weniger als in einem allfälligen finale united vs. liverpool in moskau.ScoUtd hat geschrieben:wieviele tote es wohl heute in rom geben wird?

Juha hat geschrieben:Chelsea wäre doch mir lieber aber zuerst muss noch barca im halbfinale daran glauben!
und gegen Barca hat die united noch nicht gewonen.Ich finde einfach schön das sie einen Guten fussball zeigen!
Tja, so funktioniert nun einmal Fussball.eKo hat geschrieben:hätt eh ita. team eso gwunne wie manu hüte, häts widr gheisse "ach so billig eifach hinte ine stoh und denn kontere" manu isch in dr 1. hz. eifach nur scheisse gsi, grad mol ai goalchance hän si kah und so grad 1:0 gschosse.......
Blödsinn, schau dir doch mal die Spiele an. Auch ein Rooney, Tevez, Nani, Ferdinand... spielen zur Zeit in einer anderen Liga.pro carignano hat geschrieben:manu= guete fuessball???also für mi spielt arsenal guete fuessball und nid manure wo sowieso numme us em ronaldo bestoht!
Manu isch eifach e biz weniger scheisse gsi als Rom. D'Italiener hän eifach viel z'wenig riskiert... also völlig sälber schuld, das si verlore hän.eKo hat geschrieben:hätt eh ita. team eso gwunne wie manu hüte, häts widr gheisse "ach so billig eifach hinte ine stoh und denn kontere" manu isch in dr 1. hz. eifach nur scheisse gsi, grad mol ai goalchance hän si kah und so grad 1:0 gschosse.......
ich muess mir leider jedes speil ahluege will mi gastvater extreme manure fan isch... manure spielt wie dr fcb wo petric, delgado, dege (in topform) usw. no do gsi sind... trotzdem gfallt mirs hochgschwindigkeits passspiel vo arsenal besser! und au wenn manure guede fuessball würd spiel, sone dräcksverein chönt ich nie unterstütze!!!Aficionado hat geschrieben: Blödsinn, schau dir doch mal die Spiele an. Auch ein Rooney, Tevez, Nani, Ferdinand... spielen zur Zeit in einer anderen Liga.
Und Scholes findet auch schon bald wieder zu seiner alten Form zurück.
Das ist aggressiver und äusserst präziser Tempofussball vom feinsten.
pro carignano hat geschrieben:ich muess mir leider jedes speil ahluege will mi gastvater extreme manure fan isch... manure spielt wie dr fcb wo petric, delgado, dege (in topform) usw. no do gsi sind... trotzdem gfallt mirs hochgschwindigkeits passspiel vo arsenal besser! und au wenn manure guede fuessball würd spiel, sone dräcksverein chönt ich nie unterstütze!!!(Manure=fcz und Gc vo ängland!)
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
stell dir mal 100'000 scousers und wanks eh sorry mancs in moskau vor. das wäre der alptraum für die uefa. am besten würde so ein finale im wembley stattfinden.Aficionado hat geschrieben:Aufgrund der Tatsache, dass das Finale in Moskau ist, könnte diese Prognose leider noch eintreffen. Wäre natürlich ganz bitter.