Goalmusik wider aastelle?
Goalmusik wider aastelle?
Ich bi wahrschiinlich eine vo de wenige wo so denkt aber mi dunkts eifach das dr Goaljubel mit Musik besser bzw. länger gsi isch. Es hän sofort alli afo Singe und au ABC hän mitgmacht. Jetzt isches eifach sone Ufschreye, e kurzes Usklinge und denn isch scho wider fettig. Oder was meinet ihr?
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.
UM GOTTES WILLE NID.... bitte nid wieder dä säich aafoh, simmer wirklich eso unfähig sälber e gol z'fiere????
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
- Zaunbesteiger
- Erfahrener Benutzer
Unglaublich, einfach nur unglaublich...hanfueli hat geschrieben:Ich bi wahrschiinlich eine vo de wenige wo so denkt aber mi dunkts eifach das dr Goaljubel mit Musik besser bzw. länger gsi isch. Es hän sofort alli afo Singe und au ABC hän mitgmacht. Jetzt isches eifach sone Ufschreye, e kurzes Usklinge und denn isch scho wider fettig. Oder was meinet ihr?

HILFEEEE!!!!Legolas hat geschrieben:Pro 'Amico e' oder wie das heisst beim Torjubel!
Höret uff mid däm Schissdräck... am Schluss dörfemer no Novartis fähnli im Tackt und nach Aawisig schwinge.
S einte het doch mitem andere gar nüt z due.rotoloso hat geschrieben:Höret uff mid däm Schissdräck... am Schluss dörfemer no Novartis fähnli im Tackt und nach Aawisig schwinge.

© by Legolas - all rights reserved
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
die Lautstärke ist das, was mich am Meisten störtLegolas hat geschrieben:S einte het doch mitem andere gar nüt z due.Ich ha dä Sound immer geil gfunde wenn's ygschlage het. Ich gseh do kei Problem. Oder freut sich denn irgendöbber weniger über s Goal?
Amico E ist halt Oldschool, mE aber auch unnötig!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
- Riverplate
- Erfahrener Benutzer
Das Problem ist,das es im Moment einfach nichts zu jubeln gibtIch bi wahrschiinlich eine vo de wenige wo so denkt aber mi dunkts eifach das dr Goaljubel mit Musik besser bzw. länger gsi isch. Es hän sofort alli afo Singe und au ABC hän mitgmacht. Jetzt isches eifach sone Ufschreye, e kurzes Usklinge und denn isch scho wider fettig. Oder was meinet ihr

Mein Herz schlägt für den FCB!!!
Vorrallem wenn die wieder em FCB z'verdanke sinn und nid em SchiriRiverplate hat geschrieben:Das Problem ist,das es im Moment einfach nichts zu jubeln gibtwenn wieder Tore für den FCB fallen,werden auch die Fans wieder jubeln (auch ohne Musik)

- altjoggeli
- Erfahrener Benutzer
- Riverplate
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Ich mein es muess jo nid lang und luut si. Eifach öppis dass halt s GANZE Stadion mitsingt (Amico è oder das wo halt vorher gsi isch), was bi lieder vo dr Kurve leider nid dr Fall isch... 
Usserdem stört mi dä Scheiss bim Iilaufe vill meh. Döt würds druff aacho dass d Mannschaft vo dr Kurve uffpusht wird und nid vomene Lied ab Konserve.

Usserdem stört mi dä Scheiss bim Iilaufe vill meh. Döt würds druff aacho dass d Mannschaft vo dr Kurve uffpusht wird und nid vomene Lied ab Konserve.

...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.
Do bini drbi aber bitte nid e scheiss mitemene andere scheiss ersetze.hanfueli hat geschrieben:Usserdem stört mi dä Scheiss bim Iilaufe vill meh. Döt würds druff aacho dass d Mannschaft vo dr Kurve uffpusht wird und nid vomene Lied ab Konserve.![]()
Alli wo Musik während em Spill fordere sin DUMM!!!
NIEMOLS me Musik bym Gooljubel, es isch tatsächlich öpis vom geilste bi uns wenns denn emol e Gool gyt wies tönt, so richtig authentisch und ächt, Emotione halt!!
Wenn gwüssi Lüt in gwüssne Sektore nur e paar Sekunde klatsche isch das nit mi Problem und scho gar kei Begründig füre Goolmusik, wo nur künstlichi Emotione bringt!!!
Es söll jede sälbr juble, schreie, durekeie, klatsche, Fahne schwängge, dä näbedra umarme und singe bymene Gool, und denn erst gyts die richtigi Gänsehutstimmig, wo au d'Spiller ufem Platz erreiche söll!!
NIEMOLS me Musik bym Gooljubel, es isch tatsächlich öpis vom geilste bi uns wenns denn emol e Gool gyt wies tönt, so richtig authentisch und ächt, Emotione halt!!
Wenn gwüssi Lüt in gwüssne Sektore nur e paar Sekunde klatsche isch das nit mi Problem und scho gar kei Begründig füre Goolmusik, wo nur künstlichi Emotione bringt!!!
Es söll jede sälbr juble, schreie, durekeie, klatsche, Fahne schwängge, dä näbedra umarme und singe bymene Gool, und denn erst gyts die richtigi Gänsehutstimmig, wo au d'Spiller ufem Platz erreiche söll!!
cigán hat geschrieben:polizia assassini