Freundschaftsspiel
FC Basel - FC Sochaux
Stadion Bartenheim/F
rsp. l'espace 2000 de bartenheim/F

quelle:fcb.ch
Das isch doch irgendneuime im hinterschte Jura gsi, nid in Frankriich... Bartenheim isch doch bi St. Louis in dr nöchi, odr?Homer hat geschrieben:du bisch doch au scho dört gsi
weisch no mitem zubi und em gross?
Also, ich nimm dr 13.43h Zug ab Basel...andreas hat geschrieben:Wens nachem Thread goht, miesst me dr Lösch-Zug neh.
Achtung: Lutt sbb.ch hets e Scheissverbindig! Nur all zwei Stund oder so?
Basel SBB ab 13:43
Bartenheim an 13:59
Basel SBB ab 15:43
Bartenheim an 16:05
Jewils S1 ab Basel ab Gleis 12
Genau!nobilissa hat geschrieben:Den enthusiastischen Äusserungen nach vermute ich, das Spiel fand auf allerhöchstem Niveau statt ?
Die letzten beiden Einträge haben getönt wie überstürzter Kommentar aus alpinem Downhill-Rennen:ScoUtd hat geschrieben:1-3
degen
Boumelaha, sag ich ja schon lange, dass man dem Jungen einen Profivertrag geben sollte und Ronny zum Teufel schicken....Yazid hat geschrieben:Genau!
Wirklich nid sehr ussagekräftig, das Ganze...
Boumelaha aber vermuetlich jetzt scho besser als dr Ronny.
Ferati und Cabral stark, Costanzo au, bim Perovic frog ich mich langsam, ob er bim Kraft- und Konditionstraining überhaupt mitmacht, wobii's e bitz besser gsi isch als au scho.
Däge e halb dutzend Mol im Offside, aber bemieht, und e katastrophals Uuselaufe vom Goalie zum Usgliich usgnützt.
Und sunscht eifach e bieders Teschtspiel, wo nur dene gnützt het, wo Spielpraxis bruuche.
Genau für das ischs jo aagsetzt worde...Yazid hat geschrieben:Genau!
Und sunscht eifach e bieders Teschtspiel, wo nur dene gnützt het, wo Spielpraxis bruuche.