die bringe mr denn als überraschig in spiel 4, wenn mr die erschte drei verlore hän und alli andere usländer gsperrt sin!Gascht hat geschrieben: Sie haben immer wieder mal bewiesen, dass sie es sehr wohl können. Zudem hätten wir mit Duda und Spiridonov zwei technische starke Ausländer, die halt leider auf der Tribüne sitzen. Und dann ist da noch die Sache mit Thomas Nüssli ...
EHC Basel
[CENTER](c) Barty, 2009 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]
[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]
Auf den hier verzichten wir gern.Barty hat geschrieben:gut, man könnte alternativ auch auf die ausländer verzichten...

Sarault für zwei Spiele gesperrt
Der kanadische Stürmer vom EHC Basel, Yves Sarault, wird infolge der dritten Spieldauer-Disziplinarstrafe der Saison 2007/2008 für die nächsten zwei Spiele in der Ligaqualifikation gegen den EHC Biel gesperrt.
http://www.hockeyfans.ch
Stimmt dr EHC Basel het zu jedem Heimspiel 6000-7000 Zueschauer wie Lausanne, dIIshockey-Begeischterig isch genau so gross wie in Lausanne und Biel wo e ganzi Stadt gschlosse hinterem Verein stoht...the_hellion hat geschrieben:nach em x-te kaffi und mehrfachem dureläse muessi ich mi korrigiere au dr reschte vo dim post isch nit wirklich s'gäle vom ei....
Und sGäld wird vo Sponsore und Zuschaueriinahme iinegholt und nit vomene IIshockey-begeischterte Mäzen, wo mit aller Kraft versuecht dr EHC künstlich NLA-tauglich zmache.
Träum witter!!!
- the_hellion
- Benutzer
Hani glaubs niene gschriebe. Aber wenn sie witer vorne würde mitspiele hätte au mir min-deschtens e 5’500er Schnitt. Ganz Biel stoht hinter ihrem Club?leroidebale hat geschrieben:Stimmt dr EHC Basel het zu jedem Heimspiel 6000-7000 Zueschauer wie Lausanne, dIIshockey-Begeischterig isch genau so gross wie in Lausanne und Biel wo e ganzi Stadt gschlosse hinterem Verein stoht...
Und sGäld wird vo Sponsore und Zuschaueriinahme iinegholt und nit vomene IIshockey-begeischterte Mäzen, wo mit aller Kraft versuecht dr EHC künstlich NLA-tauglich zmache.
Träum witter!!!

Wenn mi nit tüsch isch vo Sponsore und Mäzene NIE d’red gsi in mim Post.

Drfür muesch du mir jetzt erkläre wie uf die Idee chunsch, dass d’Junioreabteilig inexistent isch? Worum isch denn e Team us dere schins inexistente Jugendabteilig zwüsche Wiehnacht und Neujohr 2007 nach Ottawa an Bell Capital Cup Iglade worde? Näbscht de 4-5 mol Training in dr Wuche, Turnier an de Weekend und Spiel unter dr Wuche. Isch e husgmachte Blödsinn vo wäge inexistenti Junioreabteilig

Do gärn no dr Link http://www.oihf.net/TeamStanding/2008/teamstanding.aro?div=40
Guckst du Gruppe D
-
- Erfahrener Benutzer
Ich war am Dienstag in der Arena und muss sagen: Ich war erschüttert. Mit solch miesen Leistungen dümpelt der EHC nicht einmal im Mittelfeld der NLB herum.
...und die Bieler Fans, ich muss es sagen, die waren einfach sackstark. Und das ohne die geringsten Anzeichen von Gewalt...
...und die Bieler Fans, ich muss es sagen, die waren einfach sackstark. Und das ohne die geringsten Anzeichen von Gewalt...
Für immer Rotblau - egal in welcher Liga
- the_hellion
- Benutzer
Vergiss es. Einige waren heute nach dem Spiel noch in der Arena und unterhielten sich mit gewissen EHC-Vertretern, sofern das überhaupt möglich war. Da war nichts, was Hoffnung auf Besserung machte.andreas hat geschrieben:I hoff die gän nid scho uff und risse sich dr Arsch uff!
Wenigstens mit Duda konnte man diskutieren, der Kerl ist wirklich sehr offen und sympathisch. Leider wird er nächste Saison nicht mehr in Basel spielen.
...aber leider vergriffe.Goofy hat geschrieben:http://www.paradisi.de/Fitness_und_Spor ... er/813.php isch nid schlächt imho

Und sunscht gits glaub nid vill Schlaus in die Richtig.
Messi trotzdäm!
Und sunscht zum EHC sag ich im Momänt lieber nüt... mol luege was es morn git.

© Basilou, 2024
nein, aber wenn man schon die ganze Saison mit ihm weiterwurstelt und ihn dann kurz vor der entscheidenden Serie gegen Biel auswechselt (zu Recht) dann erhofft man sich dadurch ja wohl, dass ein Ruck durch die Mannschaft geht, aber scheinbar ist das Feuer in dieser erloschen. Das meinte ich damit.Gascht hat geschrieben:Genau, sonst hätte man das Steuer jetzt noch schnell schnell herumreissen können. Träum weiter.