FCB-Trainer zu verkaufen
FCB-Trainer zu verkaufen
Ich habe einen original, dunkelblauen FCBasel-Trainer in der Grösse M zu verkaufen. Ich hatte ihn eigentlich nie an. Er ist also noch wie neu.
Ist jemand interessiert?
Ist jemand interessiert?
- Black Squad
- Erfahrener Benutzer
- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
Im Käller vrgammle loh??Focus 24 hat geschrieben:Söll ichs im Käller vergamle lah? Wänn ich öper äh freud cha mache han ich also kei problem:-)

Wird jo immer besser...

Nai, i ha nur gmeint, das isch doch öbbis Speziellers wo ich bhalt würd...vilicht würds mi in e paar Joore reue, isch doch e spezielle Titel gsi...

SCONVOLTS BASILEA 98
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
s FCB-museum hätt sicher e freud dra...Focus 24 hat geschrieben:Ich hätte noch Original Schuhe von Ivan Ergic. Als sie in Bern bei YB Meischter wurden habe ich mit Ihm getauscht. Er wollte unbedingt meine Kappe. Grösse wäre 43. Leider nicht signiert.
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Das isch sicher än speziele Titel gsi!!! Und au gschicht verzehl ich gern und finds cool dass er äxtra us äm car usgstiege isch wäg dä champe. Zerscht han ichs liebli vom scottie wellä. Er isch ihn gogä fräge aber es het leider niemert eis welä geh. Komisch gäll;-) Und coole isch au dass er uf jedem bild vom barfi "mis" chäpli ah het!SCAR hat geschrieben:Im Käller vrgammle loh??
Wird jo immer besser...
Nai, i ha nur gmeint, das isch doch öbbis Speziellers wo ich bhalt würd...vilicht würds mi in e paar Joore reue, isch doch e spezielle Titel gsi...![]()
-
- Erfahrener Benutzer
bhalt die schue!!Focus 24 hat geschrieben:Das isch sicher än speziele Titel gsi!!! Und au gschicht verzehl ich gern und finds cool dass er äxtra us äm car usgstiege isch wäg dä champe. Zerscht han ichs liebli vom scottie wellä. Er isch ihn gogä fräge aber es het leider niemert eis welä geh. Komisch gäll;-) Und coole isch au dass er uf jedem bild vom barfi "mis" chäpli ah het!
ich hätt no e autogrammcharte usem 69 vom Peter Ramseier (ab 1966 bim FCB) dopplet

Jetzt bini grad schnäll do druf: http://www.fcb.ch/gallery/view_album.ph ... e=album153Focus 24 hat geschrieben:Und coole isch au dass er uf jedem bild vom barfi "mis" chäpli ah het!
Lägg mr am Arsch... Gänsehut pur!!
Also an mine Fiess hätte sie PlatzFocus 24 hat geschrieben:Söll ichs im Käller vergamle lah? Wänn ich öper äh freud cha mache han ich also kei problem:-)

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
WAS?? bhalte!! yrahme!! oke goht nid... in e goldigi witrine mit belüchtig ind mitti vom zimmer stelle und jedes mol wennde ine laufsch druff luege, an dä daag dängge und gniesse!!!!!!!Focus 24 hat geschrieben:Ich hätte noch Original Schuhe von Ivan Ergic. Als sie in Bern bei YB Meischter wurden habe ich mit Ihm getauscht. Er wollte unbedingt meine Kappe. Grösse wäre 43. Leider nicht signiert.

Dem Blau der Treue ...
und der Liebe Rot ...
...sind wir ergeben bis in den Tod!
und der Liebe Rot ...
geili bilder in dr fcb gallery - http://www.fcb.ch/gallery/view_photo.ph ... 3&id=153_G
gimenez mit rotblaue auge:
gimenez mit rotblaue auge:

goldigs 1893
-
OnlineBasilou
- Erfahrener Benutzer
Ich nimm a, Du willsch sage:huenli hat geschrieben:in e goldigi witrine mit belüchtig ind mitti vom zimmer stelle und jedes mol wennde ine laufsch druff luege, an dä daag dängge und gniesse!!!!!!!
in e goldigi witrine mit belüchtig ind mitti vom zimmer stelle und jedes mol wennde ine laufsch druff luege, uf d Knüü go, e Gebät spräche, an dä daag dängge und gniesse!!!!!!!
© Basilou, 2024
wie hani das nur chönne vergässe ufzschribe?? zum glügg chasch du gedangge läse..Basilou hat geschrieben:Ich nimm a, Du willsch sage:
in e goldigi witrine mit belüchtig ind mitti vom zimmer stelle und jedes mol wennde ine laufsch druff luege, uf d Knüü go, e Gebät spräche, an dä daag dängge und gniesse!!!!!!!
Dem Blau der Treue ...
und der Liebe Rot ...
und der Liebe Rot ...