musst du als guter gastgeber halt eben auch das rahmenprogramm für den rosanen anhang etwas 'aufwärmen'......wenn d'waisch was i mainBalisto hat geschrieben:Wie kann man sich eigentlich als Mann in dieses lächerliche rote Gefährt setzen und mit der CH-Fahne in der Hand
und hautengem ärmellosen Shirt seine Runden drehen? Ich werde das nie begreifen. Wie bekloppt muss man da sein?
Vorallem letztes Jahr war das gleiche Program schon in Bern.Balisto hat geschrieben:Wie kann man sich eigentlich als Mann in dieses lächerliche rote Gefährt setzen und mit der CH-Fahne in der Hand
Das Vorprogramm ging mir am Hintern vorbei (war wegen Fussball da), aber zu dem Typ musste ich jetzt was schreiben.
Hochdeutsch bitte.redflag166 hat geschrieben:Schad hend d'Spiler nachem Schlusspfiff nid so gfiired.. Isch irgendwie voll komisch übercho im TV.. Als wärs eifach en normale Sig gsi.. Vilicht halt wels klare Favorit gsi sind..