Gcz-fcb

Diskussionen rund um den FCB.
Kimplayer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kimplayer »

Aber das ist auch nur bei diesem Drecksverband möglich, dass ein Spieler die gelben Karten aus dem Nachwuchs mit in die Profimannschaft übernimmt. Können wir mal die Schläger die zuletzt ein Spital auseinander nahmen (Serbien?) nach Muri senden?

Unglaublich!

Das man bei einem Platzverweis für das Wochenende gesperrt (Fall Mundwiler) wird ist ja noch OK, aber dass Verwarnung übernommen werden, ist ja absolut lächerlich.
Arthur: "Nicht schlecht Douglas, du hast den Frosch ganz nach Oben gebracht. Aber denke immer daran:
Das Leben ist eine Hure!"

Tee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tee »

es sollte zumindest dann rückwärts auch gehen, dann könnte stocker die sperre also auch bei den junioren absitzen, wenn das sonst niergends steht. :D
Sali zämme.

BaselStar
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BaselStar »

Chancellor hat geschrieben:mundwyler lässt grüssen
Hani au grad welle sage hehe :D

hm..ohni Stocker..wo dr einzig liechtpunkt gsi isch gege luzern...wen das ka guet wärde....bi gspannt...öb en Reaktion kunnt...naja wobi mr isch en Reaktion langsam egal..so drurigs das tönt..aber eh en Reaktion kunnt glaub nid würkli..aber en verknortze 0-1 sieg...würd mr sogar länge.. :(
FC BASEL ÜBER ALLES

Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
:eek: :D

Gollum
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gollum »

Ich wär für dr Cabral uff rächts. Dä het mi vo de Junge näbscht em Stocker am meischte überzügt in letschter Zyt.

Ah jo: dr FCB gwünnt. Scheiss Pessimischtepack do inne! :cool:

rohrspatz
Neuer Benutzer

Beitrag von rohrspatz »

0:2

Ergic
Streller

pro Optimismus ;)
[CENTER][/CENTER]Mir sin dr FCB!

Tee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tee »

rohrspatz > heugümper? :D
Sali zämme.

Agent Orange
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Agent Orange »

Gollum hat geschrieben: Ah jo: dr FCB gwünnt. Scheiss Pessimischtepack do inne! :cool:
Werde dich Mittwoch 20.30 Uhr daran erinnern! :cool:
Bauer, ledig, sucht FCB-Spieler zum auspfeifen!

D-Balkon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D-Balkon »

Kimplayer hat geschrieben:Aber das ist auch nur bei diesem Drecksverband möglich, dass ein Spieler die gelben Karten aus dem Nachwuchs mit in die Profimannschaft übernimmt. Können wir mal die Schläger die zuletzt ein Spital auseinander nahmen (Serbien?) nach Muri senden?

Unglaublich!

Das man bei einem Platzverweis für das Wochenende gesperrt (Fall Mundwiler) wird ist ja noch OK, aber dass Verwarnung übernommen werden, ist ja absolut lächerlich.
das het uns scho mol betroffe (vor nit alzulanger zyt und dä daag isch uns alne no in erinnerig). dr kuzmanovic het im 2.letschte match in bärn e (lächerlichi) karte becho und isch dorum im letschte match gege züri (übrigens dr däge au und au wäge ere gäle wo me oder weniger lächerlich gseh isch) gsperrt gseh. s resultat vo däm match in bärn: kei spieler fürs rächte mittelfäld.

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

Gollum hat geschrieben: Cabral .....
wieder repariert ?

BaselWirdMeischter
Neuer Benutzer

Beitrag von BaselWirdMeischter »

Leider nur e langwiligs 1:0 fyr Basel... Aber 3 Pünkt sin 3 Pünkt :D

Goal schiesst Streller :)

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Es tuet mir Leid, dass ich usnahmswiis EURI Euphorie muess brämse, aber dr
Streller wird kei Goal schiesse. Nach dere lange Verletzig wärde weder er no
dr Chipperfield e Verstärkig sy (hoffentlig nur am Afang nid...). I hoff naddyr-
lig trotzdem, dass si guet spile... ;)
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

Chancellor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chancellor »

chippie steht morgen gar nicht zur diskussion. der beginnt mit viel glück höchstens ende woche mit dem mannschaftstraining.
Betreten des Rasens verboten!

Chancellor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chancellor »

nobilissa hat geschrieben:wieder repariert ?
was hat der bub eigentlich?
Betreten des Rasens verboten!

Adelino da Sülüa
Erfahrener Benutzer

gc basel zuversicht muss ein

Beitrag von Adelino da Sülüa »

i würd sage es git e 2:3 uswärtstriumph! will mir dr bobadilla jo nit gholt hän obwohl er vor unserer huustür gschuttet hett macht dä scho 2 gool dr derdyiok wo zrugg uff e schützematthartplatz sött go spiele wird usgwächslet, abr dank bitril und em adelino gwünne ma vaschtönda jungs?!?!
da silva 23

bitril1893
Benutzer

Beitrag von bitril1893 »

ich muess em adelino eifach rächt gä! dass me dä bobadilla nid kolt het ische skandal, dä bueb hett wirklich vor unserer nase gspielt und keine isch fähig gse ihn z endecke, stattdesse gurkt dr ruedi irgendwo in südamerika umme...
naja und zum morgige spiel: ZUVERSICHT MUSS SEIN! AUF JETZT!!!

Adelino da Sülüa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Adelino da Sülüa »

1majstorovic1 hat geschrieben:scho krass wie viel users plötzlich nümm an unsere fcb glaube....nid nur in däm spiel sondern au allgemein!!
Entüschig pur

es wird e grossi reaktion gäh....alli pessimischte könne s muul kuum me uffmache; e glatschte für gc:

1:4

12. 1:0 narsch...im forum schreit me brüllt me gratuliert yb zum maischtertitel

79. 1:1 dr igwächsliti streller mit em kopf....me kunnt widdr e bitzli abe aber immerno stock hässig

82. 1:2 eduardo nachemne corner....und uf eimol isches widdr dr grossi fc basel..und ich has doch immer gwüsst und blabla

85. 1:3 huggel nachemne gwiel im gc stroofrum....super sach dene zürcher eins z zahle

92. 1:4 nomol streller. super schöne und schnälle konter....jetzt isch me maischter

stimmig natürlich guet..bis zum 0:1. denn während de nächschte 67 minute gseht me wär an fcb glaubt oder ebbe nid. Denn nachem 1:1 widdr lüüter bis zur explosion bim 1:2. bis am schluss natürlich sensationell

aber bim nächschte punktverluscht fangts vo vorne ah :rolleyes:
alde grosses kino was de schribsch hesch rächt ok ob basel in 10 minute 4 kischte mach? abr ich bi zueversichtlich denn ma glaube nid an gaischter!

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

bitril1893 hat geschrieben:ich muess em adelino eifach rächt gä! dass me dä bobadilla nid kolt het ische skandal, dä bueb hett wirklich vor unserer nase gspielt und keine isch fähig gse ihn z endecke, stattdesse gurkt dr ruedi irgendwo in südamerika umme...
Bis es auch der letzte kapiert hat: http://www.fcbforum.ch/showpost.php?p=9 ... tcount=117

goalgetter
Benutzer

Beitrag von goalgetter »

bitril1893 hat geschrieben:ich muess em adelino eifach rächt gä! dass me dä bobadilla nid kolt het ische skandal, dä bueb hett wirklich vor unserer nase gspielt und keine isch fähig gse ihn z endecke, stattdesse gurkt dr ruedi irgendwo in südamerika umme...
Erich Vogel hat Bobadilla an einem Turnier in Italien entdeckt. Vogels Ziel war es, den Argentinier bei Concordia zu parkieren um ihn nachher zu GC zu holen.
Er investierte gegen eine Million.

FCB hatte also keine Chance ihn von Congeli zu holen...
FC BASEL

goalgetter
Benutzer

Beitrag von goalgetter »

Balisto hat geschrieben:Bis es auch der letzte kapiert hat: http://www.fcbforum.ch/showpost.php?p=9 ... tcount=117
Sorry, warst zuerst ;)
FC BASEL

Hans
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hans »

hello,
gibt es vor dem stadion ein tickethäuschen? ich war noch nie im neuen letzi und werde nicht von basel aus anreisen.
gruess hans
[RIGHT]LA-B[/RIGHT]

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Ticketcorner hats im Fall überall. ;)
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Hans hat geschrieben:hello,
gibt es vor dem stadion ein tickethäuschen? ich war noch nie im neuen letzi und werde nicht von basel aus anreisen.
gruess hans
Gits das nit vor jedem Stadion? Also vor'em Lichtathletikstadion in Züri hets uf jede Fall e paar. :)

Kojak
Benutzer

Beitrag von Kojak »

Scheiss GC - FCB

2 : 3

:cool:

Kojak
Benutzer

Beitrag von Kojak »

Scheiss GayC - FCB

Kojak
Benutzer

Beitrag von Kojak »

GayC - FCB

D-Balkon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D-Balkon »

weiss nit wievielmol das scho gschriebe worde isch, das dä em vogel ghört.
d chance das dä zue uns cho wäri isch sehr gring gseh oder sehr tüür. denn hät wieder jede reklamiert worum me 5 kischte uss git für so ein (s gliche bim hakan, dä wäri au sehr tüür).

globivogel
Neuer Benutzer

Beitrag von globivogel »

Ich glaube an eine Reaktion, vor allem wenn Strellar wieder dabei ist. 0:2, aber auf alle Fälle ein Sieg. Wenn nicht, schliesse ich mich widerstrebend, nicht dem Herz aber dem Intellekt folgend, den Pessimisten und der offensichitlichen Mehrheit der Schweizer Bevölkrung an (Blick Umfrage) dass eBay Schweizermeister wird.

wickedap
Erfahrener Benutzer

Beitrag von wickedap »

i glaub dr binselti spruch ufem trainingsfeld hed eusne jungs idruck gmacht! hüt fighte si für uns, für d'region! :cool:

alli uf zh - lüüter singe bis dr fcb s'goal gschosse hed!
basel - ai stadt, ai club & ai liebi!

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

wickedap hat geschrieben:i glaub dr binselti spruch ufem trainingsfeld hed eusne jungs idruck gmacht!
Was für ein Spruch? "Kämpft für uns, sonst eröffnen WIR die Jagdsaison.."? :p
SCONVOLTS BASILEA 98

starshine
Erfahrener Benutzer

Beitrag von starshine »

SCAR hat geschrieben:Was für ein Spruch? "Kämpft für uns, sonst eröffnen WIR die Jagdsaison.."? :p
Nit für eure Lohn - "nur" fürd Region (oder so)
reach out and touch faith; your own personal jesus

Antworten