Würd öberem gärn e Kalender schänke mit Föteli vo minere wenigkeit druf.
Kennt öber vo euch e guete Abiete (online am beschte) wo ich d Föteli ka ufelade und dä mir das macht?
Gruess
(Bi google hani bishär no nüt wirklich guet gfunde)
Eigene Kalender
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
stimmt, aber ist einer der wenigen anbieter der zu 100% überzeugt in der Qualität. War bis jetzt immer mehr als zufrieden. 30 Franken für einen Kalender kannst nicht viel sagen.Rankhof hat geschrieben:teuer und sehr gut.
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!
www.colormailer.ch findi super!
Zerscht han y dänggt: mit Spott und Hoon
zien y iber das Zircher Stadion.
Do kennt y doch in volle Ziige schaadefraidig schwelge ...
doch iber Dummhait mool y - us Prinzip - nit emool e Helge! (Peperoni)
zien y iber das Zircher Stadion.
Do kennt y doch in volle Ziige schaadefraidig schwelge ...
doch iber Dummhait mool y - us Prinzip - nit emool e Helge! (Peperoni)
sach ich ja, teuer und gut. Zusammen mit fujifilm hat bookfactory übrigens den Kassensturz-Test "beste Fotobücher" gewonnen.fcb_1973 hat geschrieben:stimmt, aber ist einer der wenigen anbieter der zu 100% überzeugt in der Qualität. War bis jetzt immer mehr als zufrieden. 30 Franken für einen Kalender kannst nicht viel sagen.
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg